Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Floor de Windt 10-02-2021

Hier onze oven besteld vanwege de lage prijs tov andere aanbieders.
Het model wat we wilden was helaas niet meer leverbaar en dus kregen we als extra service een nieuwer model aangeboden (met een winkelwaarde die ruim 2x hoger ligt!) voor dezelfde prijs. We moesten hier wel even op wachten maar dat was het absoluut waard!
Enige verbeterpunt is dat ze ons iets beter op de hoogte hadden kunnen houden van de levertijd.

Prunus 10-02-2021

Wij hebben al vaker witgoed gekocht bij Bemmel en Kroon.
Goede voorlichting via de telefoon en een goede prijs.
Ook de installatie door het externe bedrijf was prima en netjes.

mark de vos 10-02-2021

Ik was al bijzonder blij dat ze tegen een kleine vergoeding de nieuwe wasmachine voor mij op zolder plaatsen en de oude naar beneden halen en meenemen.
Daar kwam vervolgens bovenop dat ik een betere wasautomaat ontving dan waar ik voor betaald had omdat het oorspronkelijke model net uitverkocht was. Geen gezeur, geen bijbetaling of annulering van de order. Super!

Henriette 10-02-2021

Mooie compacte stoomoven van Miele. We hadden een inbouw stoomoven van Miele in ons vorige huis en die was14 jr oud en werkte nog steeds perfect. Daarom nu deze stoomoven van Miele mede omdat deze qua afmeting in een van de kastjes past. Deze nieuwe stoomoven bereikt de 100 C heel snel waardoor het even wennen is tov onze oude stoomoven maar ook deze werkt weer super. Deze is qua bediening makkelijker omdat je zelf de graden en tijd intoetst. Als je al bekend bent met een stoomoven is dat heel prettig. Als je voor het eerst een stoomoven hebt moet je even opzoeken hoe lang je iets moet koken ( of ontdooien) .

Leon 10-02-2021

Prima site, goed overleg via email en telefoon . Daarna ook zeer tevreden over de installatie van onze afzuigkap en kraan.

Luc 10-02-2021

Eerlijk gezegd, was de webshop bij mij niet bekend. Op jacht naar een vriezer bij de webshop beland. Na bestelling bleek de vriezer niet op voorraad. Na telefonisch contact een oplossing gezocht door een ander model te kiezen. Gisteren “telefonisch” geruild en vanmiddag om 13.15 al geleverd. Snelle communicatie en snelle levering, top✅

P.Keune 10-02-2021

Snoer van nieuwe wasmachine is te kort. Even gebeld met de firma. Van onze oude machine was dit lang genoeg naar het stopcontact. Antwoord: moet u gewoon een verlengsnoer aanschaffen. Beetje vreemd vind ik. De machine staat in de natte ruimte.
Verder een prima bedrijf en op tijd geleverd ondanks het winterweer.

P.Keune 10-02-2021

Verder een prima bedrijf en op tijd leveren.

K 10-02-2021

Voor de overzichtelijkheid en snelle levering een 9.
Via track en trace was het duidelijk wanneer de chauffeur zou komen. Voor de chauffeurs zelf een -5. Wat een horken. 1 stap teveel zetten was al probleem. Liegen waarover de vrachtwagen stond en onderling Turks tegen elkaar praten over ons als klant. Heb hierdoor nare nasmaak, terwijl verdere service goed was.

Rob en Dicky 10-02-2021

Wat een goede service. Als aangegeven, deze morgen vond ik een mailtje met een trac en trace code met een aangegeven tijd, tussen 10.15 en 13.30 uur. rond 10 uur een berichtje dat de verwachte levertijd tussen 11.15 en 12.00 uur zou zijn.
een uurtje later een berichtje dat het rond 11.45 uur zou zijn, tijd klopte precies. Twee heel aardige jongemannen brachten en installeerden hem. De oude machine en het verpakking materiaal namen ze mee. Wij zijn dik tevreden!!
Rob en Dicky

G.Sebregts 10-02-2021

Offerte aangevraagd, binnen uur reactie terug. Laagste prijs t.o.v andere bedrijven. Order geplaatst (BKI951519), duidelijke mail terug gehad over levering/betaling en dag erna al geleverd, volgens aangegeven tijd. Correct type geleverd, goed ingepakt en dus onbeschadigd, zeer tevreden.

Spike 10-02-2021

Nadat de geleverde inductieplaat te laag van vermogen was en ik graag een andere wilde..terwijl de verpakking al bijna weg was..mocht ik toch ruilen!!
Zonder bijbetaling volgende dag een omruiling!!

Rein 10-02-2021

Duidelijke website, telefonisch zijn ze goed bereikbaar ook tot later in de avond. Zeer vriendelijk personeel. Geven ook advies. Bezorging was ook uitstekend. Snel en op afgesproken tijd. Goede service dus.

Lucky Luc 10-02-2021

De meest prettige bezorg ervaring in 6 jaar tijd op het westelijk halfrond.

Juliëtte 10-02-2021

Snel geleverd, conform afspraak.
Handig is ook dat je via de track en trace precies kunt zien waar de bezorger is, het tijdvak wordt continue aangepast, waardoor je niet de hele tijd thuis hoeft te zijn in genoemd tijdvak.
Zeer tevreden.

Alex 10-02-2021

The seller keeps items which are no longer in stock on website to collect leads. But that's what all the competitors do in the Netherlands. So don't expect to order with a few clicks, you'll have to call and order by phone.
Communication was efficient though and they delivered dishwasher fast. Overall the store is good, the whole market of household appliances in Netherlands is not customer centric and works in an old-fashioned way.

J. H. Schut 09-02-2021

Alles verliep vlot en netjes. Levering liet even wachten ivm Corona, maar dat werd duidelijk gemeld. Aflevering aan huis : duidelijk het tijdsblok gemeld en netjes geplaatst . Alles prima.

Raymond 09-02-2021

Goed geholpen door de verkoopster.
Nieuwste model gekregen tegen de oude prijs.

Marc van den Broek 09-02-2021

Ondanks dat ik heel lang op mijn bestelling moest wachten; Bosch kon niet leveren. Heeft verkoper xxxx continue meegedacht en oplossingen geprobeerd passende oplossingen aan te dragen. De wasmachine en droger zijn vandaag afgeleverd. Keurig naar de 2e etage gebracht, aangesloten en uitgelegd. Kortom helemaal TOP!

F.H.M. Kempers 09-02-2021

Wij hebben gekozen voor Bemmel & Kroon wegens adequate uitleg en vooral de duidelijke website en begeleiding via e-mail.
Perfect geregeld wat er staat te gebeuren bij aflevering die de andere dag al plaats vond en hoe het aangeleverd zou worden.
De bezorger had om 08.50 gebeld dat hij er over 20 minuten bij ons zou zijn en dat klopte en conform de afspraak het toestel uitgepakt en de oude magnetron meegenomen. Fantastisch geregeld en wij zijn zeer tevreden over het toestel.

Cjm Meesters 09-02-2021

snel, klantvriendelijk en keurige prijzen. Bezorging perfect aanrader. 's avonds besteld andere dag in huis, dik tevreden.

Boetz36 09-02-2021

Prima levering netjes op de hoogte gehouden van aankomst koerier.
Product tegen een scherpe prijs.
Vriendelijke chauffeur nam het oude apparaat mee.

Alex 09-02-2021

Snel gevonden wat ik zocht, duidelijke site en ondanks de barre weersomstandigheden gewoon de volgende dag geleverd.
Goede track & trace functie van hun koeriersdienst, Dynalogic.

Bert Bent 09-02-2021

Zeer prijsvoordelig en vlotte bestelling en afhandeling.
Aflevering en installatie vlot met als bemerking dat afsluitdopjes aan de achterkant vd machine niet werden geplaatst!
Wil je fooitje opstrijken maak de installatie dan ook af!!

F. Moonen 09-02-2021

De web-site was duidelijk, en makkelijk bruikbaar. Ook de hulp die telefonisch werd gegeven om mijn vragen te beantwoorden was snel en goed van kwaliteit.
De levering was ook zeer vlot, en correct.