Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3672 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R Louwe 24-08-2023

Vandaag mijn bestelling gekregen, hier uiteraard erg blij mee, deze (inbouwkoelkast) de aankomst tijd werd netjes van te voren aangekondigd en klopte mooi.
Hier uiteraard blij mee.
Het pakket netjes binnen afgeleverd en de oude koelkat werd ook zoals afgesproken mee genomen.
Dit is echt voor herhaling vatbaar, prima geregeld allemaal.

HenkvS 24-08-2023

A-merk produkt gekocht voor een scherpe prijs, binnen een dag in huis met vooraf duidelijke info over bezorg tijdstip. Kortom, niks op aan te merken, alles prima in orde.

Anoniem 24-08-2023

Goed geolpen door medewerkers , en snelle levering
Ook via mail goed op de hoogte gehouden
Levering ook netjes

A.Blom 24-08-2023

Na aanschaf van een vaatwasser zijn wij perfect geholpen er werd na de installatie een defect met de watertoevoer. Na een telefoontje werd er de volgende dag een nieuw apparaat geleverd .grandioze service. We hebben nu ook een nieuwe magnetron gekocht
En een prima advies gekregen , voor ons is de firma v.Bemmel Grandioos bedankt A.Blom

A. Turkyilmaz 23-08-2023

Super bedrijf! Ze maken waar wat ze zeggen! Denkt met de klant mee en biedt een gepaste oplossing.
Ik had een wasmachine en een droger nodig, een van de artikelen was bij hun het goedkoopst en voor de andere die elders goedkoper was, hebben ze voor de prijs aangepast. Zo had ik beide artikelen binnen een korte periode via Bemmel& Kroon!

Diana en Arend 23-08-2023

SPIJKERS MET KOPPEN!
Wij wisten wat we hebben wilden en kwamen tijdens onze zoektocht Bemmel en Kroon tegen. Deze reageerde supersnel met een mooie acceptabele prijs en levertijd.
De deal was snel rond en de medewerker hield woord! Precies zoals afgesproken werd onze lade bezorgd. Een E-mail, 1 dag van te voren en een sms van de chauffeur, een halfuur voor levering.
De lade zelf had, vanaf fabriek, wat opmerkingen maar óók dat heeft de medewerker keurig afgehandeld.
Topbedrijf dat ik niet alleen aanraad, ik zal in het vervolg mijn speurtocht bij hun beginnen, dat zal zeker en vast een hoop hoofdpijn schelen!
Team Bemmel en Kroon, SUPERBEDANKT!
PS. Er zit een loterij aan de reviews verbonden, deze is totaal overbodig.
Mooi meegenomen als je wInt, maar mijn review zou niet anders zijn geweest.

W Adriaans 23-08-2023

Perfect!!!
Laagste prijs!
Bestelling makkelijk geplaatst, en volgende dag geleverd door dynalogic levering op bekend tijdstip. Kortom Top perfect en aanrader!

W Adriaans 23-08-2023

Perfect!
Laagste prijs, makkelijk bestellen en volgende dag al in huis, geweldig aanrader!!!

Paul Beekhuizen 23-08-2023

Duidelijke site.
Snelle respons en aanbod bij lagere prijs van een concurrent.
Snelle link voor betaling van het geoffreerde.
Stipte aflevering door vriendelijk en bekwame medewerkers.

Meriam 23-08-2023

Ik zocht een Miele droger en kwam zo op de site van Bemmel & Kroon.
Die heel duidelijk was en overzichtelijk.
Toen ik de droger had gevonden die ik graag wilde bestellen kreeg ik een mooi bijkomstigheid.
De prijs werd nog eens verlaagd ivm de zomerkorting die Bemmel & Kroon gaf bij de aankoop van deze droger

Esther 23-08-2023

Ik ben bij deze webshop uitgekomen omdat ik op zoek was naar een was/droog-combinatie wasmachine voor een redelijke prijs. De bestelling en informatievoorziening over de levering waren helder. Wel werd de bestelling op de dag van levering plotseling geannuleerd. Na contact hierover te hebben opgenomen heeft een medewerker geregeld dat de bestelling toch nog op dezelfde dag werd bezorgd. De service en installatie bij de bezorging waren uitstekend.

Norma 23-08-2023

Super vriendelijke medewerkers. Staan paraat voor al je vragen niets is teveel. Snelle levering ondanks wat vertraging van de filters. Via internet achter deze winkel gekomen. Zou er zekers weer naar toe gaan als iets van witgoed nodig heb. Ordernummer ZT****** Mooie aanschaf van een nieuwe wazemkap

Dominique 23-08-2023

Hele fijne ervaring met Bemmel en Kroon. Ik heb zelf een AEG droger besteld die de volgende dag al afgeleverd kon worden. Nu was dit voor mij niet handig dus ik kon deze ook later in plannen. Het personeel van Bemmel & Kroon heeft het product goed geïnstalleerd en waren erg vriendelijk.

Ik zou zeker mensen om mij heen Bemmel & Kroon aanraden vanwege de voordelige prijzen en de fijne service.

Michael O 23-08-2023

Wij hebben een Next 125 keuken bij B&K gekocht twv meer dan € 24000. In 2021 besteld, in september 2022 geplaatst en in juli 2023 pas afgerond.
Wat ging er allemaal niet goed? Drie van de 4 stuks apparatuur van de keuken moest voor levering gewijzigd worden, omdat de verkoper een aantal fouten gemaakt had. Verlengde garantie kon in aanvang alleen bij 4 stuks van het merk Siemens of Bosch, maar dat bleek later allemaal geen probleem toen de fout bij B&K bleek te liggen. Na levering en plaatsing bleek toch de verkeerde vaatwasser geleverd te zijn. Wij mochten deze niet gebruiken, dus weken met de hand moeten afwassen. Het keukenblad bleek nadat deze neergelegd en geplaatst was 5 cm te kort besteld en kom er later weer uitgehaald worden. Weken lang wachten en kon de muur niet afgemaakt en behandeld worden, dus koken met karton tegen de muur en spetters op de muur. Wat een kapitaal vernietiging. Toen de nieuwe vaatwasser gebracht werd, wilde de bezorgdienst weer weggaan omdat de verkeerde vaatwasser nog aangesloten in de keuken stond. Voor de nieuwe vaatwasser bleken de juiste klemmen er niet bij te zitten en er moest een nieuw voorpaneel besteld en geplaatst worden, omdat er gaten in de oude geboord waren. Onder de AEG vriezer, die wij noodgedwongen moesten kiezen, zat een groot gat van 10 cm, wat er niet uitzag. Dat is later weer opgelost. Verder tot op de dag van vandaag ontzettend veel ijsvorming waar niets aan gedaan kan worden. Als compensatie werd een dinerbon van € 75 aangeboden. Het eerst volgende bezoek van monteur was hij deze vergeten, net als het nieuw frontpaneel van de vaatwasser die niet besteld bleek. Gelukkig liet de servicemedewerker een volgende keer een dinerbon achter, maar één van € 50 ipv de toegezegde € 75. Meerdere keren vrij genomen en thuis gebleven voor service medewerkers die een verkeerde klem bij zich hadden of voor niets kwamen. In juli het laatste bezoek en bleek na wisselen van het frontpaneel dat de klemmen helemaal niet nodig waren en wij maanden voor niets hebben gewacht. Ongelofelijk.
De service afdeling van B&K meerdere keren gemaild, maar die reageerden helemaal niet meer na hun excuus mail van nov 2022. Wat een slechte service en afhandeling na het kopen van een keuken van zoveel geld. Ik koop er nooit meer een keuken en zal B&K ook nooit aanbevelen bij een ander.

Ulf 22-08-2023

Al vaak keukenapparaten en wasmachine hier gekocht. Altijd goed en deskundig geholpen. Prettige medewerkers in de winkel die je goed van advies dienen. Fijne monteurs waarmee zij samenwerken. Installatie van de vaatwasser ook nu weer vlekkeloos.

Leo Hazewindus 22-08-2023

Zelfs op zondag bestellen en dan maandag al bezorgd doen dus wat zij beloven.

Harm Bosch 22-08-2023

Op 21 juli 2023 een Bosch inbouwkoelvriescombinatie gekocht bij Bemmel&Kroon Zoeterwoude. Netjes geholpen in de winkel, deskundig geadviseerd. Deze week is hij geïnstalleerd en ook dat verliep prima. Apparaat werd keurig op tijd bezorgd en vakkundig geplaatst.

Marco 22-08-2023

Prijs kwaliteit verhouding goed en super snelle levering!! Goede communicatie tijdens leveringsproces.

Gerrita 22-08-2023

Ik heb de Miele Triflex hx2 Cat en Dog gekocht. De bestelling werd snel geleverd. Goede service en scherpe prijzen! Blij met mijn nieuwe stofzuiger!

Jan 22-08-2023

De wasdroger van AEG kochten wij bij Bemmel & Kroon. Op de website van AEG vonden wij deze verwijzing perfect en dat gaf veel vertrouwen. Conform de informatie werd de machine via een vervoersmaatschappij met de naam DYNALOGIC heel mooi en keurig netjes optijd aan HUIS afgeleverd, uitgepakt, geplaatst EN de oude machine werd meegenomen. Gewoon perfect. Top. Goed voor 5 sterren.

Jo en Jo 22-08-2023

Bij de aankoop heel fijn geholpen en goed advies gekregen. Ook heel fijn dat het zeer snel geleverd kon worden.
Ben heel blij met de aangeschafte apparaten.

Kees 22-08-2023

De levering in perfecte conditie ontvangen, ondanks dat de levering titaan de voordeur was, hebben de bezorgers de koelkast helemaal in de keuken gebracht.

Hans 22-08-2023

Prima prijs, ruim assortiment, snelle levering. Met andere woorden, niets aan veranderen, houden zo!

martien peeters 22-08-2023

vlotte levering.Uitgebreid assortiment.

Uitgebreid assortiment.Zeer goede site, waarop alles goed is weergegeven en een vlotte levering bij ons in Belgie

Silvia 22-08-2023

Na 4 maanden met veel problemen met andere levancier, heb ik in juli de nieuwe vaatwasser bij jullie gekocht. Veel informaties en gesprek met de verkoper gehad om te best model te kopen. Vandaag is geïnstalleerd (ik moest bijna 1 maand wachten - bouwvak vakantie). de installateur was duidelijk, professional, snel.
ik ben zeker tevreden.