Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Westphal-collee 23-10-2021

Heel fijn geholpen in de zaak. Was moeilijk kiezen, veel keus. Wat ik zocht was op voorraad. Na 3 dagen al geleverd, ondanks dat de deur moest worden veranderd van draairichting. Levering perfect op tijd. De heren hebben eerst de oude meegenomen. Kon ik heerlijk erachter schoonmaken. Nieuwe geplaats en alle elektra voor mij klaargelegd. Na 4uur alleen de stekker erin en alles reageerd! Dank voor de vlotte service en hulp!! Zeer tevreden. Factuur nr1026628

Jolanda polman 23-10-2021

Voor de tweede dit jaar een product besteld en later leveren. Fijne website, overzichtelijk en duidelijk. Beide keer netjes bezorgd, goede communicatie over de leverdatum en tijd, vriendelijke bezorgers. Mocht ik nog iets nodig hebben kom ik zeker terug bij jullie.

Nicky Gubbels 23-10-2021

Zeer tervreden over Bemmel en Kroon. Ze hielpen mij op zaterdag 21.55 uur nog met een bestelling. Combi magnetron werd maandag geleverd en werkt prima. Kopen zeker hier vaker

Vincent 23-10-2021

Ik heb het artikel makkelijk kunnen vinden op de webshop, het artikel kon snel geleverd worden en had een prima prijs.

E vBrakel 23-10-2021

Prima zaak om je spullen te kopen. Je kunt opbellen voor informatie naar een makkelijk te vinden telefoonnummer, dat is bij andere winkels vaak niet het geval. Levering was snel en makkelijk te volgen op internet. Na afloop krijg je een mailtje of je een review wil achterlaten. Geen enkel probleem als je daar een bedrijf mee helpt.
Waarom bij zoveel tevredenheid niet een hogere score? Er is tevens de mogelijkheid om een review op facebook te zetten om je aankoopbedrag terug te kunnen winnen. Aangezien ik niet zo nodig de hele wereld deelgenoot maak van mijn persoonlijke leven, heb ik geen facebook en dus ook geen kans om daaraan mee te doen. Regelmatig geef ik reviews, ook op kieskeurig maar de link naar Facebook en deze beperking is een vreemde keuze ven Bemmel en Kroon.

anton 23-10-2021

prima contact, correcte levering. Werd snel bezorgd door 2 man en correct geplaatst. Jammer dat je voor 5 minuten werk (koelkast binnenrijden/uitpakken en neerzetten - ze hadden niet eens een waterpas bij zich om de koelkast waterpas te zetten!!) je toch nog 20,= bij moet betalen. De hele aflevering zou ook sneller geweest zijn als ze een bestelauto met hydraulische laadklep ter beschikking hadden gehad: Wat een gedoe om een 95kg zware koeler uit een 1 meter hoge laadruimte te krijgen zeg! Ben blij dat het zonder beschadigingen is gebeurd!

Henk Wetterhahn 23-10-2021

Snelle service en zeer vlotte afhandeling en levering van het product
Goede uitleg over het algemeen van het product.

Omer Kursun 23-10-2021

Dit is voor mij de twee keer dat ik iets bestel , weer goed service geleverd en alles verliep soepel, ga zo door een dikke duim 👍🏽

R. Visscher 23-10-2021

De site van Bemmel en Kroon is overzichtelijk en duidelijk. Ik kon makkelijk de inductie kookplaat vinden welke ik zocht. Ook erg fijn dat je bij Bemmel en Kroon extra garantie (tot 5 jaar) bij kunt kopen. Dat is bij de meeste inbouwapparatuur namelijk niet zo.
Als laatste topper is het erg fijn dat als je besteld voor 21.00 uur dat het de volgende dag ook daadwerkelijk geleverd wordt.
Bemmel en Kroon.... TOP!!!

Wil 23-10-2021

De medewerkers van Bemmel&Kroon weten wat klantgericht en -vriendelijk werken is en passen dat ook in de praktijk toe! Na onze eerste aankoop, een Amerikaanse koelkast, wisten wij de weg naar dit bedrijf snel weer te vinden toen onze keukenleverancier ons in de steek liet met het niet leveren van een inductiekookplaat. Snel, adequaat geholpen. We kunnen straks gewoon koken in onze nieuwe keuken. Hulde aan ***!

Mary en Ruud Scheffer 23-10-2021

Overzichtelijk shop vriendelijke medewerkers die goede en duidelijke informatie geven.
Grote keuze aan artikelen die voor de klanten overzichtelijk zijn.

Rob Hogendoorn 23-10-2021

Niet alleen heeft verkoper Mike van Bentum ons uitstekend van advies gediend, onze bestelling werd ook geheel volgens afspraak afgehandeld. Alle contacten over onze bestelling verliepen even prompt als zorgvuldig. De bezorgers plaatsten de apparaten op de juiste plek in ons nieuwe huis, ook toen duidelijk werd dat de wasmachine en droger een krap trapgat moest passeren en de laatste meter rechtstandig omhoog moest worden getild. We hebben dan ook niets dan lof: de enige reden dat ik geen 10 heb gegeven, is omdat er iets te streven over moet blijven!

piet 22-10-2021

Hele goede medewerking van verkoper. Bezorging was binnen 2 dagen. Nette afhandeling door bezorgers.

John Cornelissen 22-10-2021

Een zeer goede service, en levering de volgende dag was geweldig.
Ook de site vond ik zeer overzichtelijk.

Dus ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon, een echt aanrader.

Rob 22-10-2021

Super zaak vriendelijke verkoper neemt de tijd ,scherpe prijs en SUPERSNELLE levering klasse

Marjo En Pol 22-10-2021

Goed kontact met van Bemmel gehad,goede uitleg en correcte en duidelijke antwoorden op mijn vragen.aflevering ook zoals afgesproken en op tijd geleverd.

Piet 22-10-2021

Had een vrieskast nodig, gezocht via internet en overal zijn het zelfde prijs laat , toevallig was bij Bemmel&Kroon een kassa korting
actie. Snel besteld en de volgende dag geleverd, netjes afgeleverd door de bezorgdienst. Blij dat ik bij hun besteld had en snel geleverd was.

Fam. P.J.Voors 22-10-2021

bij Bemmel & Kroon word je nog echt als klant behandeld. de verkoper was zeer correct dat was de reden om daar de wasmachine te kopen. hadden dit van onze zoon gehoord. ga zo door klasse

Marcel Mooren 22-10-2021

Op advies van Bemmel en Kroon en tussenstuk besteld voor wasmachine en droger. Deze past echter niet en als service mag je zelf betalen om dit terug te sturen. Meegeven aan de mensen die het kwamen installeren was geen optie. En na klacht hierover geen antwoord! Slechte service!

GG 22-10-2021

Wasmachine rond de middag besteld en volgende dag geleverd. De levering is goed te volgen via een track and trace link. De volgende dag konden we rond 12.00 uur weer wassen.

Simone S 22-10-2021

De reden dat we uiteindelijk besloten onze wasmachine hier te kopen was het grote prijsverschil met andere aanbieders. Vooraf wel goed ingelezen qua andere reviews.

De avond nadat ik besteld heb, kreeg ik gelijk een e-mailtje met de mededeling dat de wasmachine niet leverbaar was en dat we een nieuwer model zouden krijgen tegen dezelfde prijs. An sich een mooie oplossing, maar ik heb ook in andere reviews gelezen dat dit gebeurde, dit betekent dus dat de voorraad niet up-to-date is op de website. Ook heeft het mij als koper extra tijd gekost om uit te zoeken of deze optie ook voldeed aan mijn wensen.

Tegen betaling van 20 euro is mijn oude wasmachine meegenomen en de nieuwe 2 trappen omhoog getild. Dit is erg correct en volgens afspraak gedaan en dit terwijl we een moeilijk te tillen oud model hadden en we in een oud pand met smalle trapgatten wonen. Hier ben ik erg tevreden over.

Ook de wasmachine voldoet aan mijn verwachtingen.
Wat ik wel een nadeel vindt, is de wachttijd van de klantenservice en dat je pas op de dag van de levering een specifieker tijdslot krijgt; hierdoor kun je echt niet plannen.

Paul 21-10-2021

Fantastische helpdesk met een goed advies van een echte deskundige.
Keurige aflevering (3 hoog in Amsterdam) en installatie van wasmachine binnen 24 uur.!!!!
Ouderwetse service van een modern familiebedrijf waar wij al jaren klant zijn.

Henk 21-10-2021

Bestelde artikel was niet meer leverbaar en een duurder model geleverd zonder meerprijs.

Henk 21-10-2021

Vriendelijke prijs voor het bestelde artikel en een snelle levering tot op de gevraagde plaats.

Marian Bles 21-10-2021

Je aankoop voor de beste prijs, bezorging met een tijdstip geweldig, jongens die de wasmachine aangesloten hebben
super aardig en zeer behulpzaam.
Alles keurig op zijn plaats gezet tot zelfs de droger.
Een aanrader dit bedrijf.