Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ad van Berlo 16-08-2023

Bemmel en Kroon bleek uit een vergelijking het goedkoopste product te hebben, samen met nog enkele andere bedrijven. Maar de site was zeer overzichtelijk en het bedrijf gaf meteen een zeer betrouwbare indruk. Ook was er goede productinformatie en de aankoop was zeer eenvoudig te realiseren: je kunt zelf je dag van levering kiezen, waarbij het zelfs mogelijk is binnen 24 uur geleverd te krijgen.

Aad Taal 16-08-2023

Goed geholpen en geadviseerd alleen jammer dat het installeren van de inbouw koelvriescombinatie ongeveer 3 weken ging duren. Bezorgservice was uitstekend zeer behulpzaam netjes en beleefd. In het verleden meerdere aankopen gedaan en altijd tot volle tevredenheid. Bezorgservice is een belangrijk aspect.

Fam. Kosten 16-08-2023

Overzichtelijke website.
Verkoper was erg klantvriendelijk en had veel kennis van zaken. Na de correcte afhandeling van de order stond de nieuwe droger 24 uur later op z’n plaats en is de oude machine door de leverancier meegnomen. Kortom; dit was aangenaam zaken doen.

Thomas 16-08-2023

Een dikke 10!

Goede site, duidelijke informatie, snel contact.

Bij het uitzoeken van de apparatuur uitgelegd wat onze wensen zijn, hierop een lijst met artikelen gekregen en een keuze kunnen maken. Helaas duurde de installatie van de keuken langer als gepland. Geluk was het mogelijk om de levering uit te stellen zodat ze niet in de weg stonden en konden beschadigen.

Na levering bleek er een verkeerd artikel besteld te zijn, na contact met de klantenservice is dit zonder probleem opgelost.

Nogmaals een dikke 10 voor service, kwaliteit en deskundigheid.

Michel 16-08-2023

Erg goede en creatieve prijs kwaliteit verhouding. Medewerkers van de helpdesk waren snel en deskundig.

C. A. Feij 16-08-2023

Perfecte orderbehandeling en uitstekende aflevering, vriendelijke en nette mensen.

Sandra 15-08-2023

De verkoper heeft obs heel goed geholpen met de keuze welke wasautomaat te kopen. We zijn met n zeer tevreden gevoel weer naar huis gegaan

Evi 15-08-2023

Wat een goede aanschaf! Heb een duo van combi magnetron en oven. Doen het beide prima makkelijk schoon te houden en fraaie buitenkant! BKI1091013

Ferry Laan 15-08-2023

Zoals altijd weer perfect geïnformeerd en geholpen bij Bemmel en Kroon altijd echt het gevoel van een gewaardeerde klant te zijn en geen nummer. Ook de prijzen zijn zeer concurrent . Dan de geweldige bezorgservice tot op de minuut op de hoogte gehouden wanneer ze kwamen.

Patrick 15-08-2023

Snelle levering. Prima geregeld. ...........................................

Yvonne Hulleman 15-08-2023

Wij waren op zoek naar een droger en de aeg t9dens87 kwam als beste uit de test bij de comsumentenbond. Dus gisteren op google zoeken naar de laagste prijs. We kwamen bij Bemmel en Kroon uit. Door de zomeractie kregen we 50 euro korting. Maar het rare was toen we online wilden bestellen werd de korting 25 euro ipv 50 euro. Ik dacht dan ga ik maar even bellen. De zeer aardige medewerker vond het ook vreemd dat de korting naar 25 euro was veranderd. Maar hij zei dat hij er niet moeilijk over ging doen en gaf ons alsnog de 50 euro korting. Telefonisch werd de koop gedaan. Gelijk daarna ontving ik de orderbevestiging en de link om te betalen. Ik had gevraagd voor levering vandaag. Alles werd supergoed geregeld . Ik kreeg een track en trace link en tot 5 minuten voor aflevering werd ik telkens geinformeerd hoelaat de droger zou worden gebracht. Het is nu iets meer dan 24 uur geleden. En de droger staat al netjes op zijn plek. Nou BemmelenKroon ik ben heel blij met jullie. Bedankt voor de goede en snelle service en een pluim voor de vriendelijke verkoopmedewerker

f ligtvoet 15-08-2023

de shop geeft alles goed aan de mensen die de wasautomaat thuis brachten waren aardig en zeer vakkundig ook in de uitleg van de machine

Nandagopal 15-08-2023

Prijs is goed, eenvoudige/gemakkelijke opties.
Goed product zoals Miele is beschikbaar op de website.
Aanvankelijk was er vanwege laptopbeperkingen een beperking om vanaf mijn laptop te kopen. Maar later kon ik vanaf mijn mobiel bestellen. Toch om het product volledig te gebruiken, om commentaar te geven op het Miele-product.

Renate Smits-Reischauer 15-08-2023

De site van Bemmel en Kroon is duidelijk, de keuzemogelijkheden ruim. De levering van mijn nieuwe wasautomaat werd precies volgens belofte binnen een dag uitgevoerd! De extra service voor de afvoer van de oude en de installatie van de nieuwe machine op de eerste etage werd perfect verleend!
Lof en dank!

René 15-08-2023

Fijne website, goede aanbiedingen en de levering gaat ook super kan zelf kiezen wanneer je het geleverd wil hebben en duidelijkheid over wanneer ze er zijn. Kortom fijne communicatie.

Peter 15-08-2023

Wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Wasmaschine werd zoals afgesproken netjes bezorgd de volgende dag. De chauffeurs van Dynalogic hebben machine netjes aangesloten en oude machine mee teruggenomen. Bemmel en Kroon hadden ook een leuke zomeractie. 50 euro korting!

Karin 15-08-2023

Werd fijn en gezellig geholpen!
Vakkundig advies!
De bezorging en het plaatsen verliep ook soepel!

Gerwin 14-08-2023

Snelle service. Vrijdag om 18:00 een Amerikaanse koelkast besteld die zaterdag rond de middag werd geleverd. Prima voor elkaar.

Kaaijk 14-08-2023

Ik vond de shop geweldig, prijs werd meteen aangepast nadat ik een fout ontdekte.product net geleverd is precies zoals besteld.

Wil 14-08-2023

Bemmelenkroon doen wat ze zeggen.
Geen bezorg kosten,en nemen oude was
Machine kostenloos mee.
Waren ook mooi op tijd op afgesproken tijd.

- Arie van B. - 14-08-2023

Duidelijke website, en voor de AEG wasdroger de beste prijs van alle webwinkels.
En natuur lijk staat Bemmel en Kroon goed bekend om hun service.
Vlot besteld, en precies volgens afspraak geleverd.
Zo hoort het!

Bussummer 14-08-2023

Heel snel kon ik op de website van Bemmel & Kroon de door mij uitgekozen vriezer bestellen en betalen.
De door Bemmel & Kroon aangeboden extra 'zomerkorting' trok me over de streep.
De in de orderbevestiging toezegde procedure m.b.t. de aflevering van de vriezer, is precies zo gegaan als beloofd.

PR 14-08-2023

Het product (wasdroger) was op voorraad, tegen de laagste prijs die op dat moment op internet werd vermeld van alle witgoed aanbieders. En levering op zondag! Bestellen, betalen, leveren; alles eenvoudig en snel.

Fijne zaak 14-08-2023

Na 12 jaar van trouwe dienst was de koek op en moest er een nieuwe wasdroger komen.
Zoals altijd naar Bemmel en Kroon waar we goede ervaringen mee hebben.
We zijn er omdat de medewerkers er gewoon verstand van hebben goed geholpen en hebben een mooie Bosch aangeschaft. Bemmel en Kroon zijn daarnaast ook nog de goedkoopste.
De droger is snel geleverd en netjes aangesloten.

Hannie 13-08-2023

Bemmel en Kroon , heeft voor elke portemonnee wat te koop. Ze zijn ook telefonisch goed bereikbaar en je wordt vriendelijk te woord gestaan.
Bestelde artikelen zijn bezorgd zoals afgesproken. Vanaf de koop werd je goed op de hoogte gehouden per mail. Wij zijn tevreden met onze bestelde producten . Dus is het eigenlijk een tien, maar er kan nog altijd iets verbeteren.