Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ellen 11-12-2021

Het werd al een dag na bestellen bezorgd en we konden de tijd van bezorgen goed bijhouden. Maar op de website wordt de indruk gegeven dat het geen probleem is om de oude mee te geven aan de bezorgers. Wij hadden de oude apparatuur al gedemonteerd, maar nog in de nis staan. Ze wilde hem daarom niet meenemen. Een buurman kon hem er zo uittillen en nu zitten wij met de oude combi magnetron nog in huis. Dit moet wel op de website vermeld worden vinden wij.
Verder waren ze wel vriendelijk.

marc 11-12-2021

top service, precies volgens afspraak geleverd .. en ook de levering was erg goed met dubbele bezetting.

DvdL 11-12-2021

Bij de bestelling ging iets mis. Kreeg snel en prettig telefonisch contact. Goede uitleg wat ik moest doen. En nu een heel mooie kookplaat rijker.
Een oordeel over de kookplaat kan ik nog niet geven; moet nog geplaatst worden.

Theo 11-12-2021

De keuze voor deze shop was om de interessante prijs en de goede beoordelingen. De problemen door een fabrikant die niet snel genoeg kon leveren (inbouwoven) werden zeer vlot opgelost. Ook de levering verliep snel en met correcte tijdsopgave.

INGE GORDIJN 11-12-2021

Ruime keuze.. goed advies.. snelle levering en montage.. leuke prijzen, zeker igv aanschaffen meerdere keukenapparaten.
Ordernr ZTW1030793

P. Passier 10-12-2021

Goede prijs, snelle reactie op email, goede communicatie over de voortgang.

Inge 10-12-2021

De beste aanbieding, goede communicatie en supersnelle levering. Wat wil je nog meer?

BasG 10-12-2021

Dit is echt de beste winkel voor witgoed en keukens! Echt complimenten voor de sales, advies en nazorg van Bemmel en Kroon. Ik kan het iedereen aanraden, wij hebben in ieder geval een nieuw betrouwbaar adres hiervoor!

Guijt 10-12-2021

De klantenservice en begeleiding was helemaal top en erg klantvriendelijk
De aflevering ook helemaal goed verzorgd, heel vriendelijke bezorgers top

Annemiek 10-12-2021

Als ik Bemmel en Kroon omschrijf doe ik dat met de volgende woorden: terzake kundig, klantgericht en oplossings gericht. Ik beveel Bemmel en Kroon van harte aan.
De bezorging van de wasmachine ging uitstekend.

Koos 10-12-2021

Onze bestelling/wasdroger was niet voorradig en we werden keurig telefonisch benaderd zodat we de keus kregen om een andere droger aan te schaffen. Dit hebben we ook gedaan en de volgende dag stonden de bezorgers op de stoep. Heel vriendelijk en keurig afgeleverd. Sjapoo!

Robert 10-12-2021

Concurrerende prijzen
Uitstekend assortiment
Goede telefonische bereikbaarheid
Perfecte opvolging van afspraken

Vogels 10-12-2021

Zeer fijne webwinkel en grote keus. We hebben een tijdje op onze combimagnetron moeten wachten maar werden netjes op de hoogte gehouden. Hij was namelijk ook niet op voorraad bij de leverancier.

Onze ‘oude’ was ook niet kapot dus het wachten was voor ons niet erg. Gisteren na een maand of 4 is hij geleverd en het is een heel fijn apparaat. Het is nog wel allemaal uitvogelen hoe alles werkt met de vele functies erop maar nu al geen spijt. Ook de prijs was erg goed!

Vogels 10-12-2021

Mvr. Misse 10-12-2021

Bemmel & Kroon geven gedegen en eerlijk advies, het is duidelijk dat de medewerkers productkennis hebben. Ook met een klacht denken ze oplossingsgericht met je mee. Een verademing na ervaringen met bedrijven waar medewerkers vooral getraind zijn in telefoongesprekken om vrolijk met je mee te praten en niets op lossen onder het mom van een glimlach.
Bovendien de prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Manja 10-12-2021

Prima organisatie (online onze keukenapparaten besteld) met attente en hulpvaardige medewerkers. Supersnelle offerte en hele fijne prijzen (scheelde €3.000,- met de offerte die ik had van onze keukenleverancier.
Helaas is niet alles nu op voorraad in deze gekke tijd, vaatwassers zijn ergens in een parallel universum 🤪, maar daar heeft elke leverancier en winkel nu last van.
Ook keurige bezorging, op tijd en supervriendelijk, ook in deze drukke tijden.

Teeling 09-12-2021

Goed Advies , met de laagste prijs en correcte bezorging en levering met plaatsing

Annyk Haveman 09-12-2021

Ik vind het goed want er werd mee gedacht, ik kreeg duidelijke informatie, er was duidelijk technische kennis aanwezig. De verkoper was erg vriendelijk, gaf ook zijn persoonlijke doorkiesnummer. Ik heb een goed gevoel overgehouden aan deze aankoop. Waarom het geen 10 is: de verkoper wilde mij een garantieverdrag laten betalen. Mijn zus had de advertentie goed gelezen en daaruit maakte zij op dat de garantie voor 5 jaar inbegrepen was. Toen ik daar de verkoper daarmee confronteerde gaf hij dat ruiterlijk toe. Dat vond ik erg tof. Ook heeft hij mij 20 euro korting gegeven. Kortom, behoorlijk tevreden!

Aanrader 09-12-2021

Snelle levering, goede duidelijke en snelle communicatie, goede bezorgservice, ik raad dit bedrijf zeker aan.

JulesB 09-12-2021

Zeer tevreden over de service, goede prijzen, snelle levering de volgende dag.
Er was een klein probleempje met de geleverde wasmachine en de klantenservice was zeer ontvankelijk en leverde de volgende dag een nieuwe machine!

HS 09-12-2021

Zeer snelle levering. Zelf op zondag mogelijk. Netjes afgeleverd en geïnstalleerd.

Dick 09-12-2021

De website was duidelijk en snel daar was niks mis mee.
Ik zal zeker de website aanbevelen.
De bezorging is vriendelijk gezegd een drama, gehaast en verpakkingsmateriaal achterlatend, ze hebben gewoon te weinig tijd.
Transportbeveiliging zat nog in de machine, en er werd niks uitgelegd.
Dit is zeker de extra kosten niet waard, een machine op de ander zetten voor deze prijs slaat ergens nergens op.

Henry 09-12-2021

Snelle en correcte levering van het gewenste apparaat,
Jammer. Dat een Amerikaanse koelkast niet aangesloten/geïnstalleerd wordt.

Robert 09-12-2021

Al meer dan 15 jaar klant van dit ffantastische klantgerichte bedrijf. Goede prijzen , snelle service, wat wil je nog meer.

Dus toen ik in mijn nieuwe huis een nieuwe vriezer en koelkast nodig had maar weer eens gebeld, bleek dat de witte modellen niet goed leverbaar zijn en voor iets meerprijs werden de volgende middag twee ook veel mooiere Bosch rvs modellen geleverd. Toppers zijn het. Complimenten maar weer.

Nelleke Bodaan 09-12-2021

Ik ging naar een andere winkel voor een Bosch wasdroger, maar wat bleek, maar liefst 150 euro goedkoper bij BemmelenKroon. Daarnaast vriendelijk personeel bij het bestellen van mijn droger en bij het bezorgen van de droger. De volgende keer zal ik zeker eerst bij BemmelenKroon gaan kijken.