Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3659 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leo Mauritz 20-02-2024

Van Bemmel en Kroon is een zeer professionele winkel, gericht op de gewone consument. Het aangenaam in deze ontspannen sfeer nuttige adviezen te ontvangen van terzake deskundige medewerkers.

Ilona 20-02-2024

Goedkoopste aanbieder met korting helemaal top en service ook pakket was bezorgd maar niet bij mij ze gingen meteen de bezorgers bellen en toch goed gekomen

Ymkje van Dijk 20-02-2024

Ook al zit Bemmel en Kroon niet bij ons in de buurt. We hebben nu al een paar keer hier besteld. Altijd super snel geleverd. En wordt keurig netjes geplaatst en aangesloten.

Jan 20-02-2024

Winkel en site is prima
Hulp via telefoon ook heel goed
Afgelopen vrijdag middag stopte mijn inductie kookplaat ermee
Gelijk een nieuwe uitgekozen zou zaterdag bezorgd worden, dat was geen probleem volgens medewerker
Helaas is de inductie plaat pas vandaag dus maandag middag bezorgd, heel vervelend
Bezorging is dus een punt
Als ik dat geweten had zou ik de plaat zelf wel opgehaald hebben bij het depot Rijnaken boulevard
Ondanks dit bezorg problemen vind ik B&K
toch een goed bedrijf

Ina Hofenk 19-02-2024

Duidelijke website .
Met goede uitleg over product.
En laten bezorgen netjes binnen tijd blok.
En super aardig personeel .
Volgende product ga ik weer hier kopen .

On line 19-02-2024

Goede prijs, klantvriendelijk en goed bezorgd. De bezorging moest plaatsvinden op een recreatiepark tin een vaststaande tijdsspanne. Daar was telefonisch overleg voor nodig en een en ander werd goed geregeld.

Anneke vd Starren 19-02-2024

We waren op zoek naar een koelkast voor een klein budget...waren in andere winkels er al ver boven ,uw medewerker zocht ECHT voor ons en kwamen op geweldige prijs uit! Dank!! Ook de levering prima,prettige jongens! 4 hoog zonder lift!

Carlos 19-02-2024

Ik heb zelf nooit eerder zaken gedaan met Bemmel&Kroon. Ik zag hier een wasmachine staan die mijn interessen had. Ik werd vriendelijk en snel geholpen. Dit resulteerde in het bestellen van ordernummer CRQ1271763.

Wasmachine was op dat moment niet op voorraad. Binnen 2 dagen kreeg ik een mail dat het binnen was en ik kon via een link in de mail aangeven wanneer ik het wilde ontvangen. Dit is echt allemaal vlekkeloos verlopen. Top geregeld allemaal

Martijn 19-02-2024

Duidelijke communicatie zowel tijdens bestelling, er werd meerdere keren gecommuniceerd over de levering. Product in nette staat ontvangen. Aanrader

Mariëlle 19-02-2024

Soepele levering en een top wasmachine! Klantenservice was erg behulpzaam en snel met het plannen van een afspraak.

Leo en Mary 19-02-2024

Goede uitleg en zeer goede service .
De vaatwasser werd zoals afgesproken netjes op tijd geleverd

M Bovens 19-02-2024

Alles is goed verlopen en bijzonder snel geleverd! Eenvoudig te bestellen, website is duidelijk. Je wordt als klant erg goed op de hoogte gehouden van het proces van de bestelling en bezorging. Kortom dik tevreden met Bemmel en Kroon.

Rob 19-02-2024

Scherpe prijzen, snelle levering en op tijd.
Ruime mogelijkheden voor leverdatum.
Gewoon top

Andreabaanrobijn 19-02-2024

Vriendelijke verkopers nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit
Je wordt hier niet gepusht om te kopen
Genoeg keuze

Mpm 19-02-2024

Mijn droger had het begeven na 19 jaar. En aangezien ik hier geen ruimte heb om was op te hangen.Moest ik een nieuwe, ik kwam uit bij een Bosch BKI1273518 wrrd de volgende dag gelijk bezorgd.

LittleRedRiding 19-02-2024

Na ontvangst van het beschadigde model, werd direct gereageerd met een omruil voorstel.
Mijn beoordeling van Bemmel en Kroon wordt dus nu een 9!

Ioana 18-02-2024

timely delivery and very efficient. the guys delivering were very nice and kind.

Ilona van Beek 18-02-2024

Aardige mannen kwamen mijn fornuis brengen. Hebben de verpakking en mijn oude fornuis keurig mee genomen. Ze kwamen keurig in de aangegeven tijd. Het was ideaal om dat bij te houden.

Raz 18-02-2024

Goode en snelle inlevering
Helaas na dat ik een wasmachine besteld zag ik dat in mediamarkt €100 goedkoper was en daar kun bemmel & kroon nieks aan doen.

Edwin 18-02-2024

Wasmachine telefonisch besteld in vijf minuten (BKI1272826).
Informatie over levering zeer gedetailleerd en precies. Aflevering keurig verzorgd. Goede service!

Steef en Marion 18-02-2024

Topwinkel. Hebben al vaker hier iets besteld. Dit maal een nieuwe droger en wasmachine. Toen deze niet te leveren waren door de fabrikant werden we netjes geïnformeerd. Toen we later nog een afzuigkap aan de bestelling toegevoegd hebben kregen we nog een leuke compensatie.
Ordernummer DH1258011

Leny v. Duuren 17-02-2024

Bemmel en Kroon staat goed bekend, daarom voor deze gekozen. Tevens was deze zaak ook het goedkoopste in de electrice kookstel. Helaas was het aparaat niet vooradig en moesten we een paar dagen langer wachten. Bij het emailcontact reageerde zij heel snel, wat prettig is,

Ilse 17-02-2024

Heel blij met de wasmachine. Het kon de volgende dag al bezorgd en geïnstalleerd worden. De installatie was ook binnen twintig minuten gepiept door vriendelijke installateurs.

BKI1272489

Ben 17-02-2024

Een stofzuiger, merk Miele, bij Bemmel en Kroon gekocht tegen werkelijk de laagste prijs. Levering geschiedde reeds de volgende dag. Ook nog contact gehad met de klantenservice en dat ging ook nog snel en met gedegen advies.

Albert 17-02-2024

Beste prijs en super bezorging. Zelden zo'n adequate bestelling meegemaakt en dat voor een super goede prijs !