Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rahul 21-07-2022

Ik vind het informatie over het product in het website is duidlijk en na bestelling

Maria 21-07-2022

Ruim assortiment en concurrerende prijzen. Op elke vraag een snelle en voldoende antwoord.
Snelle levering met tussentijdse update's m.b.t. levertijd: keurig op tijd.

h van houten ordernr DH1107603 21-07-2022

zeer ruim assortiment, goede voorlichting mbt product, eerlijke antwoorden op vragen, goede prijs en service, nette bezorging en installatie.

Hannie 21-07-2022

Super goede service
Bij een vraag via mail vrijwel gelijk antwoord
En de bezorgers perfect
Heel fijn hoor je op de hoogte gehouden wordt over lever tijd !!!

M. Stout 20-07-2022

Het advies voor aankoop Bertazzoni inductiefornuis PRO10512ECAT en niet voor een ander merk, was goed onderbouwd door Bemmel en Kroon. Ik had heel slechte ervaringen met een ander merk inductiefornuis. Na 8 jaar bleken er namelijk nog maar twee zones van de zes te werken. Deze zones waren na acht jaar ook niet meer leverbaar. Op mijn vele kritische vragen werd geduldig, vakkundig en op een persoonlijke manier gereageerd door de verkoper van Bemmel en Kroon. Ik heb ook bij verschillende instanties navraag gedaan over Bemmel en Kroon; allemaal goede referenties. Vanmorgen is het fornuis bezorgd. Keurige vakmensen, op tijd telefoontje dat ze onderweg waren. Deze kookzones zijn nog vele jaren leverbaar, ook na 10 jaar nog, schreef de verkoper. Een hele geruststelling.

Robert 20-07-2022

Goede prijs. Vriendelijk en eenvoudig telefonisch te bereiken! Levertijd volledig volgens afspraak. Netjes uitgepakt en op de juiste plaats neergezet met aanwijzingen.

Cees 20-07-2022

Snelle bestelling, goede en snelle levering tegen een zeer concurrerende prijs. Toppie

Jeff 20-07-2022

Ik beveel Bemmel en Kroon aan, zeker voor de correcte betaalbare product en zeer snelle levering.

Marloes 20-07-2022

Goed geadviseerd, snelle levering. Voor deze winkel gekozen omdat ik het persoonlijke advies prettig vind. Daarnaast weet ik dat ze om de hoek zitten en te benaderen zijn als er problemen zijn.

Ap Mos 20-07-2022

Probleemloos. De aanschaf van een koelvriescombi ging probleemloos. Dit was de derde winkel waar ik probeerde een koelvriescombi aan te schaffen, geleverd en geïnstalleerd te krijgen. Bij deze winkel kon dat. De koelvriescombi staat in de keuken ingebouwd en het werkt allemaal. Dat is erg fijn en ik ben daar erg blij mee.

Ruud 20-07-2022

Showmodel wasmachine bleek niet op tijd geleverd te kunnen worden. Bemmel & Kroon leverde een nieuw exemplaar, voor de gereduceerde prijs en leverde deze binnen de eerder overeengekomen tijd. Chapeau! Echte klantvriendelijkheid. Eerdere ervaringen met Bemmel & Kroon waren ook al positief. Aanrader.

gouryell@ 20-07-2022

Zoek in de site
Bemmel & Kroon
160 producten en 160 uitvoeringen
Dankjewel! Je review is gepubliceerd. Hieronder kun je hem nalezen.

Schrijf ook een over het product dat je hebt gekocht.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Motivatie
Uit eigen beweging

Algemeen
NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ BEMMEL & KROON!!!
5X achtereenvolgens koelkast bezorgt met schade.
Heeft heel veel stress, tijd en logistieke chaos veroorzaakt vanwege het iedere keer leeg managen en droog klaarzetten van de koelkast die omgeruild zou worden. Koelkasten werden in gehavende dozen geleverd (zelfs één keer plat vervoerd omdat ze geen hogere vrachtwagen hadden) Dus dat was kenmerkend voor er niet de goederen wordt omgegaan. Ze gaven de externe vervoerder de schuld. Terwijl de vervoerder aan gaf dat ze de koelkast in die staat hadden ontvangen van Bemmel & Kroon.
Hun excuus: wet van Murphy. Hun oplossing: koelkast ophalen en geld terug. En ook dat gaat niet goed. Ruim een week aan het wachten op de terug betaling! En tot slot geen enkele financiële compensatie!!!

Verzending
Koelvries combinatie meerdere keren met schade en in gehavende doos en zelfs 1x plat geleverd.

Klantenservice
Klantenservice stonden mij in eerste instantie vriendelijk te woord maar naar mate de oplossing (steeds omruilen was voor een nieuwe koelkast) steeds faalde werd vriendelijkheid onvoldoende. Ook de afspraak dat wanneer de koelkast retour ging eens de terugbetaling met spoed zou worden verricht is niet nagekomen. Gisteren met een voor mij nieuwe medewerkster gesproken en ze sprak er zelf schande van. Zij heeft contact gezocht met de administratie ook te zorgen dat ik uiterlijk morgen mijn geld (€1310,-) terug heb. Voor haar inzet mijn complimenten. Voor Bemmel & Kroon: ik was heel lang klant van jullie naar sinds de overname door Mandenmaker een beetje dikke onvoldoende. Zelfs geen compensatie van alles wat er gebeurt is kan een niet van af!
Mijn advies: NOOIT DAAR IETS BESTELLEN!!!

Joop 20-07-2022

Fijn dat Bemmel en Kroon het type inbouw koelkast in het assortiment heeft dat in onze oudere keuken past nu de oude koelkast vervangen moest worden.
Helaas geen direct vergelijken tussen de verschillende modellen zodat het een beetje puzzelen wordt waarom de ene nu net dat beetje goedkoper of duurder is. Vlotte en correcte afhandeling en binnen 24 uur geleverd. Top, zeker nu we met deze warmte weer een koelkast hebben.
Bezorgers zetten de koelkast alleen voor de deur en namen de oude niet mee. Dat viel dan wel tegen.
Montage is wel beschikbaar maar dan word niet de draairichting van de deuren aangepast en dat was nu net wel nodig.
Dus daar hadden we niet voor gekozen.
Nou ja, het plaatsen was zo gepiept zelfs voor een amateurtje zoals ik.

Cees Nagtegaal 20-07-2022

Ruim assortiment op voorraad. Goede en vakkundige voorlichting. Vervolgens apparaat vakkundig geinstalleerd.

Cees Nagtegaal 20-07-2022

Ruim assortiment op voorraad, goede en vakkundige voorlichting. Apparaat professioneel geinstalleerd.

Wout de Lange 20-07-2022

Een vriendelijke ontvangst bij Bemmel en Kroon in Leidschendam. We werden begeleid naar de juiste medewerker. Deze hielp ons snel en vakkundig bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasmachine. Weer een voortreffelijke ervaring net als jaren geleden bij de aanschaf van een koelkast.

Bemmel&Kroon 20-07-2022

Ik koop al jaren Bemmel&Kroon leuen mensen en mooie zaak
en ik woord er altijd goed geholpen en goed te woord gestaan
de afspraak met de Montuur was klassen

Beernink 20-07-2022

Goed en eerlijk advies welke inductie kookplaat voor ons geschikt is. Tevens prima meedenken over het juiste moment van levering. Daarvoor werd de kookplaat eerst in reservering gezet zonder aanbetaling en hadden wij de garantie tot levering. De combinatie met een goede installateur maakt Bemmel en Kroon en Ajtec een gouden duo.

Gonnie van der Heijden 20-07-2022

Eigenlijk is alles perfect geregeld en keurig op tijd. Er valt niets op aante merken. Het personeel is professioneel en vriendelijk.

J.R 20-07-2022

De bestelling na 2 dagen eindelijk ontvangen. De aflevering ging goed en de oude vriezer werd, volgens extra service,
meegenomen.

Marianne veenis kenter 20-07-2022

Vriendelijke heer aan de telefoon voor wat vragen, goede uitleg en zoals gezegd bestelling werd volgende dag geleverd. Daarom een 10🙂 mijn ordernummer is BK******

Dario 20-07-2022

Bemmel en Kroon had veel producten in de catalogus, en in een tijd dat overal veel ovens niet leverbaar zijn. We hadden wat eisen waar onze nieuwe oven aan moest voldoen en telefonisch hebben ze ons heel goed kunnen helpen met het vinden van de juiste Oven. Hij moest wel besteld worden maar we hoefde hem pas te betalen als hij bij hun binnen was. Afgelopen zaterdag was hij binnen, betaald en dinsdag netjes bezorgd.

Ruud 19-07-2022

Uitstekend en alles goed afgehandeld en de levering was ook perfect zoals afgesproken kortom geweldig BK********