Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AG 05-11-2022

Alles snel, vriendelijk en duidelijk geregeld en bezorgd.
Zelfs de wijziging in mijn bestelling was tijdens het telefonische verxoek al geregeld.

Jan Schuijt. 05-11-2022

Telefoniste staat de klant correct te woorden heeft verstand van zaken. Verder, Snelle service, goede afspraken die ze nakomen en goede vlotte bezorging.

Patrick 05-11-2022

Alles perfect gegaan super service van Bemmel en kroon. In de toekomst komen mijn volgende apparaten zeker van daar wacht tijd voor Miele toestellen was redelijk kort bij de bestelling

Jackt 05-11-2022

Wij zochten een andere inductiekookplaat ter vervanging van de in de keuken ingebouwde plaat. Uiteindelijk bij Bemmel en Kroon een 5 zone ATAG gevonden met per plaat gescheiden bedieningspaneel. Dit was wat we zochten. Dit model HI8271MT was uit voorraad leverbaar en dus direct besteld voor een zeer concurrerende prijs. Ordernummer 557929. Werd geleverd door Dynalogic. Die hebben hun logistiek uitstekend op orde! Kregen track en trace met regelmatige updates en kwam precies op voorspelde tijd aan! Hulde hiervoor.

Wim 05-11-2022

Bestelproces liep perfect, snelle levertijd en heel netjes bezorgd en aangesloten door twee vriendelijke mannen.

Herman Nieuwegein 05-11-2022

Het product is prijs kwaliteit indeling vriesenkoel ruimte perfect voor 1persoon het bedrijf is goed voor aanbevelingen aan vrienden klant vriendelijk en persoons gericht.toppie

A.M. de Jongh 05-11-2022

Het leek bijna te mooi om waar te zijn, maar een goede prijs en hij werd écht de volgende dag geleverd. Door heel vriendelijke en deskundige bezorgers.

Kriege 05-11-2022

Aflevering op tijd maar helaas het verkeerde type heb 3 dagen vrij moeten nemen i v m het brengen en halen van de goederen het ingehuurde bedrijf dynalogic was niet klantvriendelijk chauffeur X begon al te mopperen waarom de ijskast die hij moest halen en de ander die hij moest brengen niet bij de voordeur stond waarop ik zij de een moest eerst naar binnen en daarna de ander naar buiten i v m ruimte was niet voor rede vatbaar en vertrok zat ik met 2 ijskasten weer een afspraak om de ander weer op te halen totaal 3 dagen bezig voor leveren ijskast en de ander retour

Ron 05-11-2022

Ik heb een waterpomp droger gekocht. Deze is keurig bezorgd en heel goed geinstalleerd.
Erg tevreden.

C.M. Speelman 05-11-2022

Overzichtelijke online-shop met de mogelijkheid om ook advies en enkele exemplaren in een fysiek winkel te aanschouwen.

J.A van Beek 04-11-2022

Prima geholpen met keuze maken bij aanschaf apparatuur, ook gewezen op extra garantie bij aanschaf 4 apparaten van hetzelfde merk

Martijn 04-11-2022

Goede service tijdens de aankoop, duidelijke antwoorden en goed geholpen. Bezorging was bijna op de minuut volgens planning.

Tom 04-11-2022

‘S avonds besteld, volgende dag bezorgd.
Levering verliep vlekkeloos en snel.
Helemaal tevreden!

Eric Wesseling 04-11-2022

Goede informatie en goede prijs. Verkoper wist goed waar hij het over had. Achteraf bleek een keus niet goed, prima opgelost

Leeuwtje 04-11-2022

Via internet kwamen we er niet zo heel goed uit, dus naar de winkel gegaan en prima geholpen.
Thuis gekomen nog vragen, per mail gesteld, en deze ook netjes beantwoord. Ze hadden geprobeerd te bellen, en de voicemail ingesproken, maar niet gehoord.

Fred 04-11-2022

Ze geven goed advies en ook een hele mooie prijs. Ze denken echt mee met de klant. Nieuwe tot aan de keuken en de oude kerk ook mee terug. Makkelijk en snel

Fam van Es 04-11-2022

Overzichtelijke website. Goede service, zeer scherpe prijzen en snel en correct bezorgd.

Danielle E 04-11-2022

Mooie, grote zaak met heel veel keuze. De verkoper was ontzettend vriendelijk en geduldig en heeft ons goed geholpen. Ook zij hebben in tijden van deze krappe arbeidsmarkt te maken met personeelstekort maar daar merk je bijna niks van. Als je geholpen wordt door een medewerker zijn ze niet gehaast en pushen ze ook niet.
De bezorging was ook super snel en zowel onze nieuwe wasmachine en droger zijn naar zolder gebracht en aangesloten en de oude hebben ze meegenomen.
Volgende keer zou ik weer naar Bemmel en Kroon gaan.

Bart J 04-11-2022

Regelmatig komen wij bij Bemmel en Kroon op de Rijnekeboulevard. Hier word je snel en goed geholpen en daardoor komen wij graag daar terug. Andere witgoedwinkels in de buurt slaan we direkt over. De bezorging was ook prima in orde: twee draaitrappen op zonder een muur te raken, goed geplaatst en direct klaar voor gebruik. Een heel mooie negen voor alles!

Rene Buijtendorp 04-11-2022

Goede service klantgericht goede prijs mooie en duidelijke internet site en in de winkel in Zoeterwoude Rijndijk genoeg keuzes

J.Dekker 04-11-2022

Dit is een fantastische shop.Goede service en duidelijke uitleg over het apparaat.

Pavel 04-11-2022

Ik heb een wasdroger via de webwinkel aangeschafd. Artikel is in orde geleverd. Snelle verzend tijd.

M. Sprengers 04-11-2022

Hele snelle offerte, opvolging en levering. Flexibel en bereikbaar met maken van leverings afspraak. Zou hier zo weer bestellen. Top 👍🏻

Dieteren 04-11-2022

Zeer goede informatie. Verkoper denkt goed met de klant mee.
Supersnelle levering; vandaag besteld en de dag erna keurig bezorgd met live tracking.
Niets dan lof!!!
Fam. Dieteren, Echt

Maurice 04-11-2022

De keuze voor het type wasmachine was eigenlijk al gemaakt. Bij Bemmel en Kroon makkelijk op kunnen zoeken, nog een beetje kunnen vergelijken en toen besteld. De volgende dag geleverd, netjes naar boven gebracht en geïnstalleerd door de bezorgers. Oude wasmachine meteen meegenomen. De machine heeft inmiddels al zijn nut weer bewezen.