Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Freriks 31-08-2023

Amerikaanse koelkast van LG
Alles top, soepel en snel verlopen, van bestelling tot levering en voor de laagste prijs.
Top

Pauline 31-08-2023

Nadat ik 2x een leveringsprobleem had met Coolblue besloot ik de vaatwasser bij Bemmel&Kroon te bestellen. Beste keus ever! Netjes geleverd, bezorgers volgde mijn advies op, sloten het apparaat netjes aan, deden ook water onderin de vaatwasser wat coolblue niet deed, dan lees je de handleiding door en staat dat er ook in, eerst 1 liter water erin mikken. Kortom dit is niet zomaar leveren dit is leveren met kennis! Bemmel&Kroon the best there is!!

Ronald 30-08-2023

Mensen koop hier niks! Laten het bezorgen door dynalogic. Deze mensen kunnen niks en slopen je hele huis! Bemmel en Kroon schuift het af en dynalogic probeert je voor 1/5 van de schade af te kopen. Je sluit een overeenkomst met Bemmel en Kroon maar niemand zegt meneer ik duik erin en los dit op. Gevalletje rechtsbijstandsverzekering inschalen

J. van Eerd 30-08-2023

Zeer deskundig te woord gestaan en geadviseerd.
Alles netjes 2 hoog zonder lift bezorgd en aangesloten.

Tevreden familie 30-08-2023

Vlotte levering en prima service.Al eerder een goede ervaring bij Bemmel en Kroon.
De beste pris

Dieter 30-08-2023

Prima webshop met overzichtelijke website. Ook de levering was netjes binnen een dag

Evert 30-08-2023

Wat een zaak zeg. Eerste keer dat ik hier wat bestelde, maar ook gelijk de laatste keer.
Eerst zeggen ze dat ze geen gat zagen om een nieuwe inductieplaat te plaatsen, maar bij me schoonmoeder deden ze het wel.
Bel ze op en dan kan het ineens wel, maar tegen een vast bedrag. Ik vraag dan het bedrag en dan weten ze het niet.
Monteurs belde me op en dan vragen ze eerst 50 en daarna 75 euro en ze kunnen pas over 3 weken.
Wat een aanfluiting.

Aad 30-08-2023

Ik bestelde een vrieskast en een wasdroger (bestelnummer BKI1211783). Het bestelproces is overzichtelijk en eenvoudig. De bezorging keurig op tijd. Twee vriendelijke mannen pakten de apparaten uit en namen het karton en het plastic mee. Daarom een welverdiende 10.

E M 30-08-2023

Bemmel & Kroon helemaal top! Duidelijke en gebruiksvriendelijke website met goede spullen tegen een scherpe prijs.
Onze bestelde wasmachine werd binnen 1 werkdag geleverd.
Het ingehuurde bezorg-team heeft de wasmachine keurig en zonder schade via de smalle trap naar zolder gebracht.
Ik zal het bedrijf zeker aanraden aan familie en vrienden.

Jan A 30-08-2023

Goede prijs en snelle levering zelfs op zondag. Goede transporteur ingeschakeld. Het apparaat wekte meteen.

H. Grasman 30-08-2023

zeer snel bezorgd, netjes en vriendelijk afgeleverd. Prima, niets op aan te merken.

Anneloes 30-08-2023

Goed product, vaatwasser van Etna ( ordernr BKI1202859) Heldere en snelle communicatie. Iets langere levertijd voor ons product, maar dat werd netjes gemeld. Plaatsing verliep soepel en netjes.

Margriet 29-08-2023

Vaatwasser was stuk en al een oud beestje, dus tijd voor een nieuwe. De keus viel weer op een Miele. Na speuren op internet, bleek dat Bemmel en Kroon de laagste prijs voor de Miele G 7222 vaatwasser had. Ze konden hem het snelste leveren en hadden ook nog de beste reviews, dus de keuze was snel gemaakt. De vaatwasser werd keurig geïnstalleerd en de oude werd mee teruggenomen.

M. de Bot 29-08-2023

Deze week onze nieuwe Samsung wasmachine (o/n BKI1207422) van Bemmel en Kroon ontvangen. Makkelijk online besteld en snel geleverd en aangesloten. Erg tevreden !!!!

Clasina 29-08-2023

In de winkel zeer vriendelijk ontvangen door medewerker. Goed geholpen met keuze voor koel- vriescombinatie. Keuze in de winkel was snel gemaakt. Goed geslaagd. Netjes bezorgd zonder schade. Oude apparatuur is meegenomen.

Myrthe 29-08-2023

Scherpe prijzen, ruim aanbod en snelle levering! De koelkast in naar wens! Ik raad het zeker aan.

Kroes 29-08-2023

Wij hebben vaker wat besteld bij Bemmel en Kroon. Hier worden afspraken nagekomen en eerder een zeer goede ervaring gehad met een besteld product dat toen niet op voorraad was. Daarvoor hadden zij zelf een zeer goede oplossing. Al met al een winkel waarbij er met de klant wordt meegedacht. Ordernummer: BKI1211404

Kose 29-08-2023

Binnen dag geleverd goede service .medewerkers is ook heel goed. Alle vragen is goed geantwoord

Mario 29-08-2023

Besteld een comby magnetron en een diepvries ,perfect geregeld via website . van Bemmelenkroon
Afspraak en levertijd op tijd en vriendelijk personeel , zowel website,als bezorgdienst .TOP

Joep 29-08-2023

Uitstekende telefonische service en uitleg. De levering door dynalogic was supersnel en correct.

Wij kopen zeker ons volgende witgoed bij bemmel en kroon.

Wl .Coppens 29-08-2023

Over de internet winkel heb ik een positief oordeel , echter het afleveren van de koelkast door mij via internet gekocht .vraagt om een reactie , op de doos staat duidelijk hoe te vervoeren , maar deze heren kwamen met de doos ondersteboven aan rijden .

Eric 29-08-2023

Wederom online een huishoudelijk apparaat aangeschaft bij Bemmel & Kroon. Dit keer een vaatwasser. Aanvankelijk een te hoge en duurder apparaat besteld dat geplaatst zou gaan worden door Ajtec maar die kwamen er achter dat deze niet zou gaan passen. Meteen via B&K een geschikte versie gevonden die ook nog eens €200 voordeliger was en al de volgende dag stond het teveel betaalde bedrag op onze rekening. Gisteren door Ajtec (Stefan) keurig op tijd geplaatst en super tevreden met de aankoop en resultaat.

Peter en Gineke 29-08-2023

Snelle reactie op offerte aanvraag, heldere instructies voor bestelling en leveringsafspraak te maken. We zijn erg tevreden met de bestelling

Leo 29-08-2023

Goede hulp met het vinden van een nieuwe vervangende koel vries combinatie omdat oude niet meer leverbaar was. Duidelijke communicatie, ook met en via het installatiebedrijf. Op dag van levering op tijd en juiste levering.

Rogier 28-08-2023

Dit is dus wel bijzonder. Op zondag kapt onze vaatwasser er mee. gemaild naar Bemmel en Kroon. Die zijn dus gewoon bereikbaar op zondag. Kwamen met een aanbod dat stukken goedkoper is dan de mediamagnaten en BCC's van deze wereld. En het ding werd maandag meteen bezorgd. Top info over bezorgtijd, berichtje van de chauffeur vlak voor aankomst. Ik ben echt impressed. Snelheid van reageren. Top prijs. Top leverantie. Jullie zijn toppertjes.