Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hendriks-Nabuurs 24-05-2023

Alle productinformatie overzichtelijk op de website; een eenvoudige bestelling en betaling via de site; 24 uur later geleverd aan huis en dit alles tegen een concurrerende prijs.

Karin 24-05-2023

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze prijs van het product hier zeer aantrekkelijk is en het ook (wel na een meerprijs) aangesloten wordt en mijn oude apparaat van zijn plek gehaald werd en meegenomen. Ik heb dus nergens meer omkijken naar.

Peter Dohmen 24-05-2023

Ik heb al mijn apparaten bij Bemmel en Kroon besteld. Ik woon op de 4e verdieping en er is geen lift. Het is dus super zwaar om bij mij te leveren. De jongens hebben dit gewoon gedaan en ik ben ze super dankbaar! Apparatuur is top en de service nog beter! Heel erg bedankt en mijn buurman wil nu ook alles bij jullie bestellen want andere bedrijven willen niet leveren aangezien we zo hoog wonen.

M van Bilderbeek 24-05-2023

Wordt goed geholpen en je kan een afspraak maaken wanneer je zelf wil dat het apperaat komt en wordt goed geleverd,jrijg van te voren bericht dat ze er aankomen.

Rien Wallet 24-05-2023

Correcte en snelle levering, vriendelijke behulpzame bezorger, levering binnen opgegeven tojd

Patricia Dahmen 24-05-2023

Duidelijke site en aantrekkelijke prijzen. Bezorging top geregeld zodat je niet de hele dag thuis hoeft te wachten ze houden je goed op de hoogte dmv sms. Deze winkel is echt aan te raden.

Tonnie van de Camp 23-05-2023

Bemmel en Kroon verdient en 10 voor de service!Door eigen fout verkeerde maat vaatwasser besteld.Deze was te laag.Maandag tel contact opgenomen met de klantenservice en dinsdag al en nieuwe gebracht en de verkeerde mee retour genomen zonder kosten!!Gewoon bellen dus niet mailen of appen maar een vriendelijke medewerker aan de lijn krijgen.Waar vindt je dat nog?!?

Frans 23-05-2023

Goede service. Keurig op tijd geleverd en geïnstalleerd. Ook de prijs was voor dit model wasmachine de laagste ten opzichte concurrerende leveranciers.

Frits 23-05-2023

Bestelling keurig afgewikkeld. Op tijd bezorgd met een 10 minuten belletje voor het actuele bezorgen.
Ook werd ons oude product zonder morren meegenomen

p.w.wijers 23-05-2023

Helaas ontevreden overlevering deur word niet gedraaid en handvat word niet gemonteerd voor 24,95 kan je z of wel de stekker in het stopcontact stoppen

Manuela 23-05-2023

In een woord Super!!
Nette klantenservice en snelle levering.
Beveel het iedereen aan.

zijlstra 23-05-2023

goed geholpen zeer mooie winkel vlotte afwikkeling kom zeker nog een keer terug.

Rikie 22-05-2023

Duidelijke site, duidelijke keuze mogelijkheid, fijne afwikkeling en een goed service. Niets dan lof en heb hier al regelmatig besteld.

Bianca Franssen 22-05-2023

Makkelijk bestellen, snel en goed mailverkeer en ook nog eens supersnel en correct geleverd, erg tevreden dus!

Sandra b 22-05-2023

Juiste prijs super snelle levering en veel service bij het afleveren door de transporteur

Mevr. J. Hofte 22-05-2023

Bemmel en Kroon verleent goede service, dienstverlening en ze zijn klantvriendelijk en behulpzaam.. Zodra je binnenkomt vragen ze waarvoor je komt en wijzen ze de weg. De zaak is ruim opgezet en overzichtelijk. Ze hebben ook een heel groot assortiment. Dat is wel zo fijn. Keuze genoeg. Ik raad ook iedereen aan om bij Bemmel en Kroon te kopen. Ik zal beslist weer iets bij Bemmel en Kroon kopen.

Christina 22-05-2023

Ruime keuze in deze winkel. Website is gebruiksvriendelijk en mijn droger werd volgens afspraak geleverd met goed werkende track & trace

RNP 22-05-2023

Ik ben zeer tevreden over het aanbod van Bemmel en Kroon. Het bestellen ging heel erg eenvoudig, de communicatie over het plaatsen van de koelkast verliep soepel en daarom raad ik iedereen aan in zee te gaan met Bemmel en Kroon.

Kristof 22-05-2023

De levering was snel en heel gedetailleerd.
We konden kiezen wanneer we het geleverd wouden hebben, we konden na de bevestigings mail nog de datum aanpassen..
Oorspronkelijk ging het tussen 8 & 22u geleverd worden maar aangezien het op het werk geleverd werd kon ik ook aanduiden voor tussen9 & 17u het geleverd te krijgen.
besteld zaterdag, geleverd maandag middag.

Ik zal zeker hier terug bestellen!!

Wendy 22-05-2023

Wij hadden een bestelling voor een wasmachine en droger geplaatst. Later zagen wij nog een artikel dat wij erbij wilde bestellen. Contact opgenomen met de klantenservice en werd het artikel toegevoegd en de factuur netjes aangepast.
Na de bestelling werden wij keurig op de hoogte gehouden van de afleverdatum. Tijdens de aflever dag werden wij gebeld door de bezorger dat ze er bijna aankwamen. Daarna zijn de oude apparaten meegenomen en de nieuwe apparaten aangesloten en getest op de werking ervan. Het was kortom een super fijne ervaring met een goede service.

Leo Ruijters 22-05-2023

Zeer prettige bediening in de winkel. Duidelijke uitleg van de artikelen en eerlijke antwoorden en adviezen. Aflevering op zaterdag verliep niet goed voor wat betreft de tijd. Nadat ik hierover met Bemmel & Kroon contact heb gehad heeft men keurig geregeld dat de spullen de volgende dag alsnog een op tijd geleverd zijn.

Jan Mermans 22-05-2023

Siemens EQ700 koffiemachine besteld.
Bestelling verliep heel vlot, duidelijke communicatie aflevering inderdaad de volgende dag op zondag,prima.
Ook contact via de mail verliep heel correct en snel antwoorden.

N. Albers 22-05-2023

Zeer tevreden met mijn LG Vriezer, zeer goed verpakt zodat ie vervoerd kon worden zonder beschadigd te raken.
Besteld via de klantenservice van Bemmel en Kroon, ik had nl ergens anders de vriezer goedkoper gezien, na controle werd de prijs meteen aangepast. Klantenservice heeft ruime openingstijden en korte wachttijd. Zee vriendelijk te woord gestaan! Mocht ik weer wat wilen aanschaffen kijk ik zeker op jullie site!

Ruben 22-05-2023

Uitstekende service van Bemmel en Kroon bij levering en installatie van mijn wasmachine met order nummer: 1189901

Review:

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de geweldige service die ik heb ontvangen van Bemmel en Kroon bij de levering en installatie van mijn nieuwe wasmachine. Van begin tot eind was de ervaring professioneel, efficiënt en zeer klantgericht.

Ten eerste was het bestelproces eenvoudig en gebruiksvriendelijk. De website van Bemmel en Kroon bood een ruime keuze aan wasmachines, inclusief gedetailleerde productinformatie waardoor ik een weloverwogen beslissing kon nemen.

De levering verliep vlekkeloos. Ik werd vooraf op de hoogte gesteld van het tijdsbestek waarin de levering zou plaatsvinden, en de bezorgers waren stipt op tijd. Ze waren vriendelijk, beleefd en zorgden ervoor dat de wasmachine zonder enige schade bij mij thuis werd afgeleverd.

Wat me echt imponeerde, was de installatieservice. De bezorgers waren goed uitgerust en deskundig. Ze namen de tijd om de oude wasmachine te verwijderen en de nieuwe nauwkeurig te installeren.

Al met al ben ik uitermate tevreden met de service van Bemmel en Kroon. Ze hebben bewezen dat ze niet alleen hoogwaardige producten leveren, maar ook een klantgerichte benadering hebben die verder gaat dan alleen de verkoop. Ik beveel Bemmel en Kroon ten zeerste aan voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare leverancier van huishoudelijke apparaten.

Ruben

Peter van Vliet 21-05-2023

(Was in het vorige bericht mijn ordernummer vergeten, maar kan mijn oude review niet [edit]-en

ordernummer BKI1186650
Ze hadden de Siemens koffiemachine in de aanbieding, incl. Oranje korting.
Als klap op de vuurpijl ook nog een gratis cadeau voor de Siemens bijgeleverd.
Het viel me op dat het een duidelijke website is, zelfs met extra optie “s die je simpel kunt aanklikken.
Helemaal top, en dus simpel besteld. Incl. 5 jaar garantie afgenomen als 1 van de extra opties

De verzending is helemaal super, want je kunt de koerier bijna live volgen. Daarbij een goede tussentijdse berichtgeving via de mail. Alles netjes en correct geleverd. Zeker een aanrader als je naast een goede prijs ook service zoekt !