Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Puoike 11-09-2023

De enige winkel die precies de vaatwasser, met gewenste merk en goede energielabel in voorraad had. Zondag besteld en maandag om 14.00 uur is hij aangesloten. Bezorgtijd en administratieve afhandeling helemaal correct. Aanrader!!

Michiel Straten 11-09-2023

Geweldige scherpe prijs en een hele fijne bezorgdienst. Product is zeer netjes behandeld en zonder schade afgeleverd.

Marleen 11-09-2023

Afgelopen zondag had ik de beslissing genomen welke koelkast ik wilde hebben. Ik heb hem besteld maar had achteraf toch wat vraagjes. Het is niet te geloven maar op diezelfde zondag kreeg ik al antwoord en op maandag kon mijn nieuwe koelkast al geleverd worden. Ik ben compleet verrast en schrijf eigenlijk nooit een review maar dit is echt uitzonderlijke service. Echt helemaal top! En nu al meteen genieten van al dat lekkers wat ik erin ga leggen 👍👍

Jaap 11-09-2023

fijne shop met al eerder positieve ervaring via consumentenbond op gekomen en toen bleek ook nog eens dat ze een actie hadden, mooi apparaat op juiste tijdstip afgeleverd zeer goede ervaring

Violet 11-09-2023

Héél erg tevreden over de aankoop bij Bemmel en Kroon. Een supergoede service en snelle bezorging. De communicatie daarover was top!

Sandra 11-09-2023

Super snel besteld, alles smooth verlopen tot aan levering en aansluiting. Top!!

Mustafa 11-09-2023

Perfect klantenservice. Ik heb voor de aanschaf klantenservice gebeld en erg behulpzaam. Meteen via de klantenservice besteld. Netjes op tijd geleverd.

Familie Van Huysse 11-09-2023

Alles verliep op rolletjes bij aanschaf nieuwe wasmachine. Goede prijs-kwaliteitsverhouding en snelle levering. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Aardige en stipte bezorgers. Alles keurig aangesloten op 2e verdieping en de oude machine afgevoerd. Top winkel!

Carola 11-09-2023

Ik kan echt niet anders geven dan een dikke 10 ! Met recht verdiend! Alles was nl perfect, vanaf het moment van bestellen op de website tot de levering toe. Perfect !!

Harald 11-09-2023

Super makkelijk donderdagavond via de site besteld en vrijdagmiddag werden de wasmachine en droger al geleverd.
Ook het vervoersbedrijf heeft goed hun best gedaan.
De machines waren zeer goed verpakt.

Alex M 10-09-2023

Bij het zoeken naar een nieuwe koelvries inbouw koelkast kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht. Zij boden het gewenste model tegen de scherpte prijs. Na het opstellen van een offerte ging ik akkoord en werd aangegeven dat bij dit model twee weken levertijd was. Een ander model was eventueel direct leverbaar en op voorraad. Na twee weken, zoals was aangegeven, kon ik een afspraak maken voor levering. Wat direct de volgende dag mogelijk was. Prima service volgens afspraak en de oude werd keurig meegenomen.

Lucinda 10-09-2023

ETNA KOOKPLAAT GEKOCHT. BIJ EEN ANDERE, BEKENDE WINKEL KON IK IN NEDERLAND NIET DIE ETNA KOOKPLAAT KOPEN, MOEST HET IN BELGIE KOPEN 121€ DUURDER EN MAAR 2 JAAR GARANTIE. BIJ BEMMEL & KROON, HEB IK 5 JAAR GARANTIE, GRATISCH GEKREGEN. WE ZULLEN WEL ZIEN DE DAG DAT IK PROBLEMEN HEB, HOE B&K ZAL REAGEREN.

Nathalie 10-09-2023

Al zoekende naar een Liebherr vriezer, ter vervanging van onze oude vrieskast kwamen wij bij Bemmel & Kroon uit.
Naast de 24 uurs levering is het assortiment ook ruim, wat de keuze ook makkelijker maakte ,gezien de eisen die ik had voor de nieuwe vriezer.Via Bemmel & Kroon werd ik keurig netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling.
Voor mij/ons de 1e keer dat wij hier iets kochten ,maar zal zeker niet de laatste keer zijn.

Fokke 10-09-2023

Zeer gebruiksvriendelijk, goede uitleg en hulp bij telefonische contact, prijs kwaliteit is dik in orde, snelle levering. Zeer goede aflevering.

Iris 10-09-2023

Prima service, nette levering.
Mooi op tijd, ik werd goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd.
Vriendelijke installateurs.
Mooie vriezer, heeft genoeg ruimte, is zuinig in gebruik

Desiree 09-09-2023

Order nr CRQ1206918

Super fijne winkel en erg goed geholpen om precies die apparaten die bij mij en mijn situatie passen uit te zoeken. Snel geleverd. Erg goede service

Pieters 09-09-2023

De afzuigkap was niet op voorraad en werd dus later geleverd, voor de zekerheid 2x gebeld met klantenservice en daardoor prima op de hoogte. Is optijd geleverd voor mijn nieuwe keuken.

Mellissa Urmston 09-09-2023

Gisteren besteld, vandaag in huis. Mooie nieuwe koel/vrieskast gekocht. Kan ook al na 4 uur al aangezet worden. Snelle en goede service.

Rolf 09-09-2023

Ondanks dat je een webshop bestelling doet krijg je via de snelle email communicatie een persoonlijkere benadering dan gewend. Handig ook dat je prijzen van hun concurrent noemt waarop de snelle reactie een scherpere prijs kan geven.

John V 09-09-2023

Weer een apparaat gekocht bij Bemmel en Kroon. Eem Bosch warmtepomp droger. Vrijdag in de middag besteld zaterdag o. 13.00 geleverd geplaatst en de oude machine afgevoerd.
Super service. Heel tevreden over de e firma Bemmel en Kroon

JB 09-09-2023

Goed telefonisch contact met verkoop team.
Ook tevreden over de wijze van bestellen: telefonisch omdat on-line geen ruimte is voor opmerkingen.
Alle ontvangen informatie van de medewerkers was correct.
Geen 10 omdat de bezorgers niet alle informatie over de levering hadden bekeken (wel gekregen van het verkoop team).
Wel hierover goede nazorg ontvangen.

Ali 09-09-2023

Het biedt de beste prijzen in vergelijking met andere winkels, met betrouwbaarheid en toewijding aan levering op tijd en binnen een korte periode.

Groes 09-09-2023

3 maanden geleden een fornuis besteld en betaald, was op dat moment niet op voorraad maar werd besteld. Geen probleem pas over 3 maanden nodig. Mevrouw geen probleem komt goed. Bel 5 weken van te voren om leverings datum af te spreken, krijg na 48 uur te horen dat gasfornuis niet meer leverbaar is. Fijne service dat dit nooit is gecommuniceerd.

Tdv 09-09-2023

Super goed geholpen. Snelle service en kwaliteit die je verwacht dat is wat geleverd wordt.

Tdv 09-09-2023