Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Kluitmans 24-06-2021

Telefonisch zaterdagavond besteld en de volgende dag op zondag, al in huis ! De laagste prijs en perfecte afhandeling van de order, door veel status updates via e-mail.

L. van der Linden 24-06-2021

Prima communicatie, meteen een bevestiging met informatie en duidelijk wanneer pakket geleverd wordt.

Natalie 24-06-2021

Wij hadden online een vaatwasser besteld maar helaas door corona zou deze pas half aug geleverd worden. Ik nam contact op met bemmel en kroon en gaf aan dat ik liever wat eerder een vaatwasser wilde hebben. Met een heel gezin is dat toch wat makkelijker.. afwassen op de camping is leuk maar thuis toch wat minder. Een medewerker liet mij telefonisch weten wat de opties nog waren in hetzelfde buget en energieklasse. Zo gezegd zo gedaan stond de vaatwasser een dag later op de stoep. Super service

Egbert en Riky 24-06-2021

wij zijn meer dan tevreden over Bemmel en Kroon. We hebben een prachtig fornuis gekocht bij Bemmel en kroon. Service en advies waren prima en welkom. Er werd echt meegedacht bij onze aankoop en de tips die we kregen waren belangrijk en nuttig. Aflevering ondanks de problemen in deze Covidtijd werd er tijdig en volgens afspraak geleverd. Prijstechnisch kunnen we Bemmel en Kroon echt complimenteren , wij hebben een topfornuis voor een courante prijs. Wij zijn echt meer dan tevreden en wat ons betreft is Bemmel en Kroon een aanrader.

Wim 24-06-2021

Zeer goede afhandeling . Koelkast op donderdag besteld en op woensdag al geïnstalleerd. Ook de installateur is top.
Goed doorgewerkt en na afloop al het overbodige meegenomen.
Ook aan telf. Goed advies van en nette behandeling.
Ik schrijf nooit een review maar deze keer kan ik het niet laten.

Cream 24-06-2021

Zeer goede service !! Alles was top geregeld.
Wasmachine en droger gekocht ook het plaatsen en naar zolder brengen was goed geregeld

Van Vliet 24-06-2021

De opvang, ontvangst en behandeling door de toegewijde staf van Bemmel en Kroon is uitstekend te noemen. Met grote kennis van zaken wordt uitleg gegeven over de voor- en nadelen van de diverse merken bij de aanschaf van een was/droog combinatie.
Soepelheid inzake het moment van betaling en het nakomen van de afgesproken service bij de installatie van het apparaat liet ook niets te wensen over. Ik zal dan ook mijn volgende apparatuur bij dit bedrijf aanschaffen.

RB 24-06-2021

Zeer tevreden over de aankoopprocedure (order BKI992440) bij Bemmel & Kroon. Duidelijke emails en voorwaarden. Ook de bezorging was netjes en vriendelijk. Met een voorspelbaar bezorgmoment op de dag, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Top!

Anke Luteijn 24-06-2021

Onze ruim 30jr oude inbouwvrieskast met ondschuiflades moest vervangen, waar we erg tegen opzagen omdat dezelfde kast niet meer leverbaar was. De doortastende verkoper in het filiaal Cruqius liet ons de diverse mogelijkheden zien, ter plekke beslist en besteld, 2 dagen later was de kast al geinstalleerd door 2 vriendelijke en bekwame monteurs van AJtec

A.M. 24-06-2021

Mijn ervaring met Bemmel & Kroon is zeer positief. Zo ontving ik al binnen een uur antwoord op mijn vragen. Verder waren ze vriendelijk, deskundig en hebben ze de wasmachine de volgende dag geleverd en geïnstalleerd. De oude wasmachine werd ook meegenomen en al het verpakkingsmateriaal + ander afval werd keurig meegenomen.

Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen.

Kees Pieters 24-06-2021

Helaas kregen we een beschadigde koel/vriescombinatie toegezonden(beschadigd door de externe transporteur. Direct contact opgenomen met Bemmel en Kroon en de service is werkelijk perfect. We werden na enkele minuten alweer teruggebeld met de vraag of we dezelfde avond thuis waren want ze zouden persoonlijk een nieuwe bezorgen. Fijn dat een bedrijf zo met haar klanten omgaat want dezelfde avond stond er een bus van Bemmel en Kroon bij ons voor de deur die de beschadigde koel/vries combinatie weer meenam en een nieuwe keurig op de plaats heeft gezet en geïnstalleerd. Zo hoort service te zijn! Ik raad echt iedereen dit bedrijf aan waar service op de eerste plaats staat!

Zwijgers 24-06-2021

Uiteindelijk goed geleverd, maar de leverbaarheidsstatus op de website klopte niet en daar was men zich van bewust.

Als je een vaatwasser besteld, dan is dat vaak omdat de oude vaatwasser niet meer functioneert. Dan is het van belang dat zo'n nieuwe machine vlot geleverd wordt. Het gewenste type was op geen enkele website direct leverbaar, maar bij Bemmel & Kroon stond "leverbaar" en dat houdt volgens de eigen website in: "wordt besteld bij de leverancier en zal na binnenkomst in ons magazijn direct worden doorverzonden. Je hebt het product dan nog steeds binnen enkele dagen in huis." De andere twee statussen zijn "op voorraad" of "levertijd op aanvraag". Dus "beschikbaar" leek acceptabel, omdat hij verder nergens beschikbaar was.
Nadat ik na 'enkele dagen' nog geen bericht over de planning van de levering had, ging ik maar bellen en toen bleek de machine pas vanaf week 31 (eerste week augustus) leverbaar. Terwijl de bestelling geplaatst was op 17 juni.
In zo'n geval was het wel netjes geweest als men zelf even contact had opgenomen, dat de status van de bestelde machine niet klopte, zodat ik mijn opties kon afwegen.
Uiteindelijk een andere machine uitgezocht en deze is netjes volgens afspraak afgeleverd.

Contact via de klantenservice verder correct.

Arie 23-06-2021

Beste prijs en supersnelle levering, zoals een webshop hoort te werken, gewoon top!

Gerard 23-06-2021

Niet de eerste keer dat ik bij Bemmel en Kroon koop. Prima bedrijf. Artikel werd op tijd geleverd en bezorgers waren professioneel en beleefd.

Edwin 23-06-2021

Online een inbouwapparaat gekocht, 5 weken levertijd, maar was vooraf netjes aangegeven.
Uitstekende communicatie

Paula 23-06-2021

Nadat ik had gebeld zou ik teruggebeld worden omdat het erg druk was. Beetje jammer dat dit niet is gebeurd. Nadat ik weer had gebeld werd ik verder, onder vermelding van excuses, prima geholpen.

Ton 23-06-2021

Kwam betrouwbaar over. Dit werd ook voor 100 procent waar gemaakt.
Zeer snelle levering en alles tot in de puntjes verzorgd.

Sonja Vos 23-06-2021

Heel goede ervaring met Bemmel en Kroon. De door mij gekozen Bosch wasmachine was niet meer leverbaar, kreeg daarvoor in plaats een nieuwere ( duurdere ) versie voor dezelfde prijs. Levering perfect, bericht via email en een half uur voor levering telefonisch bericht.

Jeroen 23-06-2021

De combimagnetron had een goede prijs, hij is snel en netjes bezorgd via een zeer accurate track en trace waardoor ik precies wist wanneer het bezorgd werd.

Bianca 23-06-2021

Ontzettende snelle levering en afhandeling. Attente chauffeurs die de wasmachine en droger installeren. Kortom een betrouwbaar en eerlijk bedrijf.

Colinda 23-06-2021

Alles ging goed met het bestellen van onze prachtige Amerikaanse koelkast ondernemer . we zijn er superblij mee en van Bemmel en kroon verdient een pluim
Geweldige service !!!

E.Klaassen 23-06-2021

Ik heb afgelopen maandag een inductiekookplaat telefonisch gekocht (ordernummer BK1992068). Echter ‘s avonds ontving ik een mail met de mededeling dat de plaat beschadigd was en niet geleverd kon worden. De levering zou nu pas na 19 juli plaatsvinden. Maar op dinsdag kreeg ik een telefoontje dat Van Bemmel &Kroon nog zo’n zelfde kookplaat had gevonden en woensdag is deze thuis afgeleverd. Top, want in het hele land was deze inductiekookplaat uitverkocht. Dat noem ik nog eens service!

Kees 23-06-2021

Bemmel&Kroon staat je telefonisch goed te woord, levert op tijd kwaliteit en werkt de bestelling professioneel af.

Inge 23-06-2021

Alvorens de bestelling te dienen van een wasmachine eerst telefonisch kontakt gehad. Vriendelijk en deskundig advies gekregen. Bericht over levertijd en tijdstip zijn nagekomen en op deze tijd afgeleverd. Oude wasmachine afgekoppeld en nieuwe aangekoppeld en zelfs een startprogramma laten draaien om vuil in de machine weg te spoelen. Al met al een heel goede prijsklasse en goede service.

JvOort 23-06-2021

Duidelijke webshop, met voor bepaalde productlijnen zelfs best complete tests en reviews. Zo kun je je keus nog eens gegronder maken voor een bepaald model. In mijn een geval een vaatwasser van Bosch. Goed aangeprezen en toch goed afgeprijsd ;-)
Ik had eerst online een offerte opgevraagd, die kwam een kwartiertje later al binnen.
Op vrijdagavond besteld en op zaterdag kwamen ze hem al brengen! Had van mij niet gehoeven, maar het kwam wel heel fijn uit! Installatie heb ik zelf gedaan, maar dat kun je ook aan Bemmel & Kroon overlaten. Maar daar heb ik dus geen ervaringen mee..