Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

corina 08-09-2023

Gisteren op zoek gegaan naar een nieuwe koelvrieskast. Eerst bij de concurrent geweest echter ondanks dat het daar niet druk was had het personeel erg weinig tijd en hetzelfde gold voor het aanbod. Bij Bemmel en Kroon werden begroet bij binnenkomst en was het aanbod enorm en werd ook nog eens mee gedacht. Super winkel in de Cruquius, thanks. oja en de koelvrieskast staat al bij ons thuis en is al gevuld, top service

Marije 08-09-2023

Ik hink een beetje op twee gedachten. Ten eerste: de klantenservice is super. Ik kreeg steeds heel vriendelijke, goed geïnformeerde mensen aan de telefoon, die me steeds snel en goed konden helpen. Aan de andere kant namen ze geen contact met me op, als ze dat hadden toegezegd.

De wasmachine die ik het liefste wilde, had toch een veel langere levertijd dan het eerst leek. Dat was Samsungs fout, maar de manier waarop ze het mij brachten, maakte mij erg hoopvol dat het wel ging lukken. Het is niet gelukt. Wel heel snel een ander model geregeld, dat de volgende dag in huis was. Maar het vervoersbedrijf waarmee ze samenwerken is één groot drama, met alleen 1-ster reviews op Google. De volgende keer toch gewoon weer Coolblue dus, hoe goed de klantenservice ook met me meedacht. Voor verbetering vatbaar!

Lotte 08-09-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede levering met Dynalogic. Afspraken zijn allemaal nagekomen. Wat zouden we nog meer moeten willen? Bedankt!

Tamar 08-09-2023

Ik ben heel tevreden met Bemmel, alles altijd gaat goed. Ze hebben heel veel keuzes die op vooraan zijn voor goede prijzen. Service is hartstikke goed!

André 08-09-2023

Heb een koelkast en inductiefornuis gekocht, B&K was de goedkoopste en heeft alles snel en netjes geleverd. Telefonisch te bereiken tot laat in de avond, hulde!

Bertwin Eefting 08-09-2023

Overzichtelijk aanbod van heel veel artikelen, de oven die ik uitgezocht heb was hier behoorlijk goedkoper door een leuke korting van meer als 10%. Het bestellen gaat eenvoudig en je kunt heel makkelijk zelf een datum inplannen voor levering. De levering zelf word de dag van te voren nog gemeld via de mail en daar staat in wanneer er ongeveer geleverd word TOP geregeld een half uur van te voren nog een melding via sms. Oude apparaat werd meegenomen.
Al met al goed geregeld en kan ik alleen maar een 10 geven.

Ga zo door dan komt het wel goed met jullie bedrijf.

Bas 08-09-2023

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede communicatie (zowel over de producten als over de status van de levering). Ik kende deze winkel nog niet, maar hier ga ik zeker vaker bestellen.

Th Megens 08-09-2023

Prima shop ik heb in de loop der jaren er meer artikelen gekocht deze keer weer een vaatwasser alles weer van oudsher volgens afspraak ik raad deze winkel iedereen aan

Coby 07-09-2023

Supper aardig en netjes en klantvriendelijkheid ook wordt je ook op de hoogte gehouden over je bestelling

Iris 07-09-2023

Prima service, nette levering.
Mooi op tijd, ik werd goed op de hoogte gehouden van de aankomsttijd.
Vriendelijke installateurs.
Mooie vriezer, heeft genoeg ruimte, is zuinig in gebruik.

Ellen 07-09-2023

Goede service en fijn dat je ruimschoots van te voren weet wanneer de chauffeur arriveert.
Mooie wasmachine voor een goede prijs, aanrader!

Guy Shomroni 06-09-2023

Goeie prijzen, hele snelle klantenservice, top service ook van Dynalogic. Al in al, kan ik nergens om klagen!

Hanneke 05-09-2023

Na goed research gedaan te hebben besloten welke oven ik zou nemen. Bij Bemmel & Kroon de scherpste prijs gevonden. Ik kende ze hiervoor nog niet. Ben echt verrast. Super snel (en goed!) was alles geregeld. Op zaterdag besteld en op zondag in huis! Dat had ik niet verwacht. Hele vriendelijke bezorgers ook. Super service!

Flip Tromper 05-09-2023

Internet winkelen was ik huiverig voor A.O.Wer, ik doe dit meestal met mijn zoon aan de telefoon erbij voor raad en daad. Dit is de 3e keer dat ik bij Bemmel & Kroon dit doe, met Grote tevredenheid. Zo zat ik op zaterdag te surfen en zag de Vriezer Liebherr FNe 4625 -20 met totaal 7 jaar garantie en was als beste ook getest en via internet gekocht en betaald. Om dat ik zeker wilde weten en tja of alles goed was gegaan, met de betaling en afspraak tijd heb ik toch nog even gebeld en kreeg een vriendelijke man aan de lijn. Deze nam met mij nog eens alles rustig door en toen bleek ik toch een foutje te hebben gemaakt ,ik had aan gevinkt dat een Vriezer retour mee ging, maar dat hoefde niet. Op Zondag werd het bezorgd ,heb ik toch een probleempje .Dan is er voetbal mijn zonen hebben dan geen tijd .Toen zei de Verkoper ,is geen punt Meneer zal op de bon zetten of de bezorgers die 2 kleine trapjes voor u willen doen, zodat het niet in de gang hoef te blijven staan tot de andere dag .Netjes op tijd werd het bezorgd en men nam ook de verpakking mee terug. Ben dik en dik tevreden

Maarten 05-09-2023

Prima service. Echt de laagste prijs zonder gedoe, zoals andere aanbieders wel doen.
Snelle service, snelle levering.

Niek 05-09-2023

Goed bedrijf, levert goede kwaliteit, goed advies bij de aanschaf van ons gasfornuis van 90 cm, da’s best moeilijk in deze tijden van elektrisch-/inductiekoken.

René 05-09-2023

makkelijk te bestellen en supersnelle levering. Goede communicatie t.a.v. voortgang levering.

Daan 05-09-2023

t

De webshop werkt makkelijk alleen het leveren is heel slecht gegaan. De bezorgers weigerde mijn aankoop over de drempel te plaatsen terwijl ik dat wel is wat bij mijn bestelling hoort. Heel teleurstellend en totaal niet klantvriendelijk.

Henk 05-09-2023

Makkelijke website, snel leveren van offerte en snelle levering van apparatuur tot in de keuken. Oude gratis retour. Ideaal. Goed geregeld. Ook transport goede planning waren strak op tijd. Top.

P.C.Leemans 05-09-2023

Ik geef deze negen daar ik zeer tevreden was met het advies van Dhr Sloos en later nogmaals een advies van een mijnheer achter de balie i.v.m een koelkast . beide art. een koelkast en inductie kookplaat geleverd en op de plaats gezet, wat een fijne service.

Henk 05-09-2023

Verkoper had goede kennis van zaken, was geduldig en informatief.
Later nog gebeld met vragen,uitstekend beantwoord.
Bezorgers kwamen op d afgesproken tijd en waren bijzonder vriendelijk en netjes. Ik ben zeer tevreden met Bemmel en Kroon

Tevreden klant 04-09-2023

Zeer ruime keuze in deze mooie winkel, uitstekend geholpen door buitengewoon vriendelijke verkoper, en binnen 24 uur is mijn aankoop door een met zeer goed gecommuniceerd bezorgbedrijf bij mij afgeleverd en geïnstalleerd, top👍

Youri 04-09-2023

Ik kwam deze shop tegen op het internet en na wat rondvragen aan bekende vertelde zij allen dat dit een goede shop was.
Met goed vertrouwen een koelkast besteld en uiteindelijk met zeer goede service geleverd gekregen.
Bemmel en kroon krijgt daarom van mij een dikke 10 en deze shop raad ik iedereen zeker aan.

m versluis 04-09-2023

veel en ruime keus. Snel antwoordt op vragen. communicatie na bestelling zeer goed. Ook op de dag van bezorging netjes en op tijd een bericht. regelmatig dingen bij ze gekocht ivm service, zeker aan te bevelen.

Albert 03-09-2023

Wij hebben voor Bemmel & Kroon gekozen omdat wij 15 jr geleden onze vrieskast daar ook gekocht hebben, toen nog op een veel kleinere locatie. Nu is de winkel erg ruim en overzichtelijk ingedeeld. We werden op een prettige manier geholpen. Levering kon voor de volgende dag geregeld worden. Netjes per mail aangekondigd en op de volgende dag werd door vervoerder 5 minuten voor aflevering gebeld dat ze onderweg waren. Netjes zonder problemen afgeleverd.