Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 02-11-2021

Overzichtelijke site, complete een kloppende informatie over het product. Zeer snel geleverd (zondagavond besteld, maandag in huis, zonder verzendkosten en écht de laagste prijs op internet.

de Jager 02-11-2021

2 weken geleden een nieuwe koelkast en vriezer gekocht van Inventum, goede uitleg van de verkoper, en omdat we nadachten over een warmtepompdroger van Siemens en van de verkoper uitleg hadden gekregen over energiezuinig en het gebruik ervan zijn we daarop teruggekomen en het vorige week gekocht netjes bezorgd en aangesloten, zijn er nu blij mee.

Maaike 02-11-2021

Ik heb een inbouw koelkast besteld. Waar bij andere grote webshops niet duidelijk werd wat zou passen, kreeg ik bij B&K goed en persoonlijk advies, ook aan de telefoon. We hebben samen gezocht naar een apparaat dat wél paste. Deze is binnen een week naar tevredenheid geplaatst, waarbij ook rekening kon worden gehouden met de tijd die voor mij goed uitkwam.

Eyna Inbouw Combi Oven-Grill- Magnetron 02-11-2021

Etna inbouw combi oven magnetron op tijd geleverd. Oude magnetron meegenomen Alles conform de afgesproken prijs en levertijd. De zware doos netjes in de keuken gezet. Vriendelijke mensen.

RogierB 02-11-2021

BKI1028267 Gisteren mijn nieuwe wijnkoelkast bezorgd door Bemmel en Kroon.
Prima Service, snelle levering en nette installatie.
Dank

Meekma 02-11-2021

Prima service en een correcte levering op de afgesproken datum. Zeer tevreden.

Koos de Bruin 02-11-2021

Ons viel de deskundige, klantvriendelijke en spontane benadering van de verkoper op.
Uitstekende uitleg over het product, en een zéér vlotte afwikkeling van de levering cq montage/plaatsing aan huis.
Bij de volgende aanschaf van een elektrisch product gaan we zéker eerst ons bij Bemmel en Kroon oriënteren.

Ingrid 02-11-2021

Weinig winkels hebben nog voldoende producten in de winkel staan om 'live' te bekijken. Online winkelen is leuk maar niet voor grote aankopen.
Bij Bemmel & Kroon is er gelukkig wel voldoende keus. De vriendelijke en behulpzame verkoper kon vragen beantwoorden en ons van uitstekend advies voorzien. We zijn dan ook goed geslaagd!

Sandra 02-11-2021

Duidelijke website. Beloven wat ze doen. Gaan mee in de laagste prijs garantie. Levering de volgende dag zoals afgesproken.

AnneV1988 02-11-2021

Onze Miele wasmachine hier gekocht, en wederom goed geholpen door de verkoper. Machine was op voorraad en kon heel snel geleverd worden.
Ik heb hele goede ervaringen met Bemmel en kroon, zo heb ik hier ook mijn hele keuken inclusief apparatuur gekocht voor een mooie prijs.

Türkan 02-11-2021

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen, omdat zij de droger die wij hebben aangeschaft naar boven konden dragen. Andere bedrijven boden het niet aan.
De droger is bezorgd door twee jonge gasten die heel vlot en netjes de drogen naar boven hebben gedragen.

Via de mail en bericht wordt je als klant netjes op de hoogte gehouden over de tijdstip van levering. Ze waren precies op tijd. Ik moest mijn kind van school halen en kon de bezorgers via de Ring toespreken. Zij wilden even wachten tot ik terug was. Ondanks de verhindering door mij, hebben de bezorgers de droger snel en zorgvuldig gedragen en en gemonteerd.
Verpakkingsmateriaal hebben zij ook netjes meegenomen. De droger was dus geplaatst en klaar voor gebruik zonder enige troep achtergebleven.

Dirk Ouwehand 02-11-2021

Alles zeer ruim en overzichtelijk. Niet gelijk een verkoper bij je. Je kan rustig alles bekijken en als je klaar bent of vragen heb loop je naar de kassa en wordt gelijk vakkundig geholpen. En alles verloopt volgens afspraak.

M.R.J. Arns 01-11-2021

De aanschaf was zo geregeld, monteur kwam op de afgesproken dag en belde netjes 15 minuten van te voren. De inductie kookplaat had de monteur netjes bij zich. Tijdens de installatie werkte de monteur netjes en secuur, na de installatie heeft de monteur de stofzuiger ter hand genomen en alles opgeruimd. Dat vond ik een geweldige service.

J.Tensen 01-11-2021

Via de webshop in de winkel te Zoeterwoude de aankoop van een Samsung wasautomaat gedaan. De webshop gaf meer dan voldoende info zodat de verkoper in de winkel slechts de bestelbon hoefde te maken en de levering te plannen. De wasautomaat werd 3 dagen later volgens afspraak keurig bezorgd en op zolder geplaatst en aangesloten. Al het verpakkingsmateriaal en de oude wasautomaat werden meegenomen zodat wij niets op te ruimen hadden. Prima service dus.

Connie 01-11-2021

Zaterdag 30 oktober ging de wasmachine kapot, ff Google geraadpleegd en kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht. Overzichtelijk site en keuze was snel gemaakt. Vandaag, op zondag is de nieuwe geleverd en we werden via mail en sms volledig op de hoogte gehouden van de levertijd, echt super geregeld

m.boomsma 01-11-2021

Bemmel en Kroon heeft vele producten op hun site in de verkoop! Dat is handig!
De klantvriendelijke communicatie laat echter te wensen over! Geen mail over de (eerste) levering ontvangen en bleek er een verkeerd mailadres genoteerd te zijn. Onvolledige informatie over "cash back", zodat we die "mis liepen".
Mondeling de levering toegezegd, maar jammer genoeg vergeten op de bezorglijst te plaatsen.
Bij telefonisch contact over bovenstaande een zeer nonchalante toon van diegene die op dat moment de telefoon van hen opnam.

Mike G. 31-10-2021

Goede prijs en prima levering. Ik heb een koelvrieskast gekocht bij Bemmel en Kroon er heel blij mee. De prijs was niet lager dan bij andere verkopers maar ik hoefde niet extra te betalen voor het ophalen van mijn oude koelkast en plaatsen van de nieuwe. En dat plaatsen ging perfect ook al had ik niet veel ruimte in de keuken. De heren hebben dat heel secure gedaan. Ik geef geen 10 omdat ik graag meer live info gehad hebben over het aantal bezorgingen de chauffeurs nog te gaan hebben voor ze bij mij zijn. Nu kreeg ik een telefoontje dat ze er over ongeveer een halfuur zijn. Ook goed maar liever iets meer info.

Uitstekend bedrijf 31-10-2021

Bemmel & Kroon was de enige webwinkel die de door ons uitgezochte Siemens koel-/vriescombinatie uit voorraad kon leveren. Duidelijke website, goede prijs, overzichtelijk bestelproces, flexibele levering.
Die keus was dus snel gemaakt! Daarbij de mogelijkheid om op zondag te laten afleveren. Geweldig!!! Verzending vindt plaats met Dynalogic die je perfect op de hoogte houden over het aflevermoment.
Keurige aflevering, de oude koelkast wordt kosteloos mee retour genomen.
Koel-/vriescombinatie ingebouwd, draait als een zonnetje! Al met al een zeer goede aankoop via Bemmel & Kroon.
Dikke aanrader!

M. Havermans 31-10-2021

Goede prijs en enorm goede service. Op zaterdagavond besteld en op zondag geïnstalleerd door 2 aardige jongens. Goed op de hoogte gehouden over de tijd van levering; enorme service

fam Monteban 31-10-2021

Duidelijke site en uitstekende en snelle afhandeling/bezorging. Ik woon ver weg (oost-Drenthe), maar kon zelf bezorgdag kiezen en levering was netjes en bezorgtijdstip werd netjes van tevoren aangegeven.

Peter Paul 31-10-2021

Zeer snelle levering van mijn nieuwe wasdroger (binnen een dag) tegen de beste prijs.
Ook de actie met gratis installatie was natuurlijk welkom.
Heb vaker bij Bemmel en Kroon besteld en steeds tevreden.

HMdeJ 31-10-2021

Duidelijk website waarop je makkelijk alles kan vinden inclusief de energie label. Goede service en vriendelijke aflevering. Je kan zelf je afleverdatum aangeven. Ze leveren zelfs op zondag af.

Dennis 31-10-2021

Prima shop.
Snelle en duidelijke levering. Waren behulpzaam bij het uitzoeken van een passende wasmachine die voldoet aan mijn eisen. Waren vriendelijk. Ook bezorgservice deed extra taken waardering voor de shop.

oot 30-10-2021

Ik kwam bij bij Bemmelenkroon terecht door enthousiaste verhalen van een schoonzoon.Het was allemaal niet overdreven maar gewoon goed,
goedkoop en snel , betrouwbaar.De bezorging was ook prima , een paar aardige jongens namen het oude apparaat mee, kortom TOP!

Fijne duidelijke web-site met mooie lage prijzen! 30-10-2021

Fijne duidelijke web-site met mooie lage prijzen!
Klantenservice per e-mail en telefonische makkelijk te bereiken.
De artikelen waren niet op voorraad en werden gelijk besteld.
De levering werd binnen de opgeven tijd vakkundig bezorgd