Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

MMM 17-01-2024

Bij bezoek aan de showroom hebben we redelijk lang moeten wachten totdat we geholpen werden. We hadden van tevoren een idee van wat we wilden hebben, en dit werd klakkeloos overgenomen in de offerte zonder dat we betere alternatieven aangeboden kregen (uiteindelijk hebben we zelf meer onderzoek gedaan, en hebben we toch andere keuzes gemaakt). We hadden een lijstje met maten meegenomen, maar uiteindelijk stonden er 2 apparaten met verkeerde maten op de offerte. Hier kwamen we pas achter na akkoord waardoor het bedrag uiteindelijk omhoog ging. De apparatuur zou 28 december gemonteerd worden (4 weken na aanschaf), maar door personele problemen bij het installatiebedrijf, werd dit uiteindelijk 16 januari. De prijs-kwaliteit is daarentegen redelijke goed, en compenseert enigzins.

Ad 17-01-2024

Zeer snelle reactie op een offerte-aanvraag. Daarna snel gereageerd op een andere bestelling tegen een scherpe prijs. Ook de bestelling via een externe transporteur verliep snel, netjes en werden goed en vaak geïnformeerd.

Desiree Streevelaar 17-01-2024

Bemmel en Kroon
Super winkel snelle goede service!
Vriendelijke en behulpzame mensen!
Ech5 een aanrader!

G.Visser 17-01-2024

gemakkelijke manier om te bestellen en te bepalen wanneer je het product kunt ontvangen

SUPER SERVICE DOOR MIKE VAN BENTUM 17-01-2024

Na het betalen van mijn aankoop kon ik een afspraak maken voor levering van onze afzuigkap. We hebben voor montage gekozen en dit is uiterst professioneel gedaan, Werkt zeer netjes dus wij waren hier absoluut content mee.

Anne 17-01-2024

Fijne communicatie en snelle levering. Na installatie leek de was-droogcombinatie het te doen, maar binnen een dag gaf deze storing en ging niet meer aan. Enorm balen, maar Bemmel&Kroon heeft dit zeer vlot opgelost door een nieuwe af te sturen en de oude weer mee te nemen, geheel kosteloos. Helaas moesten we hier even op wachten vanwege geen voorraad bij de leverancier, maar we werden gedurende de week goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken! Zeer tevreden. Ondertussen een werkende machine en verschillende wasjes gedraaid!

Claudia 17-01-2024

We waren netjes op de hoogte gehouden van aanrijdtijd. Levering en plaatsing was ook vlot en zeer netjes verlopen. Niets dan lof!

Sacha 17-01-2024

Alles is helemaal soepel verlopen, de bestelling en de installatie van het kookfornuis. De bezorging verliep helemaal volgens plan, met duidelijke e-mail en herinnering. Dijn!

Klara 17-01-2024

Good and fast contact. Very flexible to pick delivery date also for a longer time ahead which was helpful with us moving house. Arrived timely.

Paul 16-01-2024

Was heel eenvoudig om te bestellen. De levering was als gepland en het was fijn dat de tijdvak van levering elke keer opnieuw werd aangepast zodat ik niet onnodig hoefde te wachten. Machine werd keurig op zijn plek gezet en aangesloten.

Hans Engelsman 16-01-2024

Goede uitstraling van het ontvangst- en een goed uitziend showroom gedeelte.
Prettige adviseur en duidelijk in txt en uitleg.

Arjan 16-01-2024

Goedkoper dan anderen. Eenvoudige website en snelle bezorging.

Kortom geen enkele opmerking over deze webshop waarvan ik voordien nog nooit had gehoord.

Review Bemmel&Kroon 16-01-2024

Ik bestel graag bij Bemmel&Kroon omdat ze waarmaken wat ze beloven zoals korting geven voor de laagste prijs in de markt en een hele fijne klantenservice afdeling hebben. Daarnaast is de levering goed georganiseerd. De levertijd kan tot een dag vantevoren worden aangepast en de levering kan worden gevolgd.

Gabriela Zając 16-01-2024

Ik had de koelkast de volgende dag al in huis! Ongelooflijk goede service, gepositioneerd waar ik wilde! Heerlijk

Vervo 16-01-2024

De site bekeken en dat gaf vertrouwen om ook daar te bestellen en inderdaad de volgende dag al geleverd 👍

Arjen 16-01-2024

Ik ben net als alle andere keren blij met Bemmel & Kroon. Ik had betaald en niet goed gekeken naar de levertijd. Na paar dagen bellen, waar de leveringsdetails bleven, bleek dat nog weken ver te liggen. Direct telefonisch een nieuwe gekozen en werd de volgende dag geleverd. Kaboem.

Gerard de Boer 16-01-2024

Een fijne winkel . Wordt uitstekend geholpen en geadviseerd zodat je een goede keuze kan maken. Bezorging is vrij snel en op tijd .
De droger is keurig op zijn plek gezet en de oude droger is meegenomen. Ga daar zeker weer bestellen . Een aanrader.

Kris 16-01-2024

De koelkast bestellen is geen probleem, maar het installeren voor de sleepdeur duurt vervolgens 1 maand (!). Als excuus wordt gebruikt dat ze een ander bedrijf daarvoor aangesteld hebben. We zouden dus 1 maand zonder koelkast moeten zitten met een heel gezin (!), want de oude is kapot. Daarom heb ik op mijn initiatief de koelkast wel laten afleveren. Dan kunnen we tenminste verder.

Ellen batenburg 16-01-2024

Nette verkoper, vriendelijk. Goed eerlijk advies.bezorging ook uitermate netjes, snel en op tijd. Zeker aanrader

Mon 16-01-2024

Ben heel erg tevreden met de aankoop en snelle levering. Warm aanbevolen uw aankopen bij Bemmel & Kroon te doen

Ria Wijnhoven 15-01-2024

Wij waren opzoek naar een inductiekookplaat die aan bepaalde afmeting moest voldoen.
Na enig zoeken kwamen we bij Bemmel en Kroon uit. Na reviews gelezen te hebben die allemaal positief waren besloten om bij Bemmel en Kroon er een te bestellen.
Bestelling geplaatst, er kwam meteen een reactie. Ze gingen hun best doen om zo snel mogelijk te kunnen leveren.
En ze hebben idd binnen een week geleverd. Dit is een bedrijf dat doet wat ze beloven.

Bennie mulder 15-01-2024

Bestelling geplaatst, en alles is perfect gegaan, ook de bezorging was perfect, nu genieten van onze aanschaf

Lianne 15-01-2024

Op zaterdagavond een nieuwe wasmachine besteld, op zondagmiddag had ik hem al in huis. Echt een supergoede service!

Peter 15-01-2024

Gekozen voor deze winkel omdat de machines in de winkel staan en je aan een verkoper advies kunt vragen. Hiernaast is de vergoeding voor het bezorgen op de plek van gebruik schappelijk. De website is up to date en helder. Hiernaast zijn de bezorgers erg netjes en weten wat zij doen. Daar worden we vrolijk van.

johan 15-01-2024

Via via terecht gekomen op jullie site en het klopt echt goedkoper bestaat niet....Zeer snelle en professionele afhandeling van de afzuiger die ik besteld heb. en de bezorging is ook goed geregeld!! Of te wel ik ben zeer tevreden en zou het zeer aanbevelen aan meerdere....
TOP!!