Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3661 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marco 05-01-2024

Snel en niet de duurste. Bij mijn volgende aankoop zal ik zeker bij deze winkel kijken

Roy 05-01-2024

Geweldige service. Hele aardige en behulpzame medewerkers aan de telefoon. Mijn product is binnen een dag geleverd en de bezorger hielp fijn met het door de smalle gang tillen naar onze keuken.

Martien 05-01-2024

Dit was mijn eerste ervaring met de site van Bemmel en Kroon, en ben over alles super tevreden. Ga in vervolg eerst naar jullie site als ik wat nodig heb wat ik denk Bij jullie te vinden. Nogmaals bedankt voor de super afhandeling en informatie van begin tot het eind , ook zeker de bezorging.

Ben 04-01-2024

Een bedrijf wat zijn afspraken na komt en met een goede levering
En de prijs is zeer gunstig

JMT 04-01-2024

‘S avonds ging onze wasmachine stuk. Via Bemmel en Kroon konden we het voordeligst de machine van onze keuze online bestellen. Niet lang voor 22.00 uur gedaan, volgende dag keurig geleverd. We konden het transport prima volgen en de heren die de machine afleverden waren allervriendelijkst.

Peter 04-01-2024

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding duidelijke afspraak wat betreft levering ook goede uitleg over product

Frits Bakker 04-01-2024

Op aanraden van Siemens bij Bemmel&Kroon gekomen. Ze hebben een geweldige website en een meer dan uitstekende verwerking van de bestelling en bezorging. Na aanvankelijk gekozen te hebben voor uitvoering van de werkzaamheden toch de keuze gemaakt om zelf te doen. Geen enkel probleem . Bezorging werd direct voor volgende dag geregeld, restitutie teveel betaalde.

Rene 04-01-2024

Goede service en op tijd schadevrij geleverd en oude apparaat retour gegaan zonder problemen...

Erwin 04-01-2024

Prima ervaringen met dit bedrijf met meerdere bestellingen. Fijne website, scherpe prijzen en prima verzendmogelijkheden. Toch echt een slagje beter dan ik van andere sites gewend ben.

John 04-01-2024

Binnen 24 uur geleverd en product gekocht tegen een scherpe prijs. Ben zeer tevreden.

Nauta 04-01-2024

Ik heb hier een koelkast gekocht was de goedkoopste op het internet. Online besteld en er komt zelf de datum kiezen gewoon zoals het hoort

W.B. Banasik 04-01-2024

Door extra cashback hebben wij deze shop gekozen. De site is makkelijk voor het zoeken van een wasmachine en het bestellen. De levering was prima, wel op de derde dag maar dat vonden wij helemaal niet erg.

Biniam 04-01-2024

Op tijd geleverd en netjes. laag prijs goed product vriendelijke medewerkers.

Stefan Gruiters 04-01-2024

Na eerder al diverse apparatuur bij Bemmel en Kroon te hebben besteld, vandaag een nieuwe wasmachine laten leveren met full service. Top service en geen onnodig wachten met de track en trace bezorging. BKI1259054

Marja Klein 03-01-2024

Via de website de wasmachine en droger gekocht die wij wilden hebben. Duidelijke website en na bestellen gelijk een levering/plaatsingsdatum uitkiezen. Fijne mannen die beide geïnstalleerd hebben en oude witgoed meegenomen hebben. Kortom prima!

Ymke 03-01-2024

Supergoed geregeld allemaal. Vaatwasser besteld. Moesten aan de installateur het type doorgeven. Bleek verkeerde model en niet te passen in onze keuken. Zonder ons ergens mee te vermoeien hebben B&K en A.J.Tec samen geregeld dat we een ander type vaatwasser geleverd kregen, die nog iets duurder was ook. Zonder meerprijs. Heel fijn. Dit is hoe je hoopt dat het gaat. Volledig ontzorgd. Klein minpuntje was dat ik al had betaald maar toch weer betaalverzoeken kreeg. Maar na melding van mij stopte dit.

Jack Winkelaar 03-01-2024

De webshop geeft een duidelijke weergave van de producten, in ons geval een koelkast en vriezer, hele nette prijzen en topservice!
Keurig op tijd geleverd!

Elisa 03-01-2024

Snelle levering van m'n Snel nieuwe wasmachine en ged aangesloten door de bezorgers.
Mooie prijs kwaliteit verhouding.
Aanrader om hier eens te kijken!

Gerrit 03-01-2024

Duidelijke omschrijving van de producten, goede prijs en een snelle levering. Er was wat onduidelijkheid over het retour nemen van het oude apparaat maar dat was snel opgehelderd.

Atelma 03-01-2024

Good service and variety of products. We would have loved if the sales person could speak a bit more English to give us more detail of the products, but he was very kind and tried his best.

Ig 03-01-2024

Wat een super service! Na de levering van mijn nieuwe droger bleek er een barst in de deur te zitten. De medewerker van de klantenservice stelde mij meteen gerust. Het probleem zou zo snel mogelijk worden opgelost. En dat gebeurde ook. Na het mailen van een foto werd er meteen een nieuwe bezorgafspraak ingepland. Super service! En heel fijn dat de klantenservice zo laat ‘‘s avonds nog open is en dat er wordt bezorgd op zondag.

Kinderdagverblijf De Regenboog 03-01-2024

Helaas geen tien en dat komt niet door Bemmel&Kroon, maar door de transporteur Dynalogic. Wat een fantastische service heeft Bemmel&Kroon: duidelijke website, snelle reactie op mails en snelle mogelijkheid tot leveren.

Bij de laatste schakel gaat het echter mis. Dynalogic heeft helaas zeer onbeschofte heren in dienst, die respectloos zijn tegen vrouwen en hun werk niet naar behoren doen. Dan kan Bemmel@Kroon nog zo fantastisch zijn, maar uiteindelijk houd je er geen zonnig gevoel aan over.

rudi 03-01-2024

Goede informatieve site, veel keuze, scherp geprijsd. Daarnaast snelle en correcte verzending. Artikel zoals omschreven in gloednieuw, dus niet teruggestuurd door een eerdere koper.

Pluimen voor B&K, Siemens mag wat meer lef hebben. 03-01-2024

B&K communiceert erg vlot, komt snel met prima offertes en geeft je ook fijn advies wanneer je alsnog voor een kleinere investering gaat. Zelfs in de late uurtjes van de avond nog antwoorden mogen ontvangen. Ook tof is de 3 jaar garantieverlenging naar 5 jaren voor een schappelijk bedrag. (50,- op een bedrag van 719,-) Coolblue vraagt hier het drievoudige voor. Prima levering via Dynalogic (was ooit niet best maar is de laatste jaren een van de betere bezorgdiensten). Alles vlekkeloos verlopen. Nu hopen dat onze Siemens oven langer dan 6 jaar meegaat. Alleen Siemens mag meer moeite doen om duurzaam te werken. Een oven van 500,- ga je niet laten repareren voor 350,- Waarom biedt Siemens niet een soort 10 jaar garantie tegen extra betaling. Als je in de duurzaamheid en levensduur van je eigen product gelooft, handel daar dan ook naar. Overigens doet geen van de giganten dit.

Bettie 03-01-2024

Etna gaskookplaat voor een leuke prijs gekocht. vriendelijk geholpen en levering prima gegaan, Duurde iets langer, maar dat is niet raar als je in december iets koopt. Al met al heel blij met mijn aankoop.