Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dick 14-09-2023

Keurige levering , strak op schema en alle verpakkingsmaterialen zijn keurig netjes meegenomen. Prima dus.

Bertine van der Weide 14-09-2023

Gisteren om 17:00 uur een Miele stofzuiger besteld bij Bemmel en Kroon. Mede dankzij de 10% kortingsactie waren zij veruit de goedkoopste. Vandaag om 14:00 uur werd stipt op de vermelde tijd bezorgd. Ook heel fijn dat dit bedrijf heel gemakkelijk telefonisch te bereiken was. Ik kreeg direct een medewerker aan de lijn, heel prettig! Kortom: ik ben zeer tevreden! (en de stofzuiger is ook geweldig!) Het ordernr. was BKI 1216034.

Jaap 14-09-2023

Vaatwasmachine gekocht. Ben al tijdje op zoek geweest naar goede product energie A klasse - leverbaar - en met goede prijs/kwaliteit verhouding. Beste optie bij Bemmel en Kroon gevonden. Na een goede advies want het betreft vervanging van onze oude maschine direct besteld inclusief en ja dat is zo fijn levering en installatie. Er was wel een wachttijd betrokken. Uitendelijk na 3 weken geleverd.
Leveren en installatie netjes uitgevoerd. Monteur is meteen vertrokken naar volgende adres. Later belde mijn vrouw mij dat er bij aquastop kleine druppeltjes zichtbaar zijn. Ik heb monteur meteen gebeld maar hij is al de regio vertrokken. Ik heb her gevraagd welke richting te draaien om lek te stoppen. Dat is gelukt. Misschien is verstandig als monteur bij afwasmachine installatie wat meer tijd zou kregen zodat het onder controle blijft. Zeker aanbevolen en zeer tevreden met de compleet proces

Nicola 14-09-2023

Gisteravond om 20.00 uur bestelling geplaatst op de site en nu is de combimagnetron al geleverd en zelfs al in gebruik.
Je begrijpt ik ben heel tevreden met de service van Bemmel en Kroon en zou iedereen aanraden hier te kopen.

Danielle van Tongeren 14-09-2023

Makkelijk besteld, prijs oké. Bezorging op de minuut af geleverd.
Snel en simpel!

Jonas 14-09-2023

Zeer duidelijk.
Correct in prijs
Duidelijk in wanneer leveren.
We site handig in gebruik

Mario B 13-09-2023

De scherpste prijzen van nederland.
Snelle levering volgende dag.
Rest verpakking namen ze niet mee. echter voor 150 euro goedkoper als de rest.
vond ik het niet zo erg om deze zelf weg te brengen.

Ronald 13-09-2023

Duidelijke en snelle communicatie via de mail.
Prettige website.
Levering van wasmachine dik in orde.

Hans 13-09-2023

Slechte communicatie omtrent de levering van product. Ook levering die via dynalogic ging verre van soepel op dag van levering werd het tot 2 keer uitgesteld.

Snel en correct! 13-09-2023

Doen wat ze beloven en leveren juiste product snel! De wasdroger voldeed aan hetgeen wat was aangeboden.

Cornelis 13-09-2023

Snelle levering en goedkoop. Ik zou het iedereen aanraden om hier te bestellen.

MM 13-09-2023

Excellent experience. I did all my research independently on-line and only started pricing the appliances once I was sure I knew what I wanted. Bemmel sourced exactly what I had decided on and was way better priced than any other offeror, the turn around on email enquiries was fast and accurate; they picked up a mistake that I had made in measurement. Liaison with their third party installer Ajtec - and the installation itself - was well planned and easy.

Jan Klaas 13-09-2023

De goedkoopste !
Prima bezorging snel en nog een keuze ook
En de dag zelf te volgen wanneer de deze komt
Prachtige vriezer blij mee veel andere keus ook trouwens!

Sabine 13-09-2023

Heel fijn geholpen. Persoonlijk, meedenkend en weet na een paar dagen nog wie we zijn. Uitleg over de verschillen en opties van apparaten. Nette levering aan huis.

Tamara 13-09-2023

Ik werd heel netjes geholpen, de levering kon ook heel snel plaatsvinden. Toen ik
Achteraf belde of de draairichting worden aangepast was dat geen probleem tegen een bij betaling. Toen de koelkast kwam was dat ook al geregeld.

Lianne 13-09-2023

Duidelijke website, leuke kortingen en snelle levering, wat wil je nog meer.....

FHP 13-09-2023

LG amerikaanse koelkast gekocht via de website van Bemmel & Kroon. Nette levering in huis en in het aangegeven tijdvak. Oude koelkast netjes meegenomen. Bestel informatie via mail was uitstekend. B&K was de goedkoopste aanbieder van dit type koelkast. Ben er blij mee.

E. Timmermans 13-09-2023

Site is duidelijk en overzichtelijk goede product omschrijving Snelle en goede levering.
Beantwoorden vragen per mail binnen een uur. Betrouwbare winkelsite, Bemmel & Kroon doet wat het belooft.

Otto 13-09-2023

Goede communicatie en prima prijs-kwaliteit verhouding. Keurig afgeleverd en volgens afspraak

RF 13-09-2023

Heel fijn geholpen om tot een goede keus te komen. De afleverdatum verder in de toekomst was geen probleem. Tijdens het plaatsen van de wasmachine en wasdroger was er een probleem met aansluiten door de koerier. Na een telefoontje werd dit zeer adequaat opgepakt met een positief resultaat.

Nienke 13-09-2023

Goed geholpen aan de telefoon bij het maken van een keuze, aantrekkelijk geprijsd, korte levertijden en de bezorger die belde dat hij eraan kwam
zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten.

Karen 13-09-2023

Gemakkelijk om te bestellen en een supersnelle levering naar Belgïe. Zeer tevreden over de shop.

Frank 13-09-2023

Een goed product en voor de best vindbare prijs, nette levering en oude product gratis retour.
Ik ben een tevreden klant!

Tnecniv 13-09-2023

Heel fijn contact, wensen werden goed besproken waardoor we tot een juist aankoop zijn gekomen. Nog steeds zeer tevreden met de aankoop en hulp

Martijn 12-09-2023

Makkelijk besteld! Goede prijs…. Levering op afgesproken dag!! Top! Ben erg blij met m’n nieuwe droger ….