Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M Punter 11-08-2023

BKI1205711

Heb hier al eerder een oven besteld, nu een grote inductieplaat met afzuiging en koelkast, de laatste was elders 60 goedkoper, deze prijs kreeg ik ook bij Bemmel en Kroon, helemaal super.

Bezorging via Dynalogic. Ook top geregeld, gewoon wanneer het uitkomt en niet gelijk morgen. En als dat moest kon het ook!

Heel erg tevreden over dit bedrijf.

Ik zou absoluut aanraden hier klant te worden.

En nee heb geen aandelen in dit bedrijf.

Gewoon een tevreden klant uit Zwolle!

T. Veleke 11-08-2023

Ik ben zeer tevreden over Bemmel en Kroon, Nette prijs voor product, vlotte levering, bezorgdienst ook perfect en behulpzaam en vriendelijk ook belangrijk Daarvoor een dikke negen (9) . Top zo doorgaan.

Peter S 11-08-2023

Super geregeld. Keurig op tijd. Mooi product voor een zeer aantrekkelijke prijs. Bemmel en Kroon is van harte aan te raden.

Olden 11-08-2023

Ik ervaar heel goed en betrouwbaar zowel in woord als in daad ! Wat ik niet met zekerheid bij fabrikant zelf kon krijgen hebben ze
aan mij met zekerheid belooft en achteraf zie ik alles klopt: product informatie, beschikbaarheid, levering en altijd een goede
contact onderhoud.... ik kan alleen positieve dingen zeggen. Ik hoop dat hun service zo goed blijft en ik in de toekomst weer
bij hen terecht kan !

Gerard van Winkel 11-08-2023

zeer snelle en correcte aankoop en levering van het toestel !
met de betaling had ik wat moeite omdat mijn bankcontactkaart niet werkte en daarom een instant overschrijving deed.in het weekend is dat niet zo evident ! Na enkele mails en een foto van de overschrijving was het vlug opgelost.
Zeer tevreden over de gang van zaken !
....

Nee 11-08-2023

Zeer overzichtelijke keuken met mooie opstellingen en de gangbare apparaten apart opgesteld. Goed geholpen door verkoper. Advies en uitleg heel goed.

Shan 11-08-2023

Ik heb daar al meerdere keren iets gekocht en ik vind het een prima winkel. De verkopers zijn vriendelijk en vakbekwaam. Natuurlijk moet je wel eens even wachten op je beurt (het is nu eenmaal een drukke winkel) maar dat vind ik geen argument voor een mindere beoordeling. Er lopen namelijk genoeg verkopers. Ze hebben bijna alles in huis en kunnen snel leveren tegen concurrerende prijzen.

Frans 11-08-2023

Deskundig personeel met een eerlijk verhaal en na koop snel geleverd. De zomerachtige van 10% korting was ook een prettige bijkomstigheid.

Jos 11-08-2023

Winkel met een ruime keuze aan machines. Prima geholpen en advies gekregen.

Aard 11-08-2023

Zeer snelle levering tegen een scherpe prijs en gratis retour nemen van de kapotte wasmachine.
Al het 2-e Miele-product binnen één week bij Bemmel&Kroon.

Mylène 11-08-2023

De site was makkelijk te gebruiken. Was op zoek naar een goede stofzuiger. Bemmel&Kroon was de goedkoopste! Scheelde echt €30.
Ik kreeg het product de volgende dag in huis en werd goed op de hoogte gehouden door mailtjes , hoe laat het pakket bezorgd zou worden.
Ik kende de online winkel niet maar tot nu toe lof. Of de stofzuiger ook goed werkt moet ik nog testen.

Gerard 11-08-2023

kopen al jaren bij Bemmel & Kroon omtrent goede service en groot assortiment

Yvette 11-08-2023

Wij hebben gekozen voor Bemmel & Kroon vanwege de gunstige prijs en omdat het artikel daar nog leverbaar was. Service en bezorging was perfect. Op een mail over per ongeluk een dubbele bestelling werd snel gereageerd en ook telefonisch was het contact professioneel. Top!

Youdia 11-08-2023

Snel bezorgd, er zeer tevreden over de vaatwasser. Deze kan veel meer in dan verwacht, en de vaat komt er superschoon uit. Ook makkelijk te monteren..

Ajh 11-08-2023

Had al eerder ervaring met deze winkel op aanraden van mijn dochter om een koelkast te kopen ben toen vriendelijk geholpen En afgelopen zaterdag ben ik weer prima en erg goed geholpen .
en is vandaag prima afgeleverd en keurig aan gesloten door vriendelijk personeel petje af .🚛 👍👍

Olden 10-08-2023

Ik heb een koel-vriescombinatie van Etna bij Bemmel en Kroon besteld. Informatie over het product en communicatie met
klantenservice was van zeer hoge niveau. Alles goed geregeld en klopt ook wat ze beloofden. Achteraf dacht ik waarom heb ik
dit bedrijf niet eerder geprobeerd ! Het is jammer dat de koerier van Nynalogic Benelux BV probeerde niet meer doen dan
alleen koelkast binnen te brengen terwijl ik extra voor service betaald had. Ik snap het wel dat werkdruk groot is en als het bedrijf geen goede controle over hebt kan altijd mis gaan. Achteraf moet hij wel uitpakken en oude koelkast mee nemen. En
dacht ik; als ik niet in staat zou zijn verder zelf te doen zoals koelkast waterpas in te stellen zou ik wel diep in de problemen
zitten. Denk aan ouderen, hoe zou ze zelf een koelkast, een oven of een wasmachine kunnen voorbereiden als ze niet worden
geholpen ? Dat vind ik niet een kwestie van geld, nee... gewoon heeft te maken met hoe we tegenwoorden met elkaar omgaan ?

Johan Veerle 10-08-2023

Deze webwinkel is nog steeds een betrouwbare, goedkope leverancier van nieuw materiaal die aanvullend kan zijn voor je omgeving. bedankt voor de samenwerking.

Jan Dompeling 10-08-2023

Wat een top bedrijf Bemmel en Kroon, (een kroon voor hun diensten) en daar mogen ze daar trots op zijn.
Wij hadden de verkeerde quooker besteld, i.p.v. de 3 liter hadden wij de 7 liter besteld.
Ik heb meteen gebeld en met een zeer aardige jongeman contact gehad, die mij zeer correct te woord heeft gestaan en het probleem meteen heeft opgelost.
Morgen wordt de quooker omgeruild voor de juiste.
Wat een service, vandaar van ons een dikke 10!!!!
Nogmaals dank voor de goede service en de vlotte afhandeling.

Hagenaar 10-08-2023

40 euro goedkoper dan Hartelust en gratis bezorgen
mijn vriend heeft daar al eerder gekocht en volgens hem een goed bedrijf met prima service
en dat is ook zo, ben zeer tevreden met mijn aankoop

Ruime keuze aan conccurentiële prijzen 10-08-2023

We zijn zeer content van de nieuwe kookplaat, online gekocht via Bemmel&Kroon!
Zeer voordelige prijs én gratis levering via een zelf te kiezen tijdslot.
Er was voldoende uitleg en keuze aan inductiekookplaten en uiteindelijk een vlotte verwerking én bezorging.

Prima winkel 10-08-2023

Shop op inteernet gevonden, voor een wasdroger, voor een goede prijs, met prima service wat betreft bezorgen en plaatsen.

Kato 10-08-2023

Na een offerte aan te vragen voor een kookplaat kregen we deze binnen het uur al in de mailbox, ookal deden we de aanvraag in het weekend. Ze bleken ook veruit de beste prijs aan te bieden. De bestelling verliep super vlot en de volgende dag was de kookplaat al in huis!

Jaap 10-08-2023

Enige keten die een bepaald type Miele wasmachine uit voorraad kon leveren. Overzichtelijke site, snel alles kunnen invullen en zij hebben volledig conform afspraak geleverd en geïnstalleerd.

I. 10-08-2023

Overzichtelijke website, grote keus in apparatuur tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Snelle levering, waarbij je het traject goed kunt volgen via Dynalogic, de transporteur. Levering en droger voldoen aan de verwachting. Ik ben tevreden over B&K

A de vroed 10-08-2023

Ik heb een wasdroger besteld. In de namiddag besteld en de volgende ochtend al geleverd, dus super snel. Ook het prijsverschil was enorm de moeite waard. Het scheelde 170 euro, absoluut de moeite waard om bij van Bemmel en kroon te bestellen. In 3 woorden, betrouwbaar, snel en goedkoper