Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johannes 31-07-2023

omdat mijn schoonzoon goede ervaringen heeft met bemmel en kroon. Wij zijn ook tevreden .Ze zijn hun afspraak goed nagekomen

Hollaers 31-07-2023

Een geweldig bedrijf. We hebben hier eerder gekocht en waren toen al heel tevreden. Vlotte reactie op offerte aanvraag, goede prijs. Na aankoop werden er direct opgebeld voor een afspraak. Echt super. Wij zullen zeker opnieuw kopen bij hen. Dikke duim. 👍

Marcel 31-07-2023

Wasmachine gekocht voor een zeer aantrekkelijke prijs. Laagste op internet.
Levering op afgesproken tijd.
Kon op de dag exact zien waar de bezorgers waren en steeds werdthet tijdslot nauwkeuriger.
Zeer aardige bezorgers, netjes en voorzichtig.
Al met al top!!

Sylvia TM 31-07-2023

Ik had de aankoop 4 april gedaan. Had met hen afgesproken dat de levering de 31e juli plaats zou vinden. Nou, daar hebben zij zich strikt aan gehouden. Keurig ingepakt en afgeleverd door 3 sterke mannen voor wie niks teveel was. Complimenten hoor!

Gerrit Daanen 31-07-2023

Alle informatie was duidelijk
Bij telefonisch contact vriendelijk tewoord gestaan.
Zondagmiddag besteld en betaald en 24 uur later kookplaat geleverd.
Ook de aankoopprijs was het laagst van alle aanbieders.
Dus top !!
Mijn volgende bestelling van huishoudelijke apparatuur komt weer van Bemmel&zkroon.

Petra van Hoek 31-07-2023

Online grillplaat bestel, voor onze nieuwe inductie kookplaat.
Zeer tevreden over bezorging en tevens over het contact erna!
Was een cadeau voor mijn man en die is er super blij mee!

Jurgen D 31-07-2023

Heel makkelijk via internet terug te vinden. Telefonisch goed te bereiken en een supervriendelijke medewerker aan de lijn.
Correcte en duidelijke afhandeling. Wij bestellen hier nog!

Dennis G 31-07-2023

They offer better price than the competition and with 50€ extra you get 5 years warranty which is a huge advantage. Quick service and delivery even on Sundays.

Marieke 31-07-2023

Super service gehad. Via de mail contact gehad, in eerste instantie over de laagste prijs garantie en vervolgens het aanbod geaccepteerd.

Binnen 24 uur van offerte naar levering.
Top service.

Carolyn C 31-07-2023

Wij hadden zo snel mogelijk een inductiefornuis nodig en gelukkig kon ikjes fornuis die ik graag wou bestellen bij B&K. Super snel is er contact met mij opgenomen voor afspraak van installatie en is het dezelfde week nog geleverd! Ik kende B&K niet maar dit is zeker niet de eerste keer dat ik hier ga bestellen. Ook de prijzen in vergelijking tot anderen winkels is hier veeeel beter!

liesbeth 31-07-2023

keuze werd voor mij bepaald door de test in de conumsmentegids. Bij BK was de prijs laag en levering perfect geregeld. Hierdoor zit je niet onnodig thuis te wachten.

Fred 31-07-2023

Duidelijke omschrijving van het product.
Prijs van het product was ook erg goed.

Mook 30-07-2023

Duidelijke website, zeer goede telefonische ondersteuning, goede service, snelle levering en superblij met nieuwe koelvriescombinatie van Bosch.

Eric van de Sande 30-07-2023

Helemaal top!
Van het uitzoeken van een koel/vriescombinatie op de site, het online contact met een medewerker, het gemakkelijke bestel- en betaalsysteem tot alle communicatie over het bestelde product en het afleveren ervan. In één woord fantastisch!
Een aanrader.

Monique 30-07-2023

Gisteravond online bij Bemmel en Kroon een wasmachine aangeschaft voor een prima prijs. Sinds vanochtend vroeg werd ik via email en sms op de hoogte gehouden over de bezorgtijd. De machine is exact op de tijd die werd aangegeven geleverd door 2 vriendelijke heren van Dynalogic. De machine staat nu al te draaien. Complimenten voor beide bedrijven!

Chantal 30-07-2023

Ik ben zeer tevreden over deze webshop. Ik heb voor deze webshop gekozen omdat ik hier de goedkoopste vaatwasser kon kopen en de vaatwasser de volgende dag al geleverd kon worden. Wel zo fijn als je met een stukke vaatwasser zit! Daarbij komt dat de oude vaatwasser gratis kon worden meegenomen/afgevoerd. Ik vond het tijdslot dat de vaatwasser geleverd zou worden erg prettig werken. De vaatwasser werd netjes op tijd geleverd. Al met al top service en in beveel deze webshop zeker aan. Ordernummer: BKI1204055

Hans 30-07-2023

Leveren van product op afspraak ook online telefonisch goed advies.
Bezorging goede uitleg van

Parel 30-07-2023

Nauwkeurig, vriendelijk en behulpzaam.
Medewerkers van Bemmel en Kroon denken graag met je mee.
Ik heb al 2x bij hun een product besteld en ben zeer tevreden met hun service.

Bedankt!

Dennis Jacobs 29-07-2023

Onlangs heeft mijn oude droger het begeven, Via de Consumentenbond hebben wij gekozen voor de BOSCH WTN83202NL. Bemmel & Kroon was de enige winkel in Nederland die binnen 24 uur kon leveren voor de laagste prijs (€459,-). Voor ons was de keuze daarom snel gemaakt. Volgende dag, ~12uur later (in het weekend), stonden er 2 vriendelijke jonge mannen voor de deur met de nieuwe droger. Zonder dat dit op het koopcontract stond hebben ze de droger op zolder geplaatst zonder kras of stoot. Daarbij hebben ze ook nog de defecte droger meegenomen zonder dat dit op het koopcontract stond. Zelden heb ik zoveel service ervaren. Wij zijn meer dan tevreden en willen Bemmel & Kroon daarom hartelijk bedanken.

(Order nummer: BKI1204134)

Jan Bakker 29-07-2023

Bemmel en Kroon heeft de Liebherr koelkast snel geleverd voor een scherpe prijs.

Peter 29-07-2023

Snelle en goede levering. Komt afspraken na en houd je op de hoogte van de levering.

Maarten 29-07-2023

Duidelijke website, snelle levering en makkelijk te kiezen bezorgmoment, miste iets bij het tussenstuk voor de wasmachine en de droger, netjes opgelost na telefoontje!! Goede service en vriendelijk geholpen

Frans 29-07-2023

Wat kan je melden over dit bedrijf??
Helemaal niets!!
Ik zou zeggen zoek niet verder op internet en bestel gewoon bij Bemmel@Kroon, de beste prijs en de service is top.
Bezorgers zijn ook behulpzaam en vriendelijk.

L.Berben 29-07-2023

Veel en diverse merken tegen een concurrerende prijs. Goede hulp bij bestellen en levering in korte tijd.

M. G. 29-07-2023

Bemmel en Kroon is zeer betrouwbaar, professioneel, productief, klantvriendelijk, hoog gekwalificeerd winkel die zowel huishoudelijke- als keukenapparaten en electronica verkoopt. Ik ben zeer tevreden van Bemmel en Kroon en ik zou mijn familie en vrienden ook adviseren om hun aankopen voor hun huis hier te doen. (Ordernummer: BKI1203002)