Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3655 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan 27-09-2023

Snelle reactie op e-mails. Prijzen zijn laag in vergelijking met andere winkels. Levering was de volgende dag.

Op de site staat dat bij drempelservice er geleverd wordt t/m 4e etage als er geen lift is. De ingeschakelde vervoerder hield bij hoog en laag vol dat zij niet verder hoefden dat de 1e deur van het appartementencomplex. B&K gaat vervoerder hier op aanspreken.

Jessie 27-09-2023

De service was goed! We hebben de koelkast besteld en al vrij snel nam de monteur contact op voor het maken van een afspraak.. het duurde wel een paar weken maar dat was voor ons niet erg. De monteurs die kwamen hebben de koelkast netjes erin gezet en waren vriendelijk! Wat wel jammer is, we hebben 120 euro monteur kosten betaald en omdat er drie nieuwe scharnieren nodig hadden is er een meerprijs van 80 euro gerekend, ik snap dat je voor iets moet betalen maar dan denk ik je betaald al een hoop geld… en ook moesten we betalen voor het omwisselen van de koelkastdeur van links naar rechts, dit word gevraagd bij het maken van de bestelling dus dan zou je denken dat je hiervoor niet hoef te betalen…

Sharon 27-09-2023

Bemmel&Kroon gave quick response for the delivery term of kitchen appliances. Kitchen applicances were delivered and installed properly. Good service and clear communication!

Coen 27-09-2023

De site van Bemmel&Kroon gevonden via internet. Reviews waren prima. Had de vriezer ook op een andere site zien staan waar deze goedkoper was. Dit telefonisch aangegeven aan het verkoopteam welke de aankoopprijs aanpaste zoals aangegeven op de website van Bemmel&Kroon.
Tien minuten later kwam de offerte met daarin de aangepaste prijs. Direct de vriezer besteld en de betaling geregeld via een meegestuurde link.
Volgende dag werd de vriezer geleverd.
Dus….. zeer goede communicatie, snelle afhandeling van de bestelling en vlotte levering.

Greet Wijnands 26-09-2023

Snel met kennis van zaken geholpen en mijn koelvriescombinatie is de volgende dag al geleverd en geïnstalleerd!

Smits 26-09-2023

Wasmachine & droger gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Vriendelijke mensen bij het leveren. Zeer tevreden.

Karine Hamaekers 26-09-2023

Prima communicatie ivm de exacte leveringstijd.
Net overhandigd het juist opgegeven tijdstip.
Mvg Karine Hamaekers

Gerben 26-09-2023

Goede website, goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd in de winkel.
Een paar klikken en de kookplaat was besteld en binnen een week geplaatst.

F. Olthof 25-09-2023

Bestelling en levering van vaatwasser verliep perfect. Vaatwasser werd de volgende dag bezorgd. We werden op tijd ingelicht over levertijd. Vriendelijke bezorger en installateur. We zijn zeer tevreden.

Timmers 25-09-2023

Een Bosch inductie kookplaat uitgezocht en besteld. Beste koop, maar hier de beste prijs. Snel en op afgesproken tijd geleverd. Keurige e mail met factuur dus zeer tevreden .

Herbert 25-09-2023

Goed onderbouwd individueel advies. Snelle bestelling en aflevering. Deskundig geïnstalleerd. Wasmachine en droger werken inmiddels prima.

Jochem 25-09-2023

Duidelijke verkoop, goede beschrijving en snelle levering zoals beloofd op de website. Voor nu dik tevreden.

Gérard 25-09-2023

Overzichtelijke webshop. Mooie aanbiedingen met de beste prijskaartjes van Nederland.
Correcte bevestiging van de bestelling en accurate "track & trace".
Snelle service, (indien gewenst binnen 24 uur).
Bezorgers werken supersnel, voorzichtig en netjes.
Wasdroger uitpakken en over twee trappen naar zolder tillen, aansluiten, en verpakkingen afvoeren, alles binnen 15 minuten.
Kan (volgens mij) niet beter! Chapeau.

Tim Huijink 25-09-2023

Heel netjes te woord gestaan door medewerker bij het bestellen. Levering keurig zoals afgesproken en zorgvuldig geplaatst. Kan niet anders zeggen dan helemaal top!

Sandra 25-09-2023

Prima bedrijf. Snelle reactie op een vraag die ik via de mail stelde, snelle levering van mijn koelvries combinatie en tevreden met het apparaat.

Ron Vossen 25-09-2023

Mooie winkel netjes uitgestald ,kan zo goed de voor en nadelen zien van de apparaten.En daar bij gekozen voor de LG koelvries combinatie.
Order nr BKI1216385

J.L.Renooij 25-09-2023

Wat een ongelofelijk geoliede machine is Bemmel & Kroon. In de winkel top te woord gestaan en geholpen en de demontage van de vaatwasser, de levering van de nieuwe vaatwasser en daarna de plaatsing ging als een trein. Keurig ontving ik een bericht hoe laat de demontage plaats zou gaan vinden (uiteraard niet op de minuut nauwkeurig maar ivm uitloop werkzaamheden is dat logisch) en daarna ook een bericht hoe laat de levering plaats zou vinden en de oude/defecte retour mee ging. En vervolgens is dezelfde monteur geweest die m had gedemonteerd om de nieuwe aan te sluiten. Korte en heldere uitleg en alle drie belden circa een kwartier voor aankomst dat ze onderweg waren. Kortom niks dan lof!

Yvonne 24-09-2023

Mooie aanbieding die helaas verlopen was maar alsnog mee gedacht door medewerker.
Duidelijk site en prima bezorging. Via track en tracé goed op de hoogte gehouden voor de bezorgtijden.

Rengert 24-09-2023

Vaatwasser gekocht. Goede voorlichting in de winkel en uitleg over de diverse mogelijkheden . Goede en heldere afspraak over bezorging en installatie.

Joep 24-09-2023

Goed advies en een bezorging die uitstekend aangeeft wanneer de de koerier voor de deur staat en geeft een half uur van te voren nog een extra melding!

Raymond Debets 24-09-2023

Goede service, goede prijs en levering op de afgesproken datum/tijd. Terugname van het oude product werd ook geregeld zonder problemen.

HennieT 24-09-2023

Bemmel en Kroon gevonden via de Consumentenbond. Daar bleek de best geteste waterpompdroger het goedkoopst bij Bemmel en Kroon. Dus de stap gewaagd. Absoluut geen spijt van!! Supersnel en netjes geleverd en een fantastische AEG droger in huis. Extra garantie bijgekocht, voor alle zekerheid.

)w.van Woudenberg order nr BK11218506 23-09-2023

Prima bedrijf, duidelijke omschrijving van producten. Wij hebben een Miele stofzuiger cat & dog complete C3 flex besteld en gekocht. Werd de volgende dag al geleverd zoals beloofd. Bleek een uitstekende keuze te zijn want voldoet aan alle eisen waar een uitstekende stofzuiger aan moet voldoen.! Echt een aanrader voor huishoudens met dieren.

Andre 23-09-2023

Gisteren Miele stofzuiger besteld en vandaag binnen. Ook nog eens ongevraagd korting op toch al laagste prijs. Beter en/of sneller kon niet.

Carmen 23-09-2023

Goede prijze ,vriendelijk geholpen , goede afspraak voor het afleveren en super snel. Een aanrader