Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3654 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nico Zandstra 17-09-2023

Prijsverhouding is goed en vlotte levering. Ook na contact met de klantenservice wordt je vlot geholpen. Wij hebben een Amerikaanse koelkast besteld. BKI1213887

Paul 17-09-2023

Ik zocht een koel/vries combinatie op internet.
Kwam toen op bemmel en kroon uit .
Deze was toen de goedkoopste heb toen de klanten service gebeld als deze nog op voorraad was en dat was deze nog.
De klanten service was redelijk goed bereikbaar 5 min wacht tijd de man was aardig en geduldig en beantwoorden mijn vragen goed , we hebben de bestelling gelijk in orden gemaakt.
Kort om prima geholpen.

Gerry 17-09-2023

Op zoek naar een specifieke koelkast kwam ik uit bij Bemmel & Kroon, uit voorraad leverbaar en met 10% korting. (Eerlijkheidshalve heb ik eerst de plaatselijke witgoedexpert gebeld of die ook iets aan de prijs kon doen maar die vond korting een vies woord) Ik heb de bestelling de vpolgende dag via Dynalogic ontvangen en de zeer correcte medewerkers hebben de koelkast precies neergezet waar ik wilde ! Alleen maar complimenten voor dit bedrijf.

J. 16-09-2023

Product werd netjes geleverd op het afgesproken moment. Vriendelijke bezorger.

Yvonne Luberti 16-09-2023

Mooie Miele stofzuiger voor een heel goede prijs. Goede info en snelle levering!

Monique Straathof 16-09-2023

De ijkskast was hier zeker de goedkoopste van alle winkels en online shop. We hebben ook gebruikt gemaakt van de 5 jaar garantie omdat wij redelijke pechvogels zijn. Dat blijkt ook wel uit het volgende. De ijskast kwam super goed verpakt binnen, maar helaas na het uitpakken bleek er een put in de vriezer deur te zitten. We hebben contact gezocht en de medewerker vroeg ons een foto te sturen. Hij gaf al aan dan we de volgende dag een omruiling konden regelen of we konden kiezen voo een v restitutie bedrag die ze aan de hand van de foto zouden beoordelen.

Al met al prima bedrijf, vriendelijke mensen en excellente service.

Meij 16-09-2023

Keurig geholpen zonder opdringerig gedrag. Verkoper liet ons rustig rondkijken

K. Slot 15-09-2023

Kookplaat kapot dus hals over kop op zoek naar een nieuwe en deze heel voordelig gevonden bij Bemmel en Kroon, super snel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen.

Nicole0208 15-09-2023

Wat een fijne webshop. Een vraagstellen? Zo gepiept want je krijgt meteen antwoord. Ergens anders goedkoper? Geen probleem, jij krijgt hem nog goedkoper! Bezorgen wanneer jou het uitkomt? Roept u maar! Betalen op jou manier? No probleem. Ik ken geen andere webshop waar dit zo is. De prijs-kwaliteit verhouding is super. De bezorging was super fijn. Twee fijne jongemannen die goed ondersteunde. Mijn volgende witgoed aankoop zal zeker bij van Bemmel & Kroon zijn! Keep up the good work!!!

Johan 15-09-2023

Tot nu toe alleen maar prima ervaringen gehad met Bemmel en Kroon! Scherpe prijzen en vlotte service, ik zou ze zeker aanraden!

Marijke 15-09-2023

Ik zocht op internet het type miele stofzuiger die ik graag wilde en kwam zodoende op de webshop van Bemmel & Kroon uit. Hadden n korting actie dus de keuze snel gemaakt! Vanaf de bestelling tot aan levering heel tevreden! Logistiek bedrijf gaf heel handig update over de levertijd! Heb de doos snel uitgepakt en met mijn nieuwe Miele door huis gevlogen. Wat n verbetering met mijn oude stofzuiger echt top! Mijn weekend kan beginnen! Bedankt Bemmel & Kroon👌🏻 (bestelnr.BKI1216236)

Nancy 15-09-2023

Zoals altijd een perfecte service.
Juist en bruikbaar advies,
Ik ging voor een wasmachine van Samsung, maar met het gekregen advies gekozen voor een siemens, (toch meerdere klachten over een Samsung wasmachine......ook van mij, want de mijne is na 2,5 jaar overleden)

Ook meteen een nieuwe vaatwasser aangeschaft. Ook hier wist de verkoper veel info over te verschaffen, waardoor wij een goede keuze hebben kunnen maken.

Apparaten meteen de volgende dag geleverd. Bezorging tussen 08:00/22:00 maar je wordt tussentijds netjes op de hoogte gehouden en van te voren gebeld. Zo hoef je niet de hele dag thuis te zijn.

Nancy 15-09-2023

Zoals altijd een perfecte service.
Juist en bruikbaar advies,

ZTW1216419

Jaap 15-09-2023

Het zal niet al te vaak voorkomen dat je stekker in het stopcontact stopt van een nieuwe wasdroger en dan met een grote knal het apparaat direct kan worden afgevoerd, kortsluiting. Maar dat je een dag later meteen een nieuw apparaat wordt geleverd is echt super service en daarom is een 10 dan ook dik verdiend. Zeker omdat de afhandeling van de schade ook geheel in de avonduren heeft plaatsgevonden, ik zou graag een bloemetje aan het bedrijf willen geven💐💐💐

Prima bedrijf, goede service. 15-09-2023

Snelle levering, zeer geduldige medewerker.
Zeker voor herhaling vatbaar. De stofzuiger is geweldig precies zoals omschreven.

E van der Velde 15-09-2023

Deze winkel heb ik gekozen omdat ik een rare maat koel- diepvries nodig had. Zij hadden de juiste maat.
Er was wat stuk bij aflevering. Ik heb meteen gebeld met klantenservice en alles werd meteen geregeld zonder enige poes pas.

Frank 15-09-2023

Duidelijke site en qua prijs voor het inductiefornuis bij de laagste, maar dan ook vandaag besteld morgen in huis. Niks op aan te merken. Volgens afspraak bezorgd met duidelijke track and trace

H 15-09-2023

Product snel geleverd en betaald. Echter installatie hoor ik dan pas achteraf dat het 7-8 weken duurt voor installatie plaats kan vinden! Niet ok.

Andre 15-09-2023

Bemmel en Kroon had een mooie aanbieding voor een item dat we al langer op het oog hadden. Deze aanbieding heeft ons over de streep getrokken om voor Bemmel en Kroon te kiezen. De duidelijke website maakte het bestellen snel en eenvoudig.
Tijdens bestelling zelf een foutje gemaakt met het invullen van mijn email adres. Na een mailtje richting de klantenservice was dit binnen enkele minuten opgelost. Top service dus!

Na bestelling duidelijk op de hoogte gehouden van de levering (tijdstip).

Ingrid 15-09-2023

Site is gebruikers vriendelijk.
Ik had een vraag via de email gestuurd en werd later netjes gebeld.

abeekhui 15-09-2023

Kijk dit is nou een winkel die zijn afspraken goed nakomt.
Ik heb een nieuwe wasmachine besteld waarbij het hele proces tot en met het aansluiten klopt.
Op de afgesproken dag een mail ontvangen met een tijdslot. Ben keurig 15 minuten vooraf gebeld.
Twee montere mannen fikste even in een paar tellen de wasmachine naar de tweede verdieping en de oude naar beneden en afgevoerd.
Wasmachine draaiend opgeleverd.
Top

N.Waelauruw BKI1215972 15-09-2023

Zeer duidelijke webshop, alles wat ze beloven komen ze na. Prima product, supersnelle bezorging, goede prijs

Rick 15-09-2023

Mooie Winkel, ze hebben de beste spullen voor een mooie prijs. De bezorging liep vlot en alles was snel aangesloten.

Nader 15-09-2023

Ik heb een Miele vaatwasser besteld. De prijs was lager dan andere aanbieders. Hij werd de volgende dag opgeleverd.
Dit was de derde keer dat ik bij Bommel & Kroon iets besteld en zoals andere gevallen, alles ging perfect.

Marie 14-09-2023

Super snelle levering en top service en contact met de klantenservice. Aanrader. Volgende keer bestel ik zeker weer hier.