Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Astrid 22-08-2023

Netjes relefonisch te woord gestaan en de uiteindelijke bestelling via internet verliep makkelijk. Ook tevreden over het bedrijf wat, in opdracht van Bemmel & Kroon, uiteindelijk het apparaat geplaatst heeft. Wederom gekozen voor B&K omdat zei ook naar tevredenheid eerder een keuken hebben geïnstalleerd.

Kc Sunshine 21-08-2023

Altijd eerlijk en goed advies en een snelle levering. Koelkast binnen 24 uur geleverd. Prima geleverd en oude mee retour genomen. Top service!

Ed 21-08-2023

Goede snelle levering voor een voordelige prijs, Wasmachine moet nog getest worden maar de levering was goed.

A.Blom 21-08-2023

Na aanschaf van een vaatwasser zijn wij perfect geholpen er werd na de installatie een defect met de watertoevoer. Na een telefoontje werd er de volgende dag een nieuw apparaat geleverd .grandioze service. We hebben nu ook een nieuwe magnetron gekocht
En een prima advies gekregen , voor ons is de firma v.Bemmel Grandioos bedankt A.Blom

Daar is over nagedacht 21-08-2023

EEN KROON VOOR BEMMEL;
Bijna sneller dan het licht. Besteld op zondag avond, maandag ochtend kom ik mijn bed uit en de doos staat al in de hal. (Mijn man had open gedaan). Niet te geloven en ook nog voor een geweldige actie prijs. Met recht de Kroon van/voor Bemmel. Enig minpuntje wat ik kan bedenken is de vieze doos. Stond waarschijnlijk al enige tijd in een magazijn te verstoffen. De inhoud is belangrijker. De doos bewaar ik eventueel, maar nu dus niet. Opgeruimd staat netjes. Bedankt en tot zeker weerzien.

Troost 21-08-2023

Bestellen en aflevering ging prima. Gelet op het feit dat ik een was en droog combinatie bestelling had gedaan liet onverlet dat er een t-stuk voor de gezamenlijke afvoer van waswater en droog-condensaat niet was meegeleverd. Ik stel voor dat dit artikel wordt opgenomen in de webshop aanbieding voor was en droogcombinatie daar dit artikel dan niet meer achteraf bijbesteld hoeft te worden

SM 21-08-2023

Wasmachine besteld, Dankzij de telefoon betaalapp time out een issue met betalen, (rabobank) maar dit is snel door een medewerker verholpen door via mail een nieuwe link te sturen. Netjes de volgende dag geleverd, volgens afspraak de oude meegenomen, en de nieuwe boven geplaatst.
Nog geen opmerkingen over het apparaat zelf, maar daar gaat deze review ook niet over. De winkel is iig top, goede service, en professioneel personeel.

Jochem Bos 21-08-2023

Makkelijk en snel product kunnen beoordelen en bestellen. Levering ging ook voorspoedig en vandaag netjes geïnstalleerd door de monteur. Bedrijf is zeker aan te raden!

Klaas 21-08-2023

Prettig geregeld allemaal! De site werkte goed en het was redelijk overzichtelijk. M’n vraag per telefoon werd snel en accuraat beantwoord.
Het bezorgtraject werd aangegeven met duidelijke mails met als laatste melding het telefoontje van de bezorgers dat ze over 10 minuten voor de deur stonden. In huis was de plaatsing zo gebeurd, met daarbij het monteren van de tussenplaat zodat de droger ook weer op de nieuwe wasmachine gezet werd!
Helemaal top. En de oude machine ging direct mee de deur uit!
100 punten.

Lieneke 21-08-2023

Ik koos Bemmel & Kroon omdat ze op Consumentenbond als een van de aanbieders van de beste koelkast genoemd waren. Toen ik prijzen ging vergelijken bleek het ook de goedkoopste optie te zijn. Het was top dat ze de volgende dag nog konden bezorgen. Alles is snel en duidelijk verlopen. Ik ben tevreden!

Maria Elands 21-08-2023

Beste medewerkers. De koelkast is zaterdag bezorgd. Maar de oude mocht de afleveraar niet meenemen omdat deze meer dan 35 kg weegt. De Arbowet is zinvol en prima, maar we hadden toch graag onze oude koelkast opgehaald, door 2 personen welteverstaan. De koelkast staat boven aan de afrit, vlak bij de huisdeur. Daar hebben we het geval naartoe kunnen laten "wandelen". Verder zijn we zeer te spreken over de gang van zaken in de winkel. We hoeven niet eens bericht te hebben wanneer u het geval ophaalt. Met vriend. Groet M.

Petra 21-08-2023

Blij met de vriezer die ik besteld heb maar de service tijdens de levering voldoet helemaal niet aan mijn verwachting.
De hoge vriezer werd op de voordeur mat gezet, waardoor de deur niet eens dicht kon. Het was niet mogelijk de vriezer een meter verder in de ruimte te zetten. Resultaat: ik heb alleen de vriezer moeten verplaatsen.

Mooie aanbieding 21-08-2023

Gebruiksvriendelijk. Duidelijk en mooi aanbod van zomerknallers. Mijn inbouw koelkast moest besteld worden.
Mail gehad, daarna direct een afleverdatum opgegeven.

Jan 21-08-2023

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Snelle, vriendelijk en deskundige hulp. Telefonisch goed bereikbaar.

Henk 21-08-2023

Via internet heb ik deze winkel gevonden en vanwege de goede prijsstelling en gewenste snelle levertijd, binnen een dag, zelfs op zondag, heb ik voor deze winkel gekozen.
De mailtjes en sms over het levertijd ervaren wij als zeer positief en waren ook erg accuraat, daardoor hoefden wij maar even een kwartiertje van het terras naar huis om de bezorger te ontvangen.
Ook geen onzin met de wasmachine achter de voordeur plaatsen, maar netjes in de bijkeuken geplaatst.

P. van Leusden 21-08-2023

Deze maand een inductiekookplaat en een quooker gekocht. De prijs was prima en op de installatie is niet aan te merken. Goede voorbereiding van de montage, goede communicatie vooraf en keurig werk afgeleverd.

Emma 20-08-2023

Beste mensen,uitgebreid met een kennis meegeweest voor een hele dure keuken, verhalen passen niet meer in deze tijd, om iets aan te prijzen,
Kennis op leeftijd had het niet in de gaten, 3X meegeweest, namen wel alle tijd, pluspunt, dure keuken, dat wel.
Waar ik het meest van geschrokken ben, dat toen de kennis de officiële offerte thuis kreeg, in de winkel per bladzijde paraaf moeten zetten, en later per mail de offerte, alleen een eindbedrag op de offerte stond.
Ze belde dat ze per artikel een bedrag wil, met een andere offerte, niet bespreekbaar, later bij apparatuur een mail, met handgeschreven bedragen erbij,
Ga je zo met klanten om die keukens van 30.000 euro kopen?

Jeroen 20-08-2023

Telefonisch een aantal vragen gesteld over een nieuwe vriezer en zeer deskundig geholpen. Vriezer online besteld, volgende dag bezorgd op de afgesproken tijd.
Fijne webwinkel en scherp geprijst.

Yvonne Swier 19-08-2023

Hallo, helaas stopte onze wasmachine ermee en de droger was ook niet meer zo best
Oeps 2 stuks aanschaffen en dan op zoek ! Dat vond ik wel een opgave
Mijn zus wees me op jullie en daar werd ik blij van .
Overzichtelijk en goed geprijsd.
Ook dat ik nog even belde om te vragen of ik de juiste keuze had gemaakt werd ik prima geholpen ! Grote pluim voor de bezorgers
Zonder morren en super snel .
De kapotte wasmachine bleek nog vol water te zitten .
Als ik weer wat nodig heb weet ik jullie te vinden .
Bedankt .

Cindy 19-08-2023

Duidelijke omschrijving van het product, snelle levering via een bezorg bedrijf.
Goede prijs en duidelijke communicatie.

Edward 19-08-2023

Snelle een goede service. Contact gehad met klantenservice en binnen de 20 uur was de bestelling binnen bij ons. Inmiddels draait deceerstecwas al.

Marjan Groen 19-08-2023

Was de goedkoopste, snelle aflevering en duidelijk op de hoogte gehouden van het transport

marleen 19-08-2023

Topservice! Na een belletje omdat ik zeker wilde weten dat ik de volgende dag mijn vrieskast zou ontvangen, alles dik in orde. Hele vlotte communicatie en de volgende dag om 10.15 stonden ze al voor de deur. Netjes binnengezet, rommel meegenomen, prima jongens die dit deden, echt heel fijn!

Yvonne van Dijk 19-08-2023

Gisteren besteld en vandaag geleverd. Via sms en email word je op de hoogte gehouden van de ltijd wanneer ze voor je deur staan. Dit is onze tweede aankoop bij Bemmel en Kroon. En net als de vorige keer zijn wij heel blij met onze aankoop. De koelkast werd bezorgd door twee fijne mannen. En ook nog op zijn plaats gezet in de keuken. Kregen uitleg hoe hem uit te pakken en wanneer hij aangezet mag worden. De oude werd meegenomen. Wij waren al enthousiast maar na uitpakken werden wij alleen nog maar blijer. Wat een mooi apparaat.

GJWB 19-08-2023

Ruime keuze, goede prijs en zeer snelle levering. Dynalogic kwam onze nieuwe wasmachine brengen en deed dat keurig en volgens planning. Zeer vriendelijke bezorgers ook.