Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Monique 17-02-2021

Prima en duidelijke webshop. Zeer bereikbaar online en per telefoon, ook het filiaal en niet uren wachten. Vriendelijk en duidelijke afspraken. Bezorging en plaatsing netjes gedaan.

Jan 17-02-2021

Wasmachine en wasdroger gekocht. De volgende dag geleverd en een nieuwe model gekregen zonder bijbetaling. Dat is toch wat je wilt? Prima service Bemmel en Kroon.

Anja Beerens 17-02-2021

Tijdig op de afspraak, oude vaatwasser eruit gehaald en nieuwe gemonteerd. Keurig !!
Daarnaast ruit van combi oven vervangen, duurde wel wat lang maar ook deze keurig en netjes. Alle verpakkingsmateriaal weer mee terug genomen 👍

Hans 17-02-2021

Om in een bestaande kast een passende inbouwkoelkast te vinden kan een hele onderneming zijn.
De goed ingerichte site van Bemmel&Kroon maakte het een stuk makkelijker.
Koelkast gevonden en tegen een nette laagste prijs. Order geplaatst en onder ordernummer BKI954440 per omgaande een bevestiging. Ai... Het typenummer wijkt af. Dus even verder lezen. Geen punt is dezelfde afmeting alleen een nieuwer type. Top dus. En wat is mogelijk qua aflevering? Helemaal top. De volgende dag al. Netjes geïnformeerd over de vervoerder en de geschatte tijd van afleveren.
Wat wil je nog meer. In de loop van de dag een concreter tijdstip en precies tussen het vroegste en laatste tijdstip twee heren met de koeler voor de deur.
Mooi binnen gezet. Doos er af en monteren maar.
Glaasje koud en dat binnen bijna 24 uur.
Top georganiseerd en netjes geregeld.
Met Bemmel&Kroon kan je dus goed in zee gaan.

Ria 17-02-2021

Ik kende Bemmel en kroon niet. Maar doordat mijn bestelling bij de mediamarkt steeds maar uitgesteld werd, ging ik verder rond kijken naar een winkel die wel mijn gewenste gasfornuis snel kon leveren. Op internet kwam ik bij toeval op de site van Bemmel en Kroon. Deze was duidelijk en overzichtelijk. Mijn gasfornuis stond erop met de opmerking: voor 22.00 besteld, morgen in huis. Dat moest ik checken, na mijn vervelende ervaringen met de mediamarkt! Een telefoontje de klantenservice was snel gedaan. Gelijk contact en een duidelijk antwoord. Gasfornuis was in voorraad en ik kon het de volgende dag al krijgen. Dat was iets te snel. Ik kon zelf een nieuwe datum van bezorging in plannen. En daarna de levering goed volgen. Tijdvak van 3 uur met ook nog een sms dat ze over een half uur voor de deur zouden staan. En dat klopte ook. Gasfornuis was goed ingepakt, werd netjes binnen gebracht, zelfs tot in de keuken. Alles verliep heel soepel en klant vriendelijk. Ik ben er blij mee!

Anoniem 17-02-2021

Siemens inbouwvaatwasser met installatie besteld (BKI947309). Zelfs in het weekend razendsnel antwoord op je mails en installatie door bijzonder vakkundige, vriendelijke en behulpzame installateur. Wel +/- maand wachttijd voor installatie, maar dat is waarschijnlijk overal het geval. Ik kan Bemmel en Kroon en installatiebedrijf Ajtec van harte aanraden.

Linda Pronk 17-02-2021

Zeer tevreden over de snelle service. Alles is volgens afspraak bezorgd.
Nette en behulpzame bezorgers

Egni 17-02-2021

Ik werd door Bemmel & Kroon heel goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Toen het apparaat binnen was bij hen kreeg ik een mail en kon het de volgende dag al thuis worden afgeleverd. Ook de aflevering ging erg goed, ik wist precies wanneer de bezorger voor de deur zou staan.

Rob van Meerbeek 17-02-2021

Vriendelijk, duidelijk en recht door zee contact. Je weet waar je aan toe bent. En scherpe prijzen.
Ondanks alle Covid- en slecht weer perikelen werd de Amerikaanse koelkast van Samsung volgens afspraak op tijd geleverd (door Dynalogic), in de keuken gezet en vervolgens uitgepakt. Moest hem wel zelf aansluiten maar dat wist ik van te voren. Het verpakkingsmateriaal en onze oude Amerikaanse koelkast werden netjes meegenomen.

Rodolfo 17-02-2021

Très bon rapport qualité/prix. Très rapide dans la livraison même vers la Belgique. 48h le colis était livré.

Schenk 17-02-2021

Servicegerichtheid staat duidelijk bovenaan het lijstje. Wat een verademing, duidelijke site, de bereikbaarheid via telefoon en de vriendelijkheid ben ik niet vaak meer tegengekomen de laatste jaren. Top! Wij komen absoluut terug bij Bemmel en Kroon. We kunnen dit mooie bedrijf iedereen aanraden!

J. Loth 17-02-2021

Bemmel & Kroon is echt een aanrader.

De verkopers helpen en denken met je mee. Zij tonen niet de standaard aandringerige verkopers truckjes, maar nemen de tijd om je helpen en mee te denken, om een passend aanbod te doen.
De uitvoering via installatie bedrijf AJ Tec zijn ook toppers, perfecte levering, installatie (inbouw apparatuur) word top verzorgd.

Marcel 17-02-2021

Onze "vaste leverancier" voor keukenwitgoed. Zoals gebruikelijk snelle en goede service en afhandeling van de bestelling. Jammer alleen dat vanwege coronamaatregelen achteraf betalen -tijdelijk?- niet mogelijk was

Niels 17-02-2021

Verkoper *******l. Goede uitleg, weet waar hij over praat en belt zoals afgesproken direct terug. Mocht er weer iets kapot gaan dan heb ik geen twijfel en bel ik direct weer Bemmel en kroon

C.W,M. Straathof 16-02-2021

De bestelling (keuken) is naar afspraak op tijd en keurig afgeleverd op het juiste adres. Voorkomend en met zorg in huis gezet. Heel prettig om te ervaren hoe zorgvuldig men omging met onze nieuwe keuken!

c p kuipers boekhout 16-02-2021

Zeer betrouwbaar en snelle levering
En de goedkoopste 👍🏻
Is echt een aanrader deze winkel ga ik promoten aan mijn vrienden

redfly 16-02-2021

De beloofde "call ahead" bij levering heeft niet plaatsgevonden. Er werd erg wild met de apparatuur omgesprongen.

Arny 16-02-2021

Super snelle service, vriendelijk en de vaatwasser die ik had besteld was niet meer te leveren en hebben een gelijkwaardig product geleverd, deze was eigenlijk duurder omdat het meer meer programma’s en zuiniger is maar wel voor de prijs van de vaatwasser die ik besteld had. Super service!

Edwin 16-02-2021

Ik vind Bemmel & Kroon een hele goede leverancier. Ik heb verschillende keren gebeld voor info over prijzen, kwaliteit, etc. Altijd netjes te woord gestaan met een goede uitleg en altijd een snelle offerte, etc. Bovendien doen ze wat ze beloven. Ze zeggen "gegarandeerd de laagste prijs" en dat klopt, ik kon het nergens beter vinden. Dank je wel!

Marianne 16-02-2021

In deze tijd als je niet naar de showroom kan is het moeilijk om een nieuwe combi oven aan te schaffen. Via internet of telefoon ben je bang geen goede keuze te maken, maar met behulp van de medewerker goed geadviseerd en zeer vriendelijk geholpen. Daardoor toch een goede keus kunnen maken.
TOP

Ruud 16-02-2021

Ruime keuze aan keuken apparatuur. Goede en snelle service.
Goed bereikbaar, onze levering duurde ivm niet op voorraad iets langer. Echter toen het bestelde product binnen was, was de levering binnen 24 uur uitgevoerd.

Morgana Hoornweg 16-02-2021

De service van Bemmel en Kroon is geweldig. Snelle levering, prima service van de bezorgers, netjes neergezet en hele vriendelijke service. Ik ben uitermate tevreden!

Berghof 16-02-2021

Kundige medewerker achter de telefoon en de bezorgers doen ook hun uiterste best. Zeker nu, tijdens de Lockdown.

Carolien 16-02-2021

Bemmel en Kroon hadden echt de laagste prijs dus direct en vlot besteld. De volgende dag al in huis, keurig op de afgesproken tijd en ook zoals afgesproken (ruim) over de drempel. Ik werd via mail en sms op de hoogte gehouden van de rit die de bezorgers maakten.

Tom 16-02-2021

Gisteren een Amerikaanse koelkast gekocht. Scherpe prijs en vandaag een (meer dan) keurige aflevering. Top.