Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henny van der louw 27-02-2024

Koelvries combinatie gekocht bij Bemmel en kroon zoeterwoude.
Vriendelijk personeel en heel goed geholpen heel goede uitleg.
Vergeleken met andere winkels veel keus.
Dat vind ik wel belangrijk want ik wil graag zien wat ik koop.
Ook de bezorgingwas perfect op afspraak.
Volgende keer weer naar Bemmel en kroon

Johan 26-02-2024

Duidelijke website met begrijpelijke informatie/uitleg over de wasmachine, snelle levering en kundige installatie door de bezorgers van dynalogic.

willem 26-02-2024

Goede ontvangst in het filiaal in de haarlemmermeer
Goede uit uitleg waar wij naar opzoek waren
Goede afwikkeling en voorlichting over de betaling na afloop
Bezorging product perfekt, zeer duidelijk omtrent de mogelijkheden.
Werden in eerste instantie ingelicht over de dag van bezorging en tevens het feit dat wij op die dag een half uur te voren werden gebeld dat de bezorging rond die tijd langs zou komen.. alles klopte, kortom alle afspráken zijn nagekomen. Kan Bemmel en kroon onpartijdig aanbevelen als u daár een product koopt

Maria 26-02-2024

Vandaag op verzoek geleverd. Dit is de tweede keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon bestel online.
Ze zijn snel in communicatie, bezorging is prima geregeld èn hun prijs is meestal de laagste.
Zij verdienen her laatste woord van hun zaak: hun paar een Kroon!!

Netty Langeveld 26-02-2024

Heel vriendelijk en snel geholpen en snel geleverd en door vriendelijke mensen bezorgd.

Bart 26-02-2024

Fijne winkel, goed advies gekregen. Daarnaast ook makkelijk online te bestellen, plus goede vakkundige installatie

ahmetbasturk 26-02-2024

Enkele maanden geleden heb ik een Wasdroger besteld bij Bemmel en Kroon omdat zij simpelweg de goedkoopste waren, snel konden leveren en ook 5 jaar extra garantie boden. Nu is mijn wasmachine ook stuk gegaan en heb dus weer meteen bij Bemmel en Kroon besteld. Dit keer waren zij niet de goedkoopste, maar na telefonisch contact gezakt tot de prijs van 1 van de goedkoopste. Ik had hem goedkoper gevonden bij een andere webshop, maar die prijs konden ze helaas niet leveren omdat die webshop niet even groot was als Bemmel en Kroon om te vergelijken, wat ik wel jammer vond. Voor de rest blij met de levering en snelheid. Webshop is voor de rest simpel en duidelijk. Enige misleiding die ik had was de verlengde garantie voor 5 jaar. Ik dacht dat je hiermee 5 jaar extra kreeg naast de 2 jaar standaard fabrieksgarantie, maar het is 2 jaar fabrieksgarantie + 3 jaar extra. De eerste 2 jaar zou je niet moeten meetellen omdat dat allemaal via de leverancier gaat. Het zou dus duidelijker voor de klant zijn als je de extra jaren dus in dit geval +3 jaar extra vermeld i.p.v. 5 jaar. Normaliter had ik een 10 gegeven maar vanwege 2 punten (laagste prijs ergens anders en garantie) heb ik een 8 gegeven.

Melissa 26-02-2024

Heel blij mee binnen 10 minuten nieuwe wasmachine naar zolder, aangesloten en oude meegenomen! En dat op een zondag! Heel erg tevreden.

Gerard 26-02-2024

Prima website, goede prijs/kwaliteitverhouding. Komen afspraken na met een correcte levering van de wasdroger op de dag die was afgesproken. Wasdroger is correct geïnstalleerd.

Dennis 26-02-2024

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. En dat tegen een messcherpe prijs! TOP!

Mevr, Schrader 26-02-2024

5 min voor bezorgtijd gebeld . Nette vriendelijke bezorgers . Netjes aangesloten en oude wasmachine meegenomen . Ben zeer tevreden .

Rudolf 26-02-2024

Zeer goede kwaliteit,service ,prijs
Een uitstekende levering aan huis
Zeker een heel goede aanrader voor u aankopen

Michèl 26-02-2024

Wat ik slecht vindt, is dat ik vooraf had aangeven, dat de prijs elders lager is. Maar Bemmel&Kroon aangaf, dit niet te kunnen. Nu is het 1 dag later, en de prijs is lager. Consument wordt dus niet serieus genomen door Bemme&Kroon. Daarbij was de levering zeer bedroevend te noemen. Chauffeurs lopen met hun modderschoenen vanaf hal beneden tot aan zolder inclusief trappen alles vuil onder. En ze weigerde de oude wasmachine 1e instantie naar beneden willen te brengen. Dus ook een negatieve review voor Dynalogic. Geen uitleg gekregen. Ze stoppen de stekker in het stopcontact, en verdwijnen. Afvoerslang in de afvoer letterlijk gepropt. Meegeleverde montagesleutel meegenomen, die bij de machine behoort. Dus laatste keer, om buiten Miele een machine te bestellen. Erg slechte ervaring, waar ik van heb mogen leren.

Wim 26-02-2024

Snelle en nette levering. Dit venster moet ik vullen met minimaal 75 karakters.

Stijn Schollen 25-02-2024

Bestelling en levering verliep zoals deze hoort te verlopen. Duidelijke communicatie omtrent aanschaf maar ook wat betreft levering. Op de dag van levering een heads-up over het tijdstip van leveren. Apparaat netjes geplaatst, gekeken of deze werkzaam was en oude retour genomen. Werkelijk niks op aan te merken.

C. Gol 25-02-2024

Gisteren besteld, vandaag ontvangen. Zeer tevreden over mijn aankoop en de service. Wat een topproduct.

Corné 25-02-2024

Een erg overzichtelijke site.
Apparatuur te kust en te keur voor een zeer goede prijs.
Makkelijk hetgeen je wilt kopen op te zoeken.
En het bestellen gaat super vlot.
Ook het bezorgen gaat heel goed ,je weet exact wanneer de vervoerder voor je deur staat.
Al 2 x hier besteld volgende keer weer....

Jesse 25-02-2024

Donderdag een nieuwe koelkast besteld, omdat de oude er plots mee stopte. Bemmel&Kroon gebeld en ben perfect geholpen via de telefoon. Ik had de koelkast elders goedkoper gevonden en die prijs werd netjes toegepast. Zoals ze op site vermelden. Dag later hadden we een nieuwe koelkast, super voor elkaar!

Inbouw koel vries combinatie 25-02-2024

Prettig en snel geholpen om antwoorden op mijn vragen te krijgen. Na aankoop alles via de mail prima afgewikkeld. Prachtige inbouw koel vries combinatie.

Peter 25-02-2024

Ik ben niet in de winkel geweest maar zeer correct via de telefoon geholpen

Arie P 25-02-2024

Perfecte site met zeer goede informatie. Eenvoudig te bestellen en zeer correcte en supersnelle afhandeling en levering. Een zekere aanrader. Goed werk Bemmel en Kroon!!!!

Ingrid Warnaar 25-02-2024

Had per ongeluk een droger besteld die niet op voorraad was. Gebeld en ik kon een andere kiezen.

Corné Oomens 25-02-2024

Al eerder bij Bemmel en Kroon besteld.
Top service kwa bezorging.
Prijzen zijn ook heel scherp.
En met een vervoerder als Dynalogic.
Ben je verzekerd van een top speler

Hans 24-02-2024

Keurige levering tegen concurrerende prijs.
Uitstekende communicatie in alle fasen.

SP 24-02-2024

Bestelling, betaling en levering ging allemaal erg soepel. Nergens problemen mee gehad. Nadat de bestelling geplaats was, kreeg ik na een paar minuten al een bericht van het bedrijf dat zou bezorgen. In dit bericht kon ik kiezen welke datum voor mij het meest geschikt was.
Voor de website zou ik het nog handig vinden als je enkele producten kunt selecteren om naast elkaar te vergelijken