Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carla Fruhling 17-05-2023

Telefonisch goed bereikbaar. Je wordt goed geïnformeerd over de levering van je produkt.

Hans v Aken 17-05-2023

Zowel in de winkel als de plaatsing professioneel geholpen en afspraken worden uitstekend nagekomen. Een aanrader.

Andre 17-05-2023

Prima zaak. Vaatwasser voor marktconforme prijs ,prima communicatie. Elke stap in het verzend proces werd geïnformeerd
Zeer vlotte levering en ophaling oude machine

Herman Jeske 17-05-2023

Perfect geregeld even gebeld of de inductiekookplaat op voorraad was , betaald en volgende dag op tijd geleverd.

Robert 16-05-2023

Wat een top bedrijf. Komt de afspraak na en hebben ook een top vervoerder. Keurige jongens en super vriendelijk. 15:30 stond de bestelling gepland, 15:25 voor de deur.

Ed 16-05-2023

Geweldige snelle en goede bezorging
Snelle reactie ook,en een prachtig product
Ben heel tevreden over het product en de super service

Natasja Bouw 16-05-2023

Op zoektocht naar een nieuwe koffiebonenmachine een mooie aanbieding gevonden. Eerder al eens een droger via deze website besteld. Destijds goede ervaringen, dus nu weer gebruik gemaakt van deze webshop. Wederom erg goed. Prachtige aanbieding, snel geleverd. Oude machine mee retour. Fijne vervoeder, duidelijke communicatie

Guido 16-05-2023

Goede service en scherpe prijzen. Aankoopbon kwijtgeraakt en met een telefoontje direct opnieuw ontvangen.

Hermina 16-05-2023

Goede levering, keurig netjes ontvangen door de bezorger, pakket zag er keurig onbeschadigd uit. Het product voldoet asn de verwachting.

Paul 16-05-2023

Wij zijn goed geholpen door de verkoopmedewerker, hij gaf ons goed advies over de koel/vries combinatie die wij zochten. Deze is zojuist geleverd en wij zijn zeer tevreden over de service.

Bruce 16-05-2023

Bemmel en Kroon levert snel uit en is transparant in het logistiek proces. Duidelijke site met veel product informatie en makkelijk bestelproces. In vergelijking met andere winkels goedkoper en incl aansluitkosten en tillen op hoger gelegen etage.

Sando 16-05-2023

Super fijne shop heel behulpzaam en snelle levering al veel bij hun besteld en altijd goede service

NK 16-05-2023

B&k erg scherp in prijs. Telefonisch zeer goed bereikbaar en goed geholpen. Levering zelfs naar voren kunnen halen en werd de volgende dag netjes bezorgd. Ook daarover goed geinformeerd, zodat we niet de hele dag thuis hoeven te blijven. Een woord, fantastisch, voor de twijfelaars, dit is een echte review!

Anneke 16-05-2023

De prijs was gunstig en de levertijd erg snel, vrijdags wasmachine besteld en zaterdags geleverd, super service en ze nemen meteen de oude wasmachine mee.

Hannie 16-05-2023

ordernummer BKI1189010
Het is heel erg onhandig als je wasmachine kapot gaat. Als je dan via de website een nieuwe besteld die de volgende dag geleverd kan worden ben je al blij. Als er dan ook nog 2 zeer vriendelijke monteurs komen die alles netjes aansluiten, alle rommel mee nemen, de boel schoon achterlaten en zelfs nog even de vloer dweilen op de plek waar de oude wasmachine stond heb je een zeer tevreden klant.

L. 16-05-2023

Ik heb mijn koelkast, vriezer en inductie kookplaat besteld bij Bemmel en Kroon. De bestelling werd keurig bezorgd door vriendelijke en meedenkende bezorgers. Het is natuurlijk best chaotisch als er midden in je verbouwing drie grote pakketten worden geleverd maar het meedenken was voor de bezorging geen probleem. verder alles netjes en in orde. precies zoals je hoopt en verwacht bij een grote aankoop.

BKI1187432 16-05-2023

Goed product en mooie aflevering. Wij kunnen met een gerust hart al onze wasgoed laten drogen.

Eric de la Rie 16-05-2023

Snelle reactie. Goede informatie. Zeer goede prijs. Snelle en accurate levering conform afspraak. Kortom alles zeer goed!!

Richard Hilberts 16-05-2023

Top zaak.

We hadden een wasmachine gekocht bij Bemmel & Kroon.

Deze leek bij aankomst beschadigd.

Zondag met hun gebeld, en de volgende dag werd de wasmachine al omgeruild.

En als service werd de wasmachine op de 1e verdieping neergezet en aangesloten

Als ik weer wat nodig ben, zal ik het zeker weer bij hun kopen.

Aanrader deze winkel.

Teun de Jager 15-05-2023

Goede ervaring bij Bemmel&kroon uit het verleden brachten mij opnieuw bij deze leverancier helaas had hun concurrent €175 een zelfde koelkast goedkoper. Hun op de hoogte gebracht via mail, dit werd gelijk gecorrigeerd .Daarna de opdracht telefonisch doorgeven en was de zaak beklonken!! Installatie en communicatie was uitstekend en werd uitgevoerd door een uitstekende vakman . Zal B&K zeker aanbevelen!!

Donald Burghardt 15-05-2023

Ik had al eerder gekocht bij deze winkel al is dat al weer jaren geleden. In tussentijd een paar keer verhuist en uit praktische overwegingen elders dingen gekocht maar nooit omdat er iets met Bemmel en Kroon mankeerde, gewoon niet in beeld op dat moment. De website werkt niet lekker op een smartphone maar wel op de computer hoewel dat wat problemen opleverde met iDeal. Dit werd door de klantenservice echter snel en effectief opgelost. Kwaliteit zit minder in geen problemen dan in het oplossen van die problemen!
Ik had gekozen voor aflevering en installeren op de plek waar de vriezer moest komen te staan. Dat was een uitdaging waarvoor ik de deurpost naar de kelder zelfs moest aanpassen want zowel de vriezer als de deurpost meten 700mm. De trap naar beneden en de draai onder aan de trap zouden net moeten lukken en dat deed het ook maar de jongens die Bemmel en Kroon inhuurt van Dynalogic hebben de vriezer als een rubberen slang door het gat gewurmd zonder ook maar 1 krasje. En... levering op zondag... moederdag! Oude vriezer en verpakkingsmateriaal allemaal meegenomen.
Waarom dan geen 10? Website op de smartphone en iDeal-implementatie. Kleine maar goed opgeloste problemen en een 9,5 is niet beschikbaar in de lijst.

Lilian 15-05-2023

Ik werd gelijk vakkundig en vriendelijk geholpen bij van Bemmel & Kroon.
De wasmachine kon gelijk de dag erna geleverd worden.

Roy 15-05-2023

Na vergelijking van prijzen voor een nieuwe diepvrieskast uiteindelijk uitgekomen bij Bemmel en Kroon (waar ik nog nooit eerder van gehoord had).
De website en voorwaarden waren duidelijk, hierdoor overgegaan tot koop.
Betaling en levering was naar wens.

Mirjam 15-05-2023

Ik heb niks te klagen, ik heb het product netjes en op de afgesproken tijd ontvangen.

Maurice 15-05-2023

Alles gaat online! Een duidelijke website en vriendelijke Servicedesk voor eventuele vragen. Ook de bezorging van onze vaatwasser ging vlot. 2 zeer attente jonge mannen plaatsten deze in de woonkamer. Nu nog 2 weken wachten, ivm drukte, op de installatie dat ook via B&K wordt uitgevoerd. Geduld nog even