Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

MP JANSEN 07-06-2023

We zijn in de winkel naar ons tevreden heid goed geholpen wij zijn erg blij met jullie en vandaag bezorgd erg fijn hoor 👍

Lekkerkerker 07-06-2023

Ik koos omdat het prima in prijs is maar bezorging was heel slecht , onvriendelijk en onkundig

Tomas 07-06-2023

Kan daar heel kort over zijn, fijn winkel in Zoeterwoude, vriendelijke verkopers en geven goed tekst en uitleg over het artikel wat je hebt gekocht, en een snelle levering.

Inga - Hoofddorp 07-06-2023

Heel vriendelijk en goed geholpen. Omdat wij de vaatwasser zelf wilden instaleren, kon deze meteen al de volgende dag geleverd worden.

Rob 07-06-2023

Soepel kunnen bestellen. Lage prijs. Fijne service voor omdraaien deur vriezer en installeren vaatwasser. Prettig monteur.
Enige minpuntje is het leveren van een Mieke vaatwasser met vaatwasblokjes maar zonder startpakket zout. Dat kost maar een euro maar maakt dat je de vaatwasser dan gelijk kan gebruiken.

AgnesKombrink 07-06-2023

Al eerder heb ik keuken apparatuur aangeschaft bij Bemmel en Kroon 👑 De service, als ook het plaatsen ging altijd geruisloos en correct. Snel en vakkundig en zonder rommel na te laten. Goede uitleg en ik ben zeer tevreden !
Op zoek naar een keuken, ga naar Bemmel
De prijs / kwaliteit is zeker waardig een KROON

Lia 07-06-2023

Het bestellen van de nieuwe inbouw-combi-magnetron ging heel simpel. Het inbouwen ging ook snel en goed. Over de combi-magnetron kan ik nog niet veel zeggen. Heb deze nu 1 keer gebruikt en dat ging goed. Kortom ik ben heel tevreden en als ik weer een keukenapparaat moet vervangen doe ik dat bij Bemmel & Kroon.

Rinus en Yvonne 06-06-2023

Na 11 jaar heeft onze AEG bovenlader wasmachine het begeven en hebben we de zelfde lavamet opnieuw gekocht.
Mooie winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel. Niks op aan te merken.

Sylvia 06-06-2023

Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord dus altijd een beetje spannend. Maar geen zorgen alles perfect geregeld. Bezorgdag kan jezelf bepalen. Bezorgtijd inschatting krijg je de avond ervoor door. En chauffeur belt als hij er bijna is. Top! Ook de Bosch vriezer doet zijn werk en is erg geruisloos.

Radjin 06-06-2023

Overzichtelijk, netjes, ruime keuzes klantvriendelijke medewerkers, beschikbaar, ruime parkeerplaats, betrouwbaar,

Jomar 06-06-2023

Ik had eerlijk gezegd nog nooit van de firma Bemmel en Kroon gehoord, maar omdat het niet lukte om een vervangend apparaat voor onze 19 jaar oude ijskast te vinden, ging ik op internet zoeken en kwam ik bij deze firma terecht. Het probleem was, dat wij geen ijskast konden vinden die in onze inbouwkeuken past , want ons oude model wordt niet meer gemaakt. Bemmel en Kroon gingen direct voor ons aan de slag en kwamen dezelfde dag al met een oplossing voor ons probleem. Omdat onze oude indeling van de ijskast anders was dan de voorgestelde koelkast, moesten de 2 front deurtjes (voor apart diepvries gedeelte en aparte koelkast) aan elkaar gekoppeld worden. Dit werd allemaal voor ons uitgezocht en er werd duidelijk uitgelegd hoe dit opgelost zou kunnen worden. Toen ik op internet dezelfde koelkast goedkoper tegenkwam, werd er helemaal niet moeilijk gedaan en kreeg ik de koelkast voor die prijs! Ik ben niet eerder op internet zó snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Heel fijn om te merken dat dit soort zaken waar de klant echt koning is, tóch nog bestaan! Ook het bedrijf waarmee zij werken die de installatie voor z'n rekening nam, was een verademing : een vakkundige monteur die op tijd kwam, keurig werkte, alles duidelijk uitlegde en het oude apparaat en de verpakking weer meenam. Kortom : wanneer er weer een inbouwapparaat vervangen moet worden, dan ga ik zeker weer naar Bemmel en Kroon !!

Ad v boxtel 06-06-2023

Na wat info van internet kwam ik bij bemmelenkroon uit en dat was een prima keuze , prima aanbieding via telefoon en verder alles zeer correct geregeld en dat allemaal voor een mooie prijs , echt aanrader!!

Henk 06-06-2023

Prachtige koel- vriescombinatie gekocht die nergens voordeliger te vinden was. Mail ontvangen met tijdslot voor levering en 10 minuten daarvoor een belletje dat men er bijna was. Oude apparatuur mee terug. Ik word hier vrolijk van en mijn vrouw super blij. Dank voor de geweldige service!

can 06-06-2023

goed koop en goede service binnen 20 uur thuis geleveerd! mijn beste wepwinkel

Hennie 06-06-2023

Correcte sevice, bellen of het op voorraad nette medewerker aan de lijn en de volgende dag een prachtige LG Amerikaanse koelkast geleverd. TOP. Dit is echt service. Wij zijn zeer tevreden.

Johan 06-06-2023

Tweede keer dat ik iets bestel. Website met duidelijke informatie, snelle en correcte levering.

Durk 05-06-2023

Perfecte service en supersnel geregeld en geleverd. Ook nog eens de goedkoopste op dit gebied.

Goker 05-06-2023

Beste service die ik heb gezien. Kwaliteit, prijs en keuzes gewoon de beste!!! Ik heb alles in mijn huis bij Bemmel&kroon gekocht...

Marieke de Groot 05-06-2023

Op zaterdag een Siemens oven en vaatwasser besteld en maandag keurig met track&trace bezorgd. Netjes tot aan de aangewezen plek gebracht. Top service en snel! Ik raad iedereen aan bij Bemmel en Kroon te bestellen!!

Mario 05-06-2023

Duidelijk en vlotte aflevering van bestelde spullen. Ook even telefonisch nog contact gehad met een vraag en keurig en vriendelijk te woord gestaan.
Dit was een tweede bestelling naar tevredenheid.

Michael B 04-06-2023

Het hele klantenbedieningsmodel verliep perfect van bij de online bestelling tot bij de aflevering. Daarbij ook nog eens een superscherpe prijs nav Pinksteren. Topbeleving. Een tevreden Belgische klant erbij.

Annamargreet Tamminga 04-06-2023

Omdat mijn vriezer er mee ophield en hij wel vol producten zat had ik direct een andere nodig .Gezocht op internet en dit bedrijf had een leuke aanbieding ,dus direct besteld en de andere dag werd de vriezer keurig in huis bezorgd door twee nette jongemannen .De oude vriezer werd netjes meegenomen en zo kwam alles toch nog goed .Hoefde niets weg te gooien .

Tvr 04-06-2023

Duidelijke bestel procedure en communicatie over de order status.
Oude apparaat retour

Merel 04-06-2023

Groot assortiment, snelle levering. Vriendelijke bezorgers. Ik had de dag na mijn bestelling de wasmachine al in huis!

Rick 03-06-2023

Zeer goede prijs - kwaliteit, snelle levering, snelle service en informatievoorziening.