Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mick 23-06-2023

Ik heb een inbouw-kombi-magnetron gekocht bij Bemmel & Kroon. Ik kreeg advies van.;... van Bemmel & Kroon om een bepaald type niet te nemen, omdat het niet in aanmerking kwam voor de cashback-actie van Samsung. Ik heb dat advies opgevolgd en in plaats daarvan een ander model gekozen, waarvan er werd gezegd dat dat het wel in aanmerking zou komen. Nu blijkt echter dat het oorspronkelijke model wel in de actie valt, maar degene die ik heb gekocht niet. Hierdoor loop ik een cashback van 100 euro mis. Het advies van Bemmel & Kroon was dus teleurstellend.

Steenbakkers 23-06-2023

Wij bestellen hier altijd, goede service en betaalbare prijzen. Het bedrijf..... die de apparaten plaatst biedt uitstekende service en werken zeer netjes.

Lilian Reitsma-Velthuis 23-06-2023

Een hele scherpe prijs, gebruiksvriendelijke site en heel belangrijk, komt de afspraken na met vriendelijke en behulpzame medewerkers!!

GJ van Himbergen 22-06-2023

Makkelijk bestellen via de shop. Afleverdatum kan direct worden opgegeven bij bestelling. Keurig geïnformeerd over tijdstip van aflevering. Kortom alles volgens afspraak.

Anita 22-06-2023

Super fijne manier van communiceren. Kreeg continu een update van de koerier als de tijd veranderde. Bij aankomst erg vriendelijk en beleefd, de koerier deed voorzichtig tijdens het brengen van de koelkast, vroeg netjes waar ik hem wilde hebben en heeft de oude mee terug genomen. Vermelde nog dat ik de koelkast morgen pas aan mag zetten, erg fijn dat hij de moeite nam dat even te zeggen.

Huiba 22-06-2023

Het voortraject met de afdeling sales ging naar goed en al gauw hadden we overeenstemming bereikt.

We hebben het wel een ma anders meegemaakt helaas bij een andere firma dus dit was voor ons positief.

We hadden een offerte van een andere partij ontvangen maar hoe wij als klant te woord werden gestaan beviel ons niet vandaar dat we naar Bemmel en kroon zijn gegaan.

Het positieve aan het contact was vooral het meedenken in mogelijkheden en omdat wij een inbouw koelkast met vriezer hadden welke wij wilden laten inbouwen hielpen ze ons ermee.

Hierdoor kwamen in aanraking met Ajtec aangezien onze kast aangepast moest worden aan de nieuwe situatie werd er door firma Ajtec meegedacht het een en ander tegen meerprijs (logisch) maar binnen redelijk budget.

Al met al vanaf salestraject tm uiteindelijke plaatsing zijn wij zeer tevreden over het gehele verloop en uitvoering.

Ps de monteur van Ajtec werkt ook nog eens erg netjes..

Keep up the good work

R. Fransen 22-06-2023

De hulp en de adviezen waren uitstekend. Er wordt niet verkocht maar geadviseerd. De afhandeling was prettig en duidelijk en de bezorging was precies zoals afgesproken. En de bezorgers waren beleefd, vriendelijk en meedenkend.

Luuk Divendal 22-06-2023

Een 10 vind ik een getal die ik niet geef maar een 9 is van het zelfde niveau. Het was plezierig winkelen bij Bemmel & Kroon fijne en kundige bediening waarbij alles direct goed werd uitgelegd over de voors en tegens waardoor ik een goede indruk heb gekregen van mijn nieuwe aankoop die vanmorgen keurig volgens afspraak gebracht is

Martin 21-06-2023

Prima winkel met goed personeel. Ter zake kundig. Geleverd werd n nieuwe wasmachine. Zeer snel geleverd.
Door VBK geïnstalleerd. Dat ging prima. Echter toen we gingen wassen trad er lekkage op, servicedienst via de winkel
geregeld. Zij kwamen de volgende dag, her bleek echter geen lekkage van de machine te zijn maar de afvoer zat
verstopt. We kregen het advies er n vloeibare ontstopper in te gooien en dat n uurtje erin te laten. Zo gedaan en ja hoor het probleem was opgelost. Dus ook hierover zijn we heel tevreden.

Ab 21-06-2023

Wat een lieve, aardige bezorgers.
Ik wist niet dat je je oude apparaat buiten moest zetten, de bezorger zegt “geen stress meneer ik regel het voor u” Waar kom je zulke bezorgers nog tegen, in 1 woord fantastisch!!!!! Ik raad van Bemmel en Kroon aan👍🏻Top bedrijf en goede service. En zeer zeker DynaLogic de bezorgdienst wat een fantastische bezorgers.

Jan 21-06-2023

Weer prima geholpen bij Bemmel & Kroon in Hazerswoude Rijndijk, goede kennis van de verkoper.

R Huisman 21-06-2023

Wasmachine gekocht in de Cruquius op maandag middag .
Eerst even rustig rond kijken daarna kwam de verkoper en gaf goed advies dus gekocht ( factuurnr. 1195726 )
Kreeg zelfde avond mail over bezorg tijd.
Volgende dag (ochtend) geleverd (binnen 24 uur)
Bezorgers netjes en beleefd, oude mee genomen en nieuwe geplaatst en aan gesloten.
Gewoon in een woord TOP

factuurnr: 1195726

Topper! 21-06-2023

Fantastische service en bereikbaarheid!!
Goede prijs, snelle levering volgens afspraak. Duidelijke track en trace.

Marc Gilbert 21-06-2023

Gasfornuis Bosch en koelvriezer van Liebherr gekocht en binnen één dag geleverd. Koelkast rvs en 162 cm hoog was alleen bij Bemmel en Kroon te koop.
Met deze hoogte past de magnetron er op. Vriesvak is een beetje aan de kleine kant. Extra service besteld; Gasfornuis is geplaatst en aangesloten. Werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd en binnen het opgegeven tijdslot. Oude apparaten zijn meegenomen. Zeer vriendelijk personeel.

Andre 20-06-2023

Goede prijs, snelle levering volgens afspraak. Duidelijke track en trace. Oude wasmachine meegenomen, nieuwe gecorrigeerd.
Lekbak onder oude wasmachine werd zelfs schoongemaakt. Top service

Glenda 20-06-2023

Zeer goede winkel en service! De vaatwasser van Miele werkt fantastisch voor de beste c.q goedkoopste prijs, werd zeer snel bezorgd en ingebouwd!
Ik wist eerst niet of ik een xxl of een gewone moest hebben, maar na advies werd de juiste maat bezorgd. Ik ben super tevreden!

Anro 20-06-2023

Heel vriendelijk, en alles netjes thuisbezorgd, nog even wennen met mijn nieuwe wasmachine.

Uitstekende keuze 20-06-2023

Cijfer: 10

Bij Bemmel & Kroon ( Hazerswoude-Rijndijk)  hebben wij een inbouwmagnetron en een inductiekookplaat gekocht. Wij waren verrast door de vele keuzemogelijkheden en vooral door de uitstekende en vakbekwame voorlichting. Nadat de magnetron was gekocht bleek een dag later dat onze huidige kookplaat onherstelbaar defect was. De betrokken medewerker heeft ons ook bij de keuze van een nieuwe inductieplaat prima geholpen.  Mede dankzij zijn inzet kon de apparatuur reeds na enkele dagen worden
bezorgd en ïnstalleerd.

Cor 20-06-2023

Terug van de camping met veel wasgoed wasmachine kapot. Nieuwe nodig Bemmel en Kroon gebeld prima geadviseerd door verkoper dag erop wasmachine geleverd
Bezorgers verdieping ook een 10 oude machine 100 kg van de trap af gedragen👍👍 smiddags kon de vrouw alweer wassen perfect.

Benard,ordernummer BKI1195730 20-06-2023

Stofzuiger gezocht en bij deze shop voor de laagste prijs gevonden.Een prachtige stofzuiger keurig op tijd geleverd gekregen.Iedere keer updates hoe laat de bestelling geleverd werd.
Alles op de site werkt super makkelijk en de bestelling was zo geplaatst.

Jenny 20-06-2023

Deze winkel doet wat het zegt op de site en komt met goed prijsaanbod. En snelle levering.

Cornelis 20-06-2023

Vriendelijke en kundige uitleg over het gekozen artikel, prachtige winkel met een ruime gratis parkeer mogelijkheid. levering was snel en goed verzorgd.

JN 19-06-2023

Keurige snelle levering van onze Miele wasmachine. Er was een goede actie bij van Bemmel en Kroon, plus daarnaast nog de cashback actie van Miele. Duidelijke heldere communicatie.
Met een groot compliment voor de mannen van de levering.( in de hitte twee hoog omhoog sjouwen en het oude apparaat meenemen)

Michel 19-06-2023

Op zondag besteld en meteen de volgende dag al geleverd
Al in de ochtend een goede track en tracé die je de hele dag kon volgen
Eenmaal aangekomen konden de chauffeurs zo de spullen in de gang zetten
Een uitstekende service

Anouk 19-06-2023

Zeer tevreden over de snelle verzending en goede communicatie van de vervoerder. Koelkast was een stuk goedkoper bij Bemmel en Kroon dan bij andere vergelijkbare zaken.