Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3659 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Klantvriendelijk! 30-05-2023

Duidelijke website, klantenservice telefonisch goed bereikbaar, mooie 10-dagen actie, afleverdatum zelf te bepalen, fijn dat de levering in overleg kan en dat je door de bezorger op de hoogte wordt gehouden wanneer je aan de beurt bent.

Één minpuntje: het verpakkingsmateriaal wordt niet meegenomen.

Pepijn 30-05-2023

Keurige en snelle service. Alle afspraken netjes nagekomen. De bezorgservice was uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Chrit 30-05-2023

Snelle levering, goede prijs kwaliteit. Vriendelijke bezorgers die op tijd komen

LPJ. van den Abeele 30-05-2023

duidelijke betrouwbare en snelle levering. de levering is zeer goed en vakkundig

Paul Rolvink 30-05-2023

Wij hebben meerdere produkten bij uw bedrijf gekocht, altijd vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ook het brengen en plaatsen fantastisch. Alleen maar lof.

Lodewijk 29-05-2023

deze winkel staat bij mijn favorieten en mijn mail account
volgens mij de goedkoopste witgoed winkel in nederland !!
afgelopen week een nieuwe koel-vries combinatie van Bosch voor 995 euro gekocht.
die kost bij alle andere witgoed winkels gewoon 1695 euro.
oa, mediamarkt electroworld etc
dus dit is de goedkoopste winkel voor witgoed
bestellen gaat super snel,je kan de aflevering datum kiezen,wat wil je nog meer.
echt een aanrader

Adriaan 29-05-2023

Zoals belooft perfect op tijd. Maar bovenal zorgvuldig ingepakt , geen enkel krasje of deukje te bekennen.

Michael 29-05-2023

De producten in de online shop van Bemmel en Kroon zijn in het algemeen redelijk lager geprijsd of hetzelfde ten opzichte van andere winkels (uitzonderingen zijn er altijd). Mocht je vragen hebben of ergens meezitten dan kun je contact opnemen met hun vriendelijke contactservice. Ze voorzien je van informatie van een product of helpen je het probleem op te lossen. Afhankelijk van het probleem kan het soms even duren of je een reactie krijgt maar dat heeft vaak te maken dat ze zelf moeten wachten op een reactie van de fabrikant. Bezorgen gaat in het algemeen ook goed al doen ze dat niet zelf en heeft het bezorgbedrijf vaak veel haast om je bestelde producten af te leveren. Ze zijn ook niet altijd even voorzichtig met in- en uitladen van de producten die ze moeten bezorgen. Hier valt nog wel wat te verbeteren. De bezorgers zijn wel zeer vriendelijk. Als ze een elektrisch apparaat niet retour kunnen nemen dan is een nieuwe afspraak zo gemaakt door contact op te nemen met Bemmel en Kroon (dit mag overigens wel beter vermeld staan op de website of je bestelling, scheelt irritatie bij de bezorging).

Tukker82 28-05-2023

Ik heb hier reeds eerder een wasmachine gekocht en nu een droger.
In beide gevallen top! Van bestellen tot het afleveren. Ik ben oprecht tevreden en daarom nog blijer met de aankoop.
Al met al bleek Bemmel & Kroon maarliefst "€180!" goedkoper dan de concurrentie, heb het 3x gecheckt maar het klopte toch echt.
Naast de prijs en het bestelproces was ook de aflevering top. Je wordt goed op de hoogte gehouden en de bezorgers zijn erg netjes en correct met het installeren.
Als ik nog eens wat nodig ga hebben is Bemmel & Kroon zonder twijfel de eerste zaak waar ik ga kijken.

Beer 28-05-2023

Gewoon goed. Gebruik gemaakt van de extra korting tijdens de Pinksterdagen. In overleg op dag en tijd geleverd door aardige behulpzame bezorgers.

Hans Venlo 28-05-2023

Klantvriendelijke site, makkelijk en snel besteld, keurige en goede levering volgens afspraak.

Harm 27-05-2023

Netjes geleverd werken samen met een zeer fijne bezorgdienst. Het product was netjes verpakt en ben benieuwd om het uit te gaan proberen zou hier zo weer mijn spullen bestellen netjes geholpen en mooie aanbieding gekregen.

Gerdie 27-05-2023

Vriendelijke mensen zowel degene die ik aan de telefoon had als de beide mannen die de volgende dag al het fornuis kwamen brengen

Marco 27-05-2023

Vrijdagavond besteld en zaterdag om 19 uur al geleverd voor een goeie prijs..kleine schade aan de vriezer maar dat mag de pret niet drukken..

Jos 27-05-2023

Alle keren dat wij wat besteld hebben bij van BemmelenKroon, scherpe prijzen , en goede afspraken voor levering . Alleen deze keer had de bezorger haast en wou de verpakking niet meenemen vandaar een dikke 9

Gerard 27-05-2023

Telefonisch besteld,vriendelijk personeel.
Je wordt snel doorverbonden aan de telefoon.

Frank 27-05-2023

Hele vriendelijke klantenservice en zeer snelle service/levering volgens afspraak. Tijdstip levering op de dag werd dynamisch aangepast dmv notificaties op mobiele telefoon. Voorkwam onnodig wachten.

Gert 27-05-2023

Gemakkelijk kiezen en bestellen. Perfecte informatie over bezorging en installatie.
Goede uitleg en installatie inclusief retour oude apparaat. Kortom, top!

Miny Boosten 27-05-2023

Voorgisteren no frost vriezer besteld, volgende dag al in huis en de prijs was ook prima.
Heb hem nog niet in gebruik, maar zal Bemmel en Kroon zeer zeker aanbevelen.

Joey 27-05-2023

Aeg wasmachine besteld, nette prijs.
Zeer nette afhandeling, en super snel geleverd op mijn gewenste plek op de 2de verdieping.

Zodra ik nog wat nodig heb zal ik eerst op deze site zoeken.

Top!!

Ron 26-05-2023

Order BKI1191063
Telefonisch contact gehad met de afdeling verkoop nadat ik op de site een koelvriescombinatie had gezien .
Geen wachttijd maar gelijk contact.

Ik werd uiterst vriendelijk en deskundig [product kennis] te woord gestaan en werd ook op de breedte van de koelkast gewezen .
Kreeg via de mail de orderbevestiging en een betaal link [zeer makkelijk].

Dynalogic heeft het product keurig op tijd afgeleverd met uiterst vriendelijke bezorgers .

Na de bezorging nogmaals Bemmel&Kroon gebeld hoe ik de cashback moest aanvragen en kreeg gelijk een duidelijk antwoord .
Dus in mijn ogen personeel dat daadkrachtig en deskundig te werk gaat.

Ik ben zeer tevreden over zowel Bemmel&Kroon als Dynalogic .

Perry Boersma 26-05-2023

We zochten een vervangende vaatwasser, bij Bemmel & Kroon een besteld en een datum afgesproken voor levering. Ik ging twijfelen over de pasvorm in de nog te plaatsen keuken.
Even gebeld met ze en gelijk een advies gekregen voor een ander formaat, en rekening gehouden met andere pasvorm. Keurig de oude order omgezet naar de andere machine en deze besteld en op die zelfde lever datum binnen gekregen.
Nu gaan we hem de aankomende jaren gebruiken en kijken hoe hij bevalt.

Hans 26-05-2023

Na afronden van de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden over het moment van leveren. Tijdig een tijdsblok gecommuniceerd en vervolgens een sms met een tijdsblok van 30 min. Bij start van het tijdsblok werd geleverd en oude apparatuur mee retour genomen. Perfect.

Marc vant Zand 26-05-2023

Bemmel en Kroon staan bekend om hun klantvriendelijke opstelling en heeft bovendien een ruime keuze tegen scherpe prijzen de keuze was dus snel gemaakt wie zou leveren en na gedegen voorlichting was de keuze voor een koelkast snel gemaakt, bedankt Bemmel en Kroon tot de volgende keet

Daniel 26-05-2023

Inbouwen Amerikaanse koelkast. Goed geholpen in de winkel om een keuze te maken wat wel en wat niet mogelijk is.
Koelkast is netjes op tijd afgeleverd zoals afgesproken.