Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wil 14-08-2023

Bemmelenkroon doen wat ze zeggen.
Geen bezorg kosten,en nemen oude was
Machine kostenloos mee.
Waren ook mooi op tijd op afgesproken tijd.

- Arie van B. - 14-08-2023

Duidelijke website, en voor de AEG wasdroger de beste prijs van alle webwinkels.
En natuur lijk staat Bemmel en Kroon goed bekend om hun service.
Vlot besteld, en precies volgens afspraak geleverd.
Zo hoort het!

Bussummer 14-08-2023

Heel snel kon ik op de website van Bemmel & Kroon de door mij uitgekozen vriezer bestellen en betalen.
De door Bemmel & Kroon aangeboden extra 'zomerkorting' trok me over de streep.
De in de orderbevestiging toezegde procedure m.b.t. de aflevering van de vriezer, is precies zo gegaan als beloofd.

PR 14-08-2023

Het product (wasdroger) was op voorraad, tegen de laagste prijs die op dat moment op internet werd vermeld van alle witgoed aanbieders. En levering op zondag! Bestellen, betalen, leveren; alles eenvoudig en snel.

Fijne zaak 14-08-2023

Na 12 jaar van trouwe dienst was de koek op en moest er een nieuwe wasdroger komen.
Zoals altijd naar Bemmel en Kroon waar we goede ervaringen mee hebben.
We zijn er omdat de medewerkers er gewoon verstand van hebben goed geholpen en hebben een mooie Bosch aangeschaft. Bemmel en Kroon zijn daarnaast ook nog de goedkoopste.
De droger is snel geleverd en netjes aangesloten.

Hannie 13-08-2023

Bemmel en Kroon , heeft voor elke portemonnee wat te koop. Ze zijn ook telefonisch goed bereikbaar en je wordt vriendelijk te woord gestaan.
Bestelde artikelen zijn bezorgd zoals afgesproken. Vanaf de koop werd je goed op de hoogte gehouden per mail. Wij zijn tevreden met onze bestelde producten . Dus is het eigenlijk een tien, maar er kan nog altijd iets verbeteren.

Hedi Oosterkamp-Nijland 13-08-2023

Titel: Uitstekende Ervaring met Bemmel en Kroon voor Levering van Miele Droger

Ik had onlangs het genoegen om een Miele droger aan te schaffen via Bemmel en Kroon, en ik ben zeer tevreden over de hele ervaring. De levering werd uitgevoerd door Dynologic, en ik moet zeggen dat alles perfect is verlopen. De duidelijke en overzichtelijke website van Bemmel en Kroon maakte het gemakkelijk om mijn keuze te maken en de bestelling te plaatsen.

Wat me echt heeft overtuigd, is dat alle afspraken strikt werden nagekomen zoals beloofd. De droger werd keurig afgeleverd op de afgesproken datum en tijd, zonder enige vertraging. Dit niveau van betrouwbaarheid is echt lovenswaardig.

De communicatie gedurende het hele proces was ook zeer professioneel en vriendelijk.

Al met al kan ik met vol vertrouwen zeggen dat Bemmel en Kroon, samen met de efficiënte levering door Dynologic, een uitstekende keuze is voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsapparatuur en betrouwbare service. Mijn Miele droger werkt perfect en ik ben blij dat ik voor deze winkel heb gekozen.

Evert Kools 13-08-2023

. Na een zéér vriendelijke en technische uitleg in de winkel is een week later de Amerikaanse koelkast afgeleverd. De service en de informatie was al zeer goed, maar de bezorging was uitstekend. De oude koekast (een amerikaanse van 23 jaar oud) was te groot om via de tussendeur af te voeren. DE bezorgers hebben, hoewel niet verplicht ,deze op een fantastische manier gesloopt om de deuren van de kast te scheiden en af te voeren.Een grote zorg van mij werd met een glimlach van de bezorgers weggenomen Winkel 9,5,Bezorging 10.

EJ Bos 13-08-2023

Zeer snelle levering, goede communicatie van bestelling tot nalevering en perfect product afgeleverd

J 13-08-2023

Heb meerdere malen al producten bij deze firma besteld en altijd naar tevredenheid, ook bij schade werd er gelijk gehandeld en naar tevredenheid opgelost.

Geestje 13-08-2023

Beste prijs, snelle levering, en onbeschadigd en gewoon nederlandse handleiding ! Duidelijke communicatie per mail over levering, in mijn geval via dynalogic.

wachmachine 13-08-2023

goede service en op losingen zelfs met om ruilen als er iets niet goed is ben zeer te vreden over bemel $ kroon

Kraan 13-08-2023

We gaan met vertrouwen naar van Bemmel &Kroon. Genoeg keuze en fijn personeel. Goede zaak, waar je bijna altijd slaagt.

BL 12-08-2023

Makkelijk bestellen, snelle levering en een lekkere korting! Goede service bij het plaatsen.

Dirk 12-08-2023

Fijne website, nette prijs, gisteren besteld en vandaag al bezorgd. Netjes via track en trace op de hoogte gehouden van bezorgtijdstip. Bezorging zelf ook goed en snel verlopen.

René 12-08-2023

Fijne website, goede aanbiedingen en de levering gaat ook super kan zelf kiezen wanneer je het geleverd wil hebben en duidelijkheid over wanneer ze er zijn. Kortom fijne communicatie.

Cor 12-08-2023

Duidelijke website , gemakkelijk zoeken naar een apparaat welke aan jou eisen voldoet, grote voorraad, eventueel gelijk op te halen en prijsvriendelijk.

Chevron 12-08-2023

Ik heb hier al meerdere producten besteld, heb pas een nieuwe keuken en al mijn toestellen komen van Bemmel en kroon. Deze zijn altijd optijd geleverd en alles in perfecte staat! En niet te vergeten aan de beste prijs!!

Danny 12-08-2023

Eerst naar de winkel geweest in Zoeterwoude. Zeer nette winkel met personeel die er veel verstand van heeft. Uiteindelijk mijn producten besteld en een week later laten bezorgen. Keurig gedaan. Echt een aanrader!!

Edward 11-08-2023

Eenvoudig bestellen, vlotte service en deskundige bezorgers. Geleverd binnen 24 uur!

Joke Hagebeek 11-08-2023

Snelle bezorging en geweldige service. Al het verpakkingsmateriaal werd weer meegenomen . Top

Michel 11-08-2023

Voor order nummer .... was het meedenken van Bemmel en kroon heel fijn.
We twijfelde tussen de ATAG grote koelkast of toch de atag 102 cm koelkast en de 102cm vriezer. Uiteindelijk gekozen voor de ATAG kd85178AF. Levering en service waren heel snel en super goed geregeld! Bedankt hiervoor.

Eric van der Wilden 11-08-2023

Helemaal goed! Snel besteld, goede service en fijn dat de oude machine ook is meegenomen

Piet Uding 11-08-2023

Uitstekende showroom, de allerbeste prijs ,en bezorging prima op tijd volgens afspraak.
Voor een volgend artikel kom ik zeker terug bij Bemmel &Kroon.

M Punter 11-08-2023

BKI1205711

Heb hier al eerder een oven besteld, nu een grote inductieplaat met afzuiging en koelkast, de laatste was elders 60 goedkoper, deze prijs kreeg ik ook bij Bemmel en Kroon, helemaal super.

Bezorging via Dynalogic. Ook top geregeld, gewoon wanneer het uitkomt en niet gelijk morgen. En als dat moest kon het ook!

Heel erg tevreden over dit bedrijf.

Ik zou absoluut aanraden hier klant te worden.

En nee heb geen aandelen in dit bedrijf.

Gewoon een tevreden klant uit Zwolle!