Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Melody 14-03-2022

Persoonlijk advies van vriendelijke werknemers. Er wordt meegedacht aan jouw situatie. Product thuis geleverd en geïnstalleerd. Met 15 minuten was alles geregeld!

ZTW1073295

MiesBM 14-03-2022

Bemmel en Kroon denkt goed met je mee en komt met een voorstel wat het beste bij je wensen past. Ze hebben een groot assortiment en hebben de laagste prijs.

R.TAlstra 14-03-2022

Duidelijke communicatie over het product (telefonisch goed bereikbaar, waar zie je dat nog). Goeie prijs af kunnen spreken, en met een koerier bezorgd (geen geouwehoer met onder-onder-aannemers van DHL, die nog 100 pakketjes moeten doen).

WIM 14-03-2022

Bosch vaatwasser aangeschaft. Was niet te leveren. Communicatie over vertraging was slecht. Na 2 maanden wachten de bestelling omgezet naar een Siemens.
Bij de installatie van de vaatwasser bleek er extra installatiemateriaal nodig te zijn. Anders zou de vaatwasser gaan 'schommelen' en dat zou slecht zijn voor de scharnieren. 45 euro extra. Was vooraf niet aangegeven. Bemmel en Kroon weet van niets. Interesseert ze ook niet echt. Weten blijkbaar niet goed wat ze verkopen. Mooie vaatwasser, door vriendelijke monteur ingebouwd. Voelt toch niet goed.
Kortom: vraag bij bestelling expliciet of het installatiemateriaal erbij zit en krijg niet het gevoel dat je wordt bedrogen.

Tini te Kloeze 14-03-2022

Makkelijk bestellen, goede prijs, heel snelle service ( volgende dag al bezorgd) , prima tijdsinformatie van afleveren en hele vriendelijke bezorgers.

Jonathan Ploeg 14-03-2022

Hele goede prijs, heldere e-mails en snelle en vakkundige bezorging / installatie.

Willem 14-03-2022

Geweldig bedrijf goede service alles op tijd geleverd en de mannen die geleverd hebben deden hun best alles geïnstalleerd en aangesloten top werk !!!

A.Bennik 14-03-2022

Snelle communicatie en inhoudelijk advies. Tussen bestellen en leveren zit zo weinig mogelijk tijd. De levering zelf is zeer accuraat. Aankondiging bezorgingstijd +- 5 min (de afgelopen 2 bestellingen)

Alice van der Werf 14-03-2022

Wij zijn keurig geholpen door Bemmel en Kroon! Afspraak volgens levering, vriendelijk personeel en snelle service!

Robin 14-03-2022

Goede track and trace, 5 uur 's nachts al een tijdslot van 3 uur en een uur voor bezorgtijd een tijdslot van een half uur. Vriendelijke bezorgers, toch bereid om even in de keuken te zetten, ondanks dat dat niet hoeft

Fred 13-03-2022

Goede en eerlijke SERVICE. Bestelde vaatwasser was niet meer op voorraad en werd een alternatief aangeboden voor het zelfde aankoop bedrag. Bezorging zelfs op zondag. Top SERVICE en echt een aanrader.

OJ 13-03-2022

Goede en snelle service, scherpe prijzen en snelle levertijd. Bemmel en Kroon kunnen wij u absoluut aanraden.

Hans Stomphorst 13-03-2022

Toegankelijke site en telefonisch ook goed bereikbaar. Aardige en bereidwillige medewerker. Gewoon prima.

Klaas Jan 13-03-2022

De bezorging liet te wensen over. De bestelde koelkast werd liggend vervoerd en lag los in de bestelwagen

T. Tiel 13-03-2022

Levering was vlug (binnen 36 uur) en communicatie was helder. Het product kwam wel met enkele krasjes, maar dit kan ook aan de leverancier liggen.

Rene Kooiman 13-03-2022

Op internet de wasmachine gevonden en die zijn we gaan bekijken in de winkel. We werden leuk en goed geholpen door de winkel medewerker, er hij legde alles goed uit. ook bij de ander merken.

Bert de Kroon 13-03-2022

Perfecte site, veel informatie over producten. Tevens veel aandacht voor het bestel en afhandel proces. Op de aflever dag zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden van aflevering en de tijdstippen. Was precies te volgen in welke tijdvak men kwam, men was vijf minuten eerder aanwezig dan het afgegeven tijdstip. Keurig geplaatst en aangesloten, ging allemaal zeer snel.

Joze Wetzels 12-03-2022

De snelle levering is fantastisch en de kwaliteit goed. De leveranciers zijn ok maar niet overvriendelijk of erg behulpzaam. Precies waar je voor betaald en geen minuut meer, geen instructie werd afgeleverd en een minuut erna in de auto. Had ook via Bol.com hetzelfde kunnen bestellen en voor 10 euro geïnstalleerd kunnen krijgen met afvoer verpakking en waarschijnlijk instructie.

Beste koop qua inductieplaat maar ook qua webshop 12-03-2022

Vandaag mijn inductieplaat binnen gekregen. Deze moet nog geinstalleerd worden dus over het product kan ik niets zeggen. Wel weet ik dat ik deze plaat bij Bemmel en Kroon goedkoper was dan bij andere aanbieders. Bestelproces verliep soepel. Levering op de dag zoals dit werd aangegeven tijdens het bestellen. Pakket was op de dag van levering goed te volgen. Bij een volgende aankoop zal ik zeker weer op de website van Bemmel & Kroon kijken.

Harrie 12-03-2022

Betrouwbare winkel, geeft een degelijk gevoel. Alle afspraken zijn prima nagekomen en het geleverde product voldoet aan de verwachtingen.

TD 12-03-2022

Allereerst natuurlijk de prijs, op €2,- na de laagste die ik tegenkwam. Maar Bemmel & Kroon had de inductieplaat gewoon op voorraad, terwijl ik bij de goedkoopste 6 tot 12 weken levertijd had. Goede communicatie voor wat betreft artikel, aankoop, bevestiging van de levering, updates over levertijd en live track & trace van de vervoerder. Dik tevreden.

M van Bilderbeek 12-03-2022

Fijne winkel wordt goed geholpen en komen hun afspraken na,ik wist helemaal niet dat deze winkel er zat,
We zijn op goed geluk naar binnen gegaan,en geslaagd.

Knaack 12-03-2022

Duidelijke en informatieve website. Zeer snelle levering en afwikkeling. Beslist voor herhaling vatbaar.

Judith 12-03-2022

Super snelle levering! Zelf is er nog naar me gebeld om te informeren dat ik wel veel filters voor mijn afzuigkap had besteld. Dit klopte ook en geld is snel geretourneerd. Super!

Gijs 12-03-2022

Prima hulp bij het kiezen van de vaatwasmachine. Ook de afhandeling en het maken van de afspraak voor plaatsing ging vlot en netjes