Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3632 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Will Robben 18-07-2023

De site van Bemmel & Kroon was zeer vertrouwd en duidelijk. De prijs van de inductie kookplaat was zeer concurrerend. Na diverse telefonische contacten ben ik tot de aankoop over gegaan. De begeleiding van de levering was correct en het tijdstip van de levering was precies zoals afgesproken. De chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. kortom een aanrader.

Nandine 18-07-2023

Fijne webwinkel met scherpe prijzen. Nu al de tweede keer dat we hier iets bestellen. Deze winkel is zeker een aanrader.
Na 1 telefoontje hebben we de volgende dag al de nieuwe vaatwasser in huis.

Karl Krewinkel 18-07-2023

Een koelkast met vriezer gekocht bij Bemmel & Kroon
Je kunt zelf de datum van levering bepalen.
Op de dag zelf, krijg je een indicatie van de aflevertijd. Een half uur vóór de levering een sms bericht. Ideaal. De tijd klopt precies.
Alles wordt mooi afgeleverd. Verpakking en oude koelkast wordt meegenomen.
En de prijs van dit alles? Goedkoper dan iedereen. Hulde!!

Jan 18-07-2023

Geen poespas, duidelijke informatie, zeer snelle levering. Voor ons werkte dat fantastisch

Tony 18-07-2023

B en K komen hun afspraken na. Snelle levering. Goeie merk-spullen en snelle service zonder gedoe.

Stout 18-07-2023

Netjes geholpen , verkoper wist alles goed uit te om een goede keuze te maken. Overigens erg vriendelijke verkoper.

Frank 18-07-2023

Na onderzoek een Miele wasmachine besteld via website. We konden een datum kiezen voor levering. Optie aanwezig dat apparatuur geplaatst werd en oude afgevoerd. Prima verzorgd door vervoerder

Kaandorp 18-07-2023

Snelle levering,
Bezorging door vrolijke medewerkers van Dynalogic welke ook digitaal te volgen zijn zodat we binnen 10 minuten speling de bezorging mochten ontvangen

Abel 17-07-2023

De online shop is duidelijk en overzichtelijk. Alle benodigde informatie staat bij het artikel. De levering is snel en keurig. Wel was er een probleem met de verpakking. Hiervan was een band missende. Daardoor leek het artikel beschadigd. De bezorger heeft er blijkbaar goed acht op geslagen en het artikel is onbeschadigd aan gekomen.

Arianne 17-07-2023

vriendelijke, kundige mensen die je echt verder helpen als je een vraag hebt. Zeer duidelijke communicatie over bestelling en de levering van je aankoop. De bezorgers waren ook keurig op tijd

L 17-07-2023

Had ooit een koelkast besteld en ging prima, dus mijn wasmachine ook hier besteld. Was ook de goedkoopste trouwens.
Vriendelijke jongens die de wasmachine kwamen afleveren, vlot en netjes en vriendelijk.

Marco 17-07-2023

De vakkundige verkoper, die ons hielp, gaf alle nuttige informatie die we nodig hadden om tot een goede aankoop te komen. Prijs verhouding en service zijn uitstekend. Bemmel en Kroon (Den Haag) is een aanrader.

Ruud van der Ham 17-07-2023

Goed advies niet opdringerig heeft alle voordelen van de wasmachine uitgelegd,aflevering zoals afgesproken keurige en een vakkundige aansluiting dik tevreden met Bemmel en kroon.

Agathe 17-07-2023

Prima geholpen in de winkel zelf en de levering was meer dan keurig. Helemaal blij met mijn nieuwe apparaat 👍

Buurjan 17-07-2023

Duidelijke, vriendelijk en acurate bestelling, bezorging en duidelijk in communicatie over het hoe en wanneer bezorgen. zeer tevreden!

Toonen 17-07-2023

Duidelijke informatie over product. Goede actie voor een mooie prijs. Bestellen gaat gemakkelijk en de levering is uitstekend verlopen.

Bart 17-07-2023

Ik werd op een prettige en vakkundige wijze geholpen door een eerlijke verkoper waardoor ik snel tot een goede keuze kon komen.
De levering aan huis was snel daarna en verliep ook prima.

Peter 17-07-2023

Het was een goede, snelle en vriendelijke bezorging. Service is nog even afwachten

Les 17-07-2023

Fantastisch. Je kan zelf kiezen wanneer die word afgeleverd. Helemaal waar gemaakt wat ze beloven

Snel en correct in het weekend 16-07-2023

Net terug van een lange kampeervakantie. Veel vuile kleding dus. Gauw de wasmachine aan. Helaas defect gegaan. Wat nu? Kan niet zonder! Direct bij Bemmel en Kroon een nieuwe wasmachine besteld. Zelf op zondag kon hij al gekeverd worden. Vandaag zelf nog wat eerder dan verwacht gebracht en aangesloten. Bedankt mannen voor de snelle en correcte service. Inmiddels 3e wasje laten draaien! Tot een volgende keer Bemmel en Kroon.

Hanneke van den Heuvel 16-07-2023

Toegankelijke website. Direct kunnen bestellen. 7 dagen in de week aflevering bestelling. Vervoerorganisatie is geweldige partner gebleken. Top

Peter 16-07-2023

Na bestelling wordt de volgende dag afgeleverd. Prima geregeld met informatie over de voortgang van het bezorgproces. De bestelling wordt conform de afgesproken tijd bezorgd, deugdelijk verpakt en de oude oven wordt meegenomen.

Jwam couwenberg 16-07-2023

We zijn heel erg tevreden, werden goed op de hoogte gehouden, en vooral snelle levering. De bezorgers waren zeer vriendelijk en verstaan hun vak. Snelle afhandeling, ga zo door!

Dennis Coppes 16-07-2023

Duidelijke en goede website. Goede communicatie en snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Siebrink 16-07-2023

Na terugkomst vakantie oude espresso machine weigerde dienst (ruim 7 jaar oud) en ging dus op zoek naar een nieuwe. Was tevreden over mijn huidige Siemens en besloot voor het vernieuwde type te gaan. Deze vond ik via Kieskeurig bij Bemmel & Kroon. Was in eerste instantie 'sceptisch' vanwege het behoorlijke prijsverschil t.o.v. andere leveranciers. Na grondig onderzoek en diverse recessies van Bemmel & Kroon gelezen te hebben moet ik zeggen uiterst tevreden te zijn. Snelle levering voor een scherpe prijs met voldoende informatie die terug te vinden is op de website.