Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3653 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jacob 07-03-2024

Ik kwam via internet op jullie site, en de website sprak me direct betrouwbaar aan.
Zodat ik dacht hier bestel ik mijn artikel.

Natasja 06-03-2024

Goede concurrerende prijzen en duidelijke factuur en afspraak voor levering. Vorig jaar een droger besteld en keurig geleverd en afgelopen zondag een nieuwe wasmachine besteld en op maandag geleverd. Beide keren keurig op de hoogte gehouden van de tijd waarin men ongeveer arriveert. Alles werd keurig neergezet en aangesloten. Oude machine werd netjes afgevoerd. De bezorgers van Dynalogic waren ook erg vriendelijk en behulpzaam en dat terwijl ze een druk werkschema hebben.

Hans Klebach 06-03-2024

Via de website telefonisch bij de vestiging in Cruquius terechtgekomen, daar door XXXA op uiterst vriendelijke en professionele wijze advies gekregen over de aankoop van een Miele vaatwasser. Gelijk besteld en de dag erna bezorgd. Top service van Bemmelen & Kroon en top medewerker Patrick.

mw Valk 06-03-2024

We zijn positief verrast, de bezorgers hielden ons goed op de hoogte gehouden van de verwachte aankomsttijd. De sterke en vriendelijke heren hebben de wasmachine op z’n plek gezet en geïnstalleerd.

c. orre 06-03-2024

goede prijs. leveringdatum opgegeven en goed/ uitgevoerd . de dag van aflevering prima tijd voorspelling. Zeer tevreden.

Peter 06-03-2024

Al onze keukenapparaten hier besteld. Correcte mensen met een klantgerichte service. Aanrader dus!

Benjamin 06-03-2024

Levering order BKI****** was snel en volgens afspraak. Advies per mail was niet zo behulpzaam

Walter 05-03-2024

Ik kan deze winkel zeker aanbevelen, snel en goed geholpen en duidelijk advies gekregen, ook de prijs is concurrerend.

Gerard Rijn 05-03-2024

Goede prijs en snelle levering en installatie. Gisterennamiddag besteld en nu 1 dag later, reeds geïnstalleerd

Hoff 05-03-2024

Goede prijs, snelle levering. Kundige hulpzame leveranciers, welke een stapje extra durven te doen.

NadaK 05-03-2024

Binnen 24 uur na onze order BKI1278040 geplaatst te hebben stond onze droger al lekker zijn eerste wasje te drogen bij ons thuis. Netjes via mail op de hoogte gehouden van de levertijd. Waren mooi op tijd. Al met al dik tevreden. Een echte aanrader!

SavRomNieMax 05-03-2024

Snel en handige brengers. Weten precies wat ze moeten doen en voeren alle handelingen precies en snel uit. Zeer tevreden.

Verluk 05-03-2024

Fantastische prijs voor mijn bestelling
Zondag besteld.. maandag geleverd in België
Spijtig dat ik bijna 10 euro extra moest betalen bij betaling met Mastercard

Eva 04-03-2024

We waren opzoek naar een nieuwe inbouw koelkast en oven. Geslaagd! Professioneel geholpen, en ondanks het slechte opmeet werk van mijzelf, toch met 100% zekerheid van de verkoper de juiste koelkast gevonden! Alles zelf kunnen installeren. Fijn om in de winkel zo goed geholpen te worden!

Piet Maas 04-03-2024

Duidelijke website, scherpe prijzen en -tegenwoordig heel belangrijk- op voorraad betekent bij Bemmel en Kroon; écht op voorraad.
Dus binnen een dag geleverd door Dynalogic, die je precies laat weten waar ze zijn en wanneer ze bij je voor staan. Petje af 👍

Faisal 04-03-2024

Top service en wat betreft de prijzen zijn ze altijd bereid om tegen de concurrentie op te boksen. We hebben helaas langer op ons product moeten wachten vanwege onvoorziene zaken, maar ook hier nam Bemmel en Kroon proactief contact op met de leverancier en bracht ons op de hoogte van de verwachte levertijd.

Hugo 04-03-2024

Heel vriendelijk, vakkundig en snel geholpen. Vraag gesteld of ze een product hadden dat aan bepaalde eisen voldeed. Ik kreeg netjes 3 opties, waarvan ik er een heb gekozen. Daarna snel geleverd en top geïnstalleerd. Goede communicatie.

Rob Strang 04-03-2024

De site is duidelijke en gebruiksvriendelijk, het personeel, werkzaam in de winkel in het Forepark Den Haag is goede kennis van de producten, en we zijn uiterst vriendelijk en kundig geholpen. De aflevering van het fornuis was perfect, het fornuis is door ze uitgepakt, de poten zijn door hen bevestigd, zeer goede en correcte service. Pluspunt, na de bestelling kon het fornuis in het magazijn van Bemmel & Kroon opgeslagen worden, gelet op het feit dat er nog een Perilex-aansluiting in de woning gemaakt moest worden. en de aflevering pas 2 maanden later plaats kon vinden, goeie service.

Sabina 04-03-2024

De prijzen zijn zeer concurrerend en ik ben vooral heel tevreden over het uitermate goede logistieke proces én service! Zondagavond besteld en maandag om iets over 12 uur staat de wasmachine al te proefdraaien! Daarbij 2 trappen op en af en ook de oude wasmachine meegenomen!

Meyvogel 04-03-2024

Alles super netjes geregeld, tot in huis netjes geholpen.
In dec. Gekocht, netjes opgeslagen tot we hem konden ontvangen

Patje oet Sjuelder 03-03-2024

Goede aanbiedingen/prijzen, super service. Zelfs op zaterdag besteld en op zondag geleverd via koeriersdienst.

Marc en Brigit 03-03-2024

Nadat wij al eerder een inbouw combinatie over/magnetron gekocht hadden bij Bemmel en Kroon, hebben we nu met volle tevredenheid een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon.
Top service, snelle en vriendelijke bezorgers notabene op zondag bezorgt en geplaatst, heel tevreden en de volgende keer kijken zeker weer bij Bemmel en Kroon als we een huishoudelijk apparaat willen aanschaffen.

TJ 03-03-2024

Na bestelling, heel snel geleverd en perfect bij de chauffeur met pin kunnen betalen.

Rago 03-03-2024

Het bestelde item werd nog eerder geleverd, dan was aangegeven in eerste instantie. Top

Patrick de Waal 03-03-2024

We hebben in december een inbouwmagnetron en nieuw koffiezetapparaat van Siemens besteld en meteen betaald. Levering zou in de eerste week van januari zijn. Helaas werd dat t niet en kregen we ook geen uitleg of informatie waarom niet. Alleen dat t de 2de of 3de week zou worden. Helaas, ook dat werd niet gehaald, maar geen bericht wederom. Het zou nu goedkomen en uiterlijk 4de week worden.

U raadt het al, nee hoor weer niet gehaald.

Gebeld en ja de fabrieken hebben onder water gestaan? Vandaar de vertraging? Raar dat dit niet eerder gecommuniceerd is? Ja dat doen we liever niet?

Enfin, tijdens onze vakantie in week 4 van februari bericht dat het nu eindelijk zover is. Afspraak ingepland voor vandaag voor levering. 1ste week maart dus!!!!!

Vanochtend link geopend van Dynalogic.......opdracht niet uitgevoerd ivm schade!!!!!!

Echt dramatisch slecht, zitten nu zonder oven en koffiemachine en vrees dat ik zelf weer contact moet opnemen.