Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bert 16-06-2023

Perfect geholpen met mijn online bestelling voor een Samsung wasmachine. Snel schakelen, duidelijke communicatie en volgende dag vakkundig geleverd. Kortom zeer tevreden.

Linda8245 16-06-2023

Hadden de AEG wasmachine die ik zocht op voorraad, en ook tegen de beste prijs. Eenvoudig online besteld en betaald. Afspraak voor levering ook héél eenvoudig gemaakt. Werd via mail en sms op de hoogte gehouden van tijdstip levering aan huis. Super makkelijk. Bezorgers waren netjes en vriendelijk. Een aanrader.

Verk 16-06-2023

Van Bemmel en Kroon is een top zaak. Bij aanschaf van wasmachine en droger een fantastische verkoper gehad, die combinaties in meerdere prijsklasse aan mij voorlegde. Levering was op tijd, maar door bocht in de trap, smalle treden en een traplift was het moeilijk de machines naar boven te krijgen. Ondanks de moeilijkheden hebben de medewerkers Van Bemmel en Kroon dit echter fantastisch opgelost en gebruik ik de machines naar volle tevredenheid.

Andrea 16-06-2023

Perfecte service, kon niet beter. Snel, efficiënt, fijne uitleg over de machine en tips. Vriendelijk en behulpzaam personeel, harde werkers.

Peter 16-06-2023

Goede service, juiste informatie, goed bereikbare klantenservice, correcte levering op juiste tijd.

Kübra Kaya 16-06-2023

Hallo
De producten die ik heb besteld, zijn aangekomen op de bezorgdag en het tijdstip dat ik heb gekozen.
Vlot geïnstalleerd...Ik ben heel blij, bedankt Bemmel&Koroon

Sidharth 15-06-2023

The sales personal very nice and profession. they have shown me all the models with options.

Jansen 15-06-2023

Netto prijzen en een snelle levering. Wasmachine voor 25 euro naar de 2e verdieping geplaatst en aangesloten.

Jorik 15-06-2023

Prijs was goed, levering en installatie ook. Later een serviceverzoek ingediend, maar dat wordt inhoudelijk niet beoordeeld. Monteur is langsgekomen en verraste me met servicekosten omdat het een gebruikersfout was. Dit had vooraf beter gecommuniceerd moeten worden door Bemmel & Kroon. Boden geen compensatie of tegemoetkoming aan.

Eikenaar 15-06-2023

Ik koop al jaren mijn witgoed hier, ben zeer tevreden zowel over de winkel als de bezorging en aansluiting.
Het is een top bedrijf!!

Bart de vries 15-06-2023

Prima geholpen door een zeer deskundige en vriendelijke medewerker. Al veel jaren hier verschillende witgoed aangeschaft en de service blijft in al die jaren op een hoog niveau en dat tegen zeer concurrerende prijzen.

Milou 15-06-2023

Vriendelijke koeriers! Gevraagd of ze hem gelijk in het washok wilde zetten en dat was geen probleem! Ook heel fijn dat ik een berichtje kreeg hoe laat ze er nou precies waren, en dat klopte ook.

A. Verweij 15-06-2023

Erg fijn telefonisch geholpen om een keuze te maken voor een nieuwe combi oven. Personeel had goed passend advies stelde juiste vragen om tot een goede keuze te komen.

Fred 15-06-2023

Geweldig bedrijf, zeer nette prijzen en vriendelijk contact
En dan de service van montage, perfect
Vriendelijk, netjes en goed

Frank 15-06-2023

Nog steeds een prettig bedrijf om te kopen, alleen nu online en 25 jaar geleden in de winkel in Leidschendam

Joop 15-06-2023

Opnieuw de beste prijs/ kwaliteit verhouding én (in tegenstelling tot vele anderen) vaatwasser op voorraad. Gecombineerd met de uitstekende technische service van AJTEC, stond binnen 48 uur de nieuwe afwashulp op zijn plek in onze keuken. #complimenten

Edwin 15-06-2023

Doen wat ze beloven, snelle levering (volgende dag) en concurrerende prijzen.
Nette informatie over de voortgang van je bestelling via de mail.
Kortom een aanrader!

Henriette 15-06-2023

We hebben al eerder bij Bemmel en Kroon keukenapparaten gekocht en de prijs en vooral service is erg goed. Duidelijke communicatie over de levering en mooie apparaten.

R de Lange 14-06-2023

Bestellen en leveren was prima, alleen was de droger verkeerd aangesloten.
Dit had als gevolg dat het water niet in de afvoer liep maar op de grond ( slang verkeerd aangesloten)
Was wel jammer anders was het een 10 geweest.

Justin 14-06-2023

Een AEG inductieplaat gekocht. Zeer snel en goed geleverd. Goed ingepakt waardoor het product zonder beschadiging aan is gekomen. Gebruik gemaakt van de extra garantie service die je erbij kon kopen voor 5 jaar. Zeer tevreden over Bemmel en Kroon en ik zou deze partij aanraden bij meerdere mensen.
Paar keer telefonisch contact gehad voordat ik de plaat ging helpen en werd netjes te woord gestaan.
Nadat ik de plaat ontvangen had, nog telefonisch contact gehad omdat binnen 24 uur moet je een defect melden maar wegens omstandigheden kan ik de plaat niet eerder testen. Dit hebben ze genoteerd en het was geen probleem als ik de plaat later op zal testen.
Deze partij krijgt van mij een 10+
Hier kunnen veel winkels nog van leren.

Rino 14-06-2023

Vriendelijke ontvangst, snelle service en net en betrouwbaar personeel. Top!

Benno 14-06-2023

Via Kieskeurig op een koelkast uitgekomen die bij Bemmel en Kroon voor de beste prijs en het snelste geleverd kon worden. En daar heb ik geen spijt van gekregen. Ze werken met een bezorgservice die zeer nauwkeurig informeert over de levering en je kunt zelf de dag kiezen waarop het gebracht wordt. De koelkast bevalt ook prima. Deze winkel is een aanrader!!

Snel en goedkoop 14-06-2023

Goede telefonische hulp bij een Miele vaatwasser. Zeer scherpe prijs en levering in 1 dag. Aanbevolen top bedrijf

Dennis 14-06-2023

Besteld en 1 dag later bezorgd. Duidelijke communicatie over de levering, uitstekende bezorging, 1 trap op. Oude machine en verpakking weer meegenomen.

Joop de Feijter 14-06-2023

Uit diverse aanbieders kwam deze als beste uit de bus. Overzichtelijk. Goede prijs voor gekozen product. Contact met klantenservice zeer behulpzaam en klantvriendelijk