Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H. de Kovel 12-06-2023

Informatieve en duidelijke web shop. Snelle en correcte levering. Goede informatie over moment van levering tijdens de geplande dag. Scherpe prijs (aanbieding) van A-merk koelkast

gdebest 12-06-2023

Voor deze shop gekozen omdat je zelf de dag van leveren kon bepalen. En goede service uiteraard.

Peter Nas 12-06-2023

Goede prijs (scherper dan anderen) en zeer snelle en goede service. We hebben eerder bij Bemmel & kroon besteld en waren toen ook heel tevreden. Omdat we nu op een zondag bestelden was het extra positief dat de communicate zo goed verliep en de heren de wasdroger op de afgesproken tijd (zoals met track en trace goed te volgen was) kwamen installeren (op zolder) en het oude apparaat weer meenamen. Geen stress en gedoe voor ons, heel blij

Piet 12-06-2023

Altijd volgens afspraak, scherpe prijzen en werkelijk top bezorgers ! Aanrader Bemmel & Kroon.
De AEG ziet er goed uit, klinkt prima. Vorige is 13 jaar meegegaan, denk ongeveer 4300 wasbeurten.....dus.

Petra Klap 12-06-2023

Ik heb de laatste tijd een inductiefornuis en droger gekocht. Nu was de vaatwasser ermee gestopt. Weer super snel geleverd. Ik kies voor ze omdat ze elke dag leveren. En je de laagste prijs vindt bij ze…top bedrijf

Tim 11-06-2023

gedaan wat ze beloven. Alleen jammer dat de bezorgers. Als ze de oude niet mee moeten nemen ze hem ook niet (mee) naar beneden willen zetten.
Snap het als dat het beleid is maar een machine die nog draait waar je miss een armere nog mee blij kan maken. om die dan def meteen als sloop mee te geven is ook wel beetje zonde.

John 11-06-2023

Prima bedrijf alles verliep netjes en volgens afspraak. Zo zou het altijd moeten zijn.

JP van der Roest 11-06-2023

Gister middag een nieuw wasmachine besteld en die is vandaag op zondag perfect afgeleverd

Krista 11-06-2023

Duidelijke site, goede omschrijving product, snelle levering, juiste prijs kwaliteit, goede track&trace en ieder half uur update aflevering. Super blij, mooie aanbiedingen. Wij gaan vaker bij Bemmel en Kroon kopen!

Rob van der Bij 11-06-2023

Alles is prima verlopen en de bezorging is volgens de planning en binnen het aangegeven tijdschema bezorgd.

Esraa 10-06-2023

Zeer tevreden over mijn aankoop. Je krijgt ook duidelijk de optie voor een bezorgdatum. Perfect geregeld

wif 10-06-2023

Zeer goede informatie en een duidelijke website (inbouwmaten van de bestelde apparatuur kloppen echt!) en zeer correcte levering.

Nick 10-06-2023

Zij hadden een mega deal actie, wij prima geholpen en de bezorging was ook prima.

geweldige klantvriendelijke winkel 10-06-2023

zeer tevreden we hadden een afzuigkap besteld en je word heel goed op de hoogte gehouden en de dag dat ze het pakket komen afleveren kregen we nog een berichtje dat ze er aan kwamen de vriendelijke bezorger heeft het voor mij in de gang gezet echt klasse

Hans 09-06-2023

Bemmel &Kroon, service, bereikbaarheid en snelheid als klant zit u op uw troon !BKI1193891

San v 09-06-2023

Goede service en veel keus en snelle levering. Goed geplaatst en oude apparaat ging retour.

Hann 09-06-2023

Makkelijk online te bestellen en goede service. De bezorging was ook perfect. Je krijgt een tijdspad van 3 uur en een sms als ze bijna bij je zijn.

Maurice 09-06-2023

Vlot geregeld, snel geleverd. Hele vriendelijke bezorgers, waar velen wat van zouden kunnen leren. En daarnaast krijg ik een hele duidelijke update wanneer ik de bezorgers ongeveer zou kunnen verwachten (aanrader). Wasmachine draait en wij tevreden.

Ruud van der Smissen 09-06-2023

Goede en snelle service het bedrijf komt de afspraken na !!! Top service vooral zo doorgaan

Jeroen Rammant 09-06-2023

Goede service, oude koelkast terug meegenomen en transporteur was er op de afgesproken tijd!

Alm bekkers 09-06-2023

Hier al eerder wat gekocht , altijd netjes geholpen en op de afgesproken tijd bezorgt , ook de website is overzichtelijk, raad het iedereen aan

Joyce 09-06-2023

Via internet terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Service is uitmuntend. Had hetzelfde artikel ergens goedkoper gezien, dit aangegeven en een mooi prijsaanbod gekregen. Goede service en klantvriendelijkheid, ik raad B&K aan!

Tuncer 09-06-2023

De zoveelste keer dat we bij BenK terechtkomen voor witgoed. Vaak de goedkoopste en op voorraad. Gisteren besteld, vandaag de vrieskast ontvangen zoals beloofd. Verder geen negatieve zaken ervaren.

Fijn bedrijf met lage prijzen 09-06-2023

Koelkast bij Bemmel&Kroon gekocht omdat dit type daar het goedkoopst was. Telefonisch nog wat vragen gesteld en snel en professioneel antwoord gekregen. Prima bezorgd op de door mij gekozen dag. Op de bezorgdag zelf tijdsindicatie en bericht toen de chauffeur in de buurt was. Mooie koelkast met fijne indeling is netjes op de gewenste plek gezet.

Tineke 09-06-2023

Zoals altijd weer is de levering van mijn nieuwe koelkast keurig verzorgd door Bemnel&Kroon.
In het verleden al meerdere malen een huishoudelijke apparatuur gekocht bij Bemnel&Kroon zoals vrieskist en wasmachine. Bemmel &Kroon heeft altijd goede kortingen en promoties. Nog nooit ergens anders goedkoper gevonden.dys Bemmel&Kroon is de eerste wAr wij zullen kijken als we weer een apparaat nodig hebben. 👍👍👍👍👍👍