Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geweldige service 27-08-2023

Deze shop levert op zondag. 1dag eerder besteld en de volgende dag geleverd. Door het vervoersbedrijf wordt je uitstekend op de hoogte gehouden (op een kwartier nauwkeurig) wanneer zij komen leveren. De chauffeurs hebben de wasmachine keurig naar de zolder gebracht en hebben de machine werkend afgeleverd. De oude machine is ook door hen meegenomen.

MW 27-08-2023

AEG wasdroogcombinatie besteld, datum voor levering gekozen en keurig op tijd bezorgd en geïnstalleerd. Goede prijs/kwaliteit en duidelijke communicatie.

W. de Wilde 26-08-2023

Bezorgers / monteurs zijn serieus en gemotiveerd bezig met hun levering.
Ondanks de plaatsing op de tweede verdieping ( met trappen) ging de verwijdering en plaatsing van de machines voorspoedig.
Na alles stabiel geplaatst en aangesloten te hebben, werden de oude machines en de verpakkings materialen van de nieuwe machines zorgvuldig afgevoerd.
Dank voor de snelle service.

Henraat Breda 26-08-2023

Plotseling geconfronteerd met een defecte wasmachine. Je denkt dan een tijdje zonder te zitten, maar dat viel zo mee! Op internet gezocht naar de beste koop, links en rechts vergeleken en uitgekomen bij Bemmel en Kroon. Machine en droger daar wel beiden op voorraad. Wanneer wilt u ze hebben werd gevraagd, morgen? Mmm da’s zaterdag zei ik.
Morgen in huis, is morgen in huis zei de dame.
De machines zijn idd de volgende dag afgeleverd, aangesloten en getest door 2 deskundige monteurs.
Hoefde ook pas bij levering de order te voldoen. Wij zijn dus dik tevreden met Bemmel en Kroon vandaar die 10.

Frans 26-08-2023

Super vriendelijk en precies tussen de tijd wat doorgegeven is. Fijne service.
Hartelijk dank.

Henk Swinkels 26-08-2023

Op zoek naar een wasmachine kwamen we via consumentenbond (beste koop) terecht bij een Bosch wasmachine. Door de zomeractie was deze op de website Bemmel & Kroon aantrekkelijk geprijsd en bovendien voorzien van goede informatie inzake specificaties etc. Op 22-08-2023 besteld via hun website en daags daarna werd de wasmachine al bezorgd. De betaling en communicatie via de mail inzake aankoop, factuur en bezorging is prima verlopen.
Ze namen de oude machine mee.... Evenals bij onze vorige bestelling zijn wij erg te spreken over deze snelle service van Bemmel & Kroon

John Rooijmans 26-08-2023

Mijn bestelling met ordernummer BKI1210874 is snel verzonden , gisteren besteld vanmorgen al geleverd. De afzuigkap is goed verpakt en hangt al te schitteren in de keuken.

D van straalen 26-08-2023

Gewoon alles duidelijk op de site.vriendelijk aan de telefoon .netjes en snel geleverd. Kunnen een een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Aerts 26-08-2023

BKI1208904
snel geleverd, zeer competitieve prijs. netjes op de hoogte gehouden van proces, bestellen, uitlevering ook vervoerder netjes en correct, in kort erg tevreden.

Wil 26-08-2023

Overzichtelijke en makkelijke site en overal gekeken maar bij Bemmel & Kroon met de zomerkorting het voordeligste .
Dus besteld en zelf een bezorgdatum afgesproken en netjes bezorgd en de oude vriezer meegenomen.
Nu alles invriezen (BKI1210018).

Gerard Dikmans 26-08-2023

Binnen 24 uur wasdroger geleverd volgens afspraak. Prima.
Goede communicatie en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

E. Resoort 26-08-2023

Deze shop gevonden via internet, dezelfde miele vaatwasser was bij andere winkels veel duurder, scheelde echt een paar honderd euro dus daarom voor Bemmel en Kroon gekozen. Levering was prima, precies de afgesproken tijd en bezorgd door keurige vriendelijke jongens. Jammer dat de installatie waarschijnlijk pas over een maand is. Er is wel beloofd als het enigzins mogelijk is dat ze dan eerder komen.

W Adriaans 26-08-2023

Perfect!!!
Laagste prijs!
Bestelling makkelijk geplaatst, en volgende dag geleverd door dynalogic levering op bekend tijdstip. Kortom Top perfect en aanrader!

Adriaan 26-08-2023

Heel goede service en snelle levering en ook goede service voor het transport bedrijf wasmachine ook aangesloten en oude meegenomen

Patrick 25-08-2023

Heel transparante en vlotte communicatie van bestelling tot aan de levering. Bij de minst dure aanbieders van het artikel. Levertijd iets langer dan verwacht, maar ook hierover zeer vlotte communicatie.

maria steen 25-08-2023

Makkelijke website maar nog makkelijker als je al een keer bij ze besteld hebt en in hun systeem staat en je ze dan even belt (letterlijk even). Mijn vaatwasser was stuk, heb een andere uitgekozen en gebeld of de nieuwe een passende vervanger was. De medewerkers keek al maten na en bevestigde het. En direct daarna kon ik via de e-mail link betalen, binnen 1 dag geleverd. Dus uitstekende klantenservice waarbij je iemand ook echt spreekt. En ook nog eens goede prijzen. Ordernr BKI1210724.

BKI1210755 25-08-2023

Ben bij toeval bij Bemmel & Kroon terechtgekomen, ben eerst bij een winkel geweest die ook veel Expertise hebben maar konden mij niet helpen, daarna ben ik op internet gaan kijken en bij jullie terechtgekomen tot volle tevredenheid heb ik mijn combimagnetron BKI1210755 al in mijn bezit
Binnen 24 uur na bestelling al geïnstalleerd en in gebruik.
ik vind het supersnel, Bedankt.

Fred 25-08-2023

Prima winkel om te kopen goede service en klant vriendelijk,
ook goede prijs vergelijking dus gewoon top
Ga zo door,

M.C.G. Ecker 25-08-2023

Mijn buurman heeft bij deze een koelkast gekocht, en was zeer tevreden,
Ik moest een nieuwe miele wasmachine hebben dus ,ik had er 2 uit gevonden die in aanmerking kwamen ,alles via de telefoon geregeld,en goede uitleg zeer vriendelijke en de bezoekers netjes,heb het gevoel dat ik de wasmachine heb gekocht waar ik heel blij en veel plezier van zal hebben .ben op de afgesproken tijd bezorgd,zeer tevreden over dit bedrijf

JW 25-08-2023

Ik ben super tevreden over de snelle service, reactie en bezorging. Wat goed geregeld allemaal zeg. Top. Ook het volgen van je bestelling en het tijdstip van bezorgen perfect. Ik beveel Bemmel & Kroon ten zeerste aan

Marrianne 25-08-2023

Voor mijn vakantie een koelkast besteld en meerdere keren met de klantenservice gebeld (zij nemen snel op zonder zo een rotbandje) 😉. Dus maakt het meteen ook een stuk persoonlijker. 👌👍
Wat een top service hebben zij zeg. Ik heb al eerder een wasmachine bij ze gekocht en na deze ervaring ga ik zeker vaker bij hun kijken/bestellen 👍
Doordat ik op vakantie was kon ik geen afspraak inplannen, maar ze stuurde me netjes een mail waarin ik 7 dagen per week tot zelfs 22.00 uur een dag kon inplannen. Vandaag netjes afgeleverd door de bezorgers en zij namen de oude mee. Top!

BKI1205147

Blije groet,
......

Marrianne 25-08-2023

Voor mijn vakantie mijn koelkast besteld en meerdere keren met de klantenservice gebeld. Wat een top service hebben zij zeg. Ik heb al eerder een wasmachine bij ze gekocht en na deze ervaring met de koelkast ga ik zeker vaker bij hun kijken/bestellen 👍

Arjan Voogd 25-08-2023

Vlak voor de vakantie wasmachine stuk gegaan. “S Avonds om 21.00 uur contact gehad met de klantenservice en uitgebreide, behulpzame en nuttige info gekregen om de juiste wasmachine te kiezen. Om 21.45 uur online besteld en de volgende dag, op de aangegeven tijd, bezorgd door een vriendelijke bezorger. Ik had ervoor gekozen om zelf de installatie te doen, maar de bezorger gaf toch enkele bruikbare tips. Binnen 5 minuten aangesloten en zeer tevreden. Ook de track en tracé app is top, zodat je precies ziet waar de bezorger zich bevind. Betrouwbaar, goede service en dus aan te raden. BKI1208629

Ank Roelofs 25-08-2023

Keuken aangekocht; bij defecte apparatuur, ook bij Van Bemmel
en Kroon weer nieuw aanschaffen. Goede informatie en netjes thuis bezorgd en geplaatst.

Piet Cappel 25-08-2023

Ben toch in de winkel wezen kijken en vragen over een vaatwasser. Prima geholpen, juiste beslissing genomen en een goede vaatwasser gekocht. Voor naslagwerk is de website ook heel geschikt.