Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

bart 06-01-2024

gisterenavond rond 21:45h besteld en vandaag om 14:30h geleverd. Super snelle service en ook lekker dat ze het oude apparaat mee retour nemen

Perfecte communicatie 06-01-2024

Makkelijk bestellen. Door bezorgen perfect op de hoogte gesteld over aflevertijd ( klopte ook op de minuut). Keurig nette koeriers

Job 05-01-2024

Had geen zin om weer mijn geld te geven aan een CoolBlue of Mediamarkt en vond Bemmel en Kroon.
Ten eerste zijn ze goedkoper! Verder prima geregeld, keurig geleverd. Geen enkel minpunt kunnen ontdekken!

JB 05-01-2024

Nette informatie gekregen na een telefoontje met wat vragen. Geleverd zoals beloofd. Prettig contact met de vervoerder. Prima gemonteerd en de oude wasmachine weer netjes afgevoerd. Heel fijn!

Fam. Sentel 05-01-2024

We waren toe aan een nieuwe combi magnetron. Gekozen voor Bemmel&Kroon omdat er veel keuze is. Ook de goede uitleg is optimaal. Onze keuze was snel gemaakt.

Greet Borgers 05-01-2024

Fijne shop, een hele mooie vrieskast gekocht, je kon zelf de leverdatum aangeven, zelfs al de volgende dag.
De levering kon je zelf in de gaten houden en je werd op de hoogte gehouden van de het tijdstip op de leverdatum.
Ik ben zeer tevreden, goede prijs voor een goed energielabel.

John 05-01-2024

Mooie winkel. Vriendelijk en deskundig personeel. Keurige bezorging. Je kan kiezen uit vele bezorgdagen.

Walter 05-01-2024

Prima website, goed overzicht, makkelijk te bestellen, snelle levering, alles volgens afspraak, prima produkt

Sjaak Koolen 05-01-2024

mooie winkel met voldoende in de showroom om een goede indruk te krijgen wat er te koop is, bij vragen duidelijke en heldere uitleg

L van der Hart 05-01-2024

ze doen wat ze beloofden snelle aflevering en een zeer gunstige prijs en vriendelijke medewerkers

Cor.R 05-01-2024

zoals gebruikelijk zou ik bijna zeggen want ik heb hier eerder een aankoop gedaan, bestelprocess is erg makkelijk inclusief de het kiezen van de bezorgdag. Informatievoorziening van de vervoerder/bezorger is zeer goed. Levering en terugname van het oude apparaat ging ook erg soepel . Dit alles voor een zeer scherpe prijs .

Irfan 05-01-2024

Fijne service en snelle communicatie. Bij nader inzien zelf de installatie gedaan. Ik kreeg binnen een dag mijn vooruitbetaalde installatie bedrag terug!

Jeroen Burgers 05-01-2024

Wij vonden hier de beste prijs , levering snel, oude apparatuur meegenomen, erg tevredenen blij!

Antje D. 05-01-2024

Heb al vaker keuken-apparatuur bij Bemmel en Kroon gekocht.
Was altijd zeer tevreden, dus waarom een andere zaak kiezen ?
Keurige afhandeling van alles en vriendelijke medewerkers !
Top 10 dus !!!

Marco 05-01-2024

Snel en niet de duurste. Bij mijn volgende aankoop zal ik zeker bij deze winkel kijken

Roy 05-01-2024

Geweldige service. Hele aardige en behulpzame medewerkers aan de telefoon. Mijn product is binnen een dag geleverd en de bezorger hielp fijn met het door de smalle gang tillen naar onze keuken.

Martien 05-01-2024

Dit was mijn eerste ervaring met de site van Bemmel en Kroon, en ben over alles super tevreden. Ga in vervolg eerst naar jullie site als ik wat nodig heb wat ik denk Bij jullie te vinden. Nogmaals bedankt voor de super afhandeling en informatie van begin tot het eind , ook zeker de bezorging.

Ben 04-01-2024

Een bedrijf wat zijn afspraken na komt en met een goede levering
En de prijs is zeer gunstig

JMT 04-01-2024

‘S avonds ging onze wasmachine stuk. Via Bemmel en Kroon konden we het voordeligst de machine van onze keuze online bestellen. Niet lang voor 22.00 uur gedaan, volgende dag keurig geleverd. We konden het transport prima volgen en de heren die de machine afleverden waren allervriendelijkst.

Peter 04-01-2024

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding duidelijke afspraak wat betreft levering ook goede uitleg over product

Frits Bakker 04-01-2024

Op aanraden van Siemens bij Bemmel&Kroon gekomen. Ze hebben een geweldige website en een meer dan uitstekende verwerking van de bestelling en bezorging. Na aanvankelijk gekozen te hebben voor uitvoering van de werkzaamheden toch de keuze gemaakt om zelf te doen. Geen enkel probleem . Bezorging werd direct voor volgende dag geregeld, restitutie teveel betaalde.

Rene 04-01-2024

Goede service en op tijd schadevrij geleverd en oude apparaat retour gegaan zonder problemen...

Erwin 04-01-2024

Prima ervaringen met dit bedrijf met meerdere bestellingen. Fijne website, scherpe prijzen en prima verzendmogelijkheden. Toch echt een slagje beter dan ik van andere sites gewend ben.

John 04-01-2024

Binnen 24 uur geleverd en product gekocht tegen een scherpe prijs. Ben zeer tevreden.

Nauta 04-01-2024

Ik heb hier een koelkast gekocht was de goedkoopste op het internet. Online besteld en er komt zelf de datum kiezen gewoon zoals het hoort