Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3673 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Petra 09-01-2024

Goede shop.
Leuke aanbiedingen.
Makkelijk met bestellen en de volgende dag al geleverd.

Er is geen betere. 09-01-2024

Zeer klantvriendelijk, goede uitleg en hulp in de winkel over een aan te schaffen wasmachine. Verhouding prijs-kwaliteit prima.
De levering was enorm netjes. Plaatsing zonder problemen op de gewenste plek. Advies van de mannen over de eerste ingebruikname en direct in werking zetten van de machine om de eventuele waterrestanten vanuit de fabriek te verwijderen.
Niets dan lof!

Robin 09-01-2024

Koop al ruim 20 jaar bij Bemmel en Kroon. Tegenwoordig alleen nog via de website. Contact is vlot en prettig. Levering goed. De prijzen zijn altijd scherp ten opzichte van de concurrentie.

Paul Roozeboom 09-01-2024

Uitstekende witgoed leverancier, ook een hele snelle reactie op e-mail. Tevens de voordeur drempel bezorging door Dynalogic Benelux BV ging verder dan alleen de voordeur drempel bezorging.
Ook de Bosch wasdroger warmtepomp voldoet aan alle verwachtingen, helemaal Top!

Paul 09-01-2024

Vooralsnog tevreden, over prijs, contact na aanschaf en service en bezorging - maar de installatie volgt overmorgen dus de oproep tot een review kwam wat snel.

A van Dijk 08-01-2024

Zeer snelle levering. Duidelijke communicatie via vwb levertijd. Een super tevreden klant.

Peter 08-01-2024

Recent hadden we een manco aan onze 18 jaar oude Miele wasmachine dus Bemmel&Kroon benaderd voor een prijsopgave. Daar liep een actie maar we kregen een prijs die hoger lag dan ik online op hun eigen site had gezien?? Toch even checken en tot onze verbazing werd nu een hogere prijs getoond dan de dag ervoor. Gelukkig stond de site nog in mijn geschiedenis dus bij openen gelijk een screenshot gemaakt en ingestuurd. Binnen een uur had ik een reactie; de prijsstijgingen voor 2024 waren net verwerkt waardoor nu een hogere prijs in beeld verscheen. Voor ons hadden ze de offerte flink toch aangepast richting de eerder getoonde "oude" prijs. De aankoop direct in orde gemaakt en binnen 2 dagen geleverd door 2 zeer nette, ervaren en uiterst beleefde mannen van een transportbedrijf. De nieuwe machine werd aangesloten en op een testprogramma aangezet, de oude werd netjes meegenomen en afgevoerd. Pluim voor zowel voor Bemmel&Kroon als het transportbedrijf.

Sanne Blankendaal 08-01-2024

Ik heb vandaag mijn items ontvangen. Kreeg vantevoren een vriendelijk belletje waneer ze er waren. Ze brachten de items naar binnen en lieten ze staan op de aangewezen plekken. Niks negatiefs over te zeggen dus. Van het bestellen tot de levering is erg soepel en duidelijk verlopen.

Eric van heeckeren 08-01-2024

De klantenservice was erg vriendelijk en behulpzaam. De betaallink werkte op de een of andere manier niet. Na een aantal pogingen, konden we gewoon, na overleg, bij aflevering betalen. Top👍 zeer tevreden.

Pieter de Haan 08-01-2024

Heel goed beholpen oude wasmachine opgehaald bij oude adres en nieuwe geleverd op nieuwe adres. Voor de bezorging een grote pluim. Werden regelmatig op de hoogte gehouden van de leveringstijd. En uiteindelijk goed aangesloten, en geen verpakking. Kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.
Pieter de Haan.

M.Walraven 08-01-2024

Eigenlijk ga ik voor al mijn witgoed e.d naar B & K. Dichtbij en altijd goede service.
Ook nu bij de aanschaf van een wasmachine en een wasdroger kreeg ik goed advies, goede info over leveringstijd en tijdstip van aflevering.
De machines werden netjes op de door mij gewenste plek geplaatst en geïnstalleerd.
Ook de oude machines werden afgevoerd.
Dik tevreden. En nu maar hopen dat ik er heel wat jaartjes plezier van mag hebben !

Roderick 08-01-2024

Net voor oud en nieuw ging mijn inbouw koffiezet apparaat na 13 jaar kapot. Snel op internet op zoek gegaan naar een nieuwe. Na wat zoek werk en vergelijk uit gekomen bij Bemmel&Kroon. Goede overzichtelijke web site waar alles wat je zocht gevonden kon worden. Toch nog even met de service afdeling gebeld voor een snelle levering en nu zit ik alweer aan een heerlijk kopje koffie uit het nieuwe apparaat. Dus een top winkel met goede service. Ook de bezorging ging goed en ze namen meteen het oude apparaat mee dus die hoefde ik gelukkig niet zelf af te voeren.

K. de Graaf 07-01-2024

We hadden een nieuwe stofzuiger (Miele) nodig en als ontvanger van de mails van Bemmel werd ik gelijk op het spoor van een (kortings) actie gezet. Besteld, thuisbezorgd en inmiddels in gebruik genomen.

Renate 07-01-2024

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe koel/vries kast. Het is het zelfde model wat ik jaren geleden gekocht had…..maar die nu nodig vernieuwd moest worden.
Goed en leuk geholpen bij mijn nieuwe aanschaf en netjes geregeld toen het thuis afgeleverd werd.

Dimitri 07-01-2024

I order in Bommel&Kroon not the for the first time. Reasons: excellent service, Tracked&Traced delivery by DynaLogic with hourly updates, and typically lower price than in other shops. For teh last order I received a 50 EUR discount. Goed gedaan. Bedankt!

J. Loohuizen 07-01-2024

We hebben gekozen voor deze shop, omdat het product hier het goedkoopst was. We kregen, daar kwamen we later achter, ook nog een pannenset cadeau.
Het bestelde product werd inderdaad, zoals beschreven, de volgende dag (op zondag in dit geval) bezorgd. Het product was goed verpakt!!
Al met al heel erg tevreden!

Liora 07-01-2024

Bemmel & Kroon had een mooie eindejaars actie, waardoor ik de vriezer die ik wilde hebben met korting kon kopen. Na mijn bestelling geplaatst te hebben werd ik direct gebeld omdat de aangegeven leverdatum mogelijk niet accuraat was omdat de vriezer besteld moest worden, maar dat bleek achteraf snel te gaan en de vriezer werd toch op de aangegeven datum bezorgd. Top!

Arno 07-01-2024

Altijd perfect geregeld en snelle levering ook in drukke tijden.
De blauwe en rode concurrenten zeggen wel de volgende dag geleverd maar als je dan daadwerkelijk gaat bestellen dan blijkt het 1 week of langer te duren wegens drukte.
Order op vrijdagavond om 21.15 uur geplaatst en op zaterdag om 10.00 uur stond mijn nieuwe wasmachine al te draaien.

Marjan 06-01-2024

Hele scherpe prijd, goede informatie. Bovendien accurate snelle levering en grote servicebereidheid. Kan deze firma iedereen aanraden!

Felix 06-01-2024

Super blij met de aankoop bij Bemmel&kroon, afspraken worden nagekomen en tevreden met onze oven .

H van Dijk 06-01-2024

Goed te woord gestaan en de levering was goed te volgen. Een puntje voor de volgende keer: Het was fijn geweest als de transporteur het plastic en piepschuim had meegenomen. Maar voor de rest zeer tevreden over dit bedrijf.

CC 06-01-2024

Duidelijke website, goede prijsstelling en makkelijk bestellen. Vooral de communicatie na bestelling is zeer goed. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het tijdsvak van de levering en kan het zelfs live volgen. De bezorgers zijn ook professioneel en aardig en deinzen niet terug van een paar trappen. Al met al, zeer tevreden over Bemmel&Kroon en ik zou ze zeker aanraden.

Witters M 06-01-2024

Gemakkelijke bestelling geplaatst met extra korting, goede communicatie via e-mail en levering eens vertrokken goed te volgen via track en trace. Wel beetje negatief was de lange wachttijd, ik vind als je iets verkoopt en zogezegd in stock hebt niet nog na bestelling moet komen vast te stellen dat de stock uitgeput is en je er een paar weken op moet wachten. In mijn geval was het niet dringend maar had anders gekunnen.

Jan 06-01-2024

Wij waren 20 jaar vaste klant voor alle keukenapparatuur, witgoed en zelfs een complete keuken bij Bemmel en Kroon Forepark. Helaas slechte ervaring met Samsung wasmachine die met extra vip (!...) garantie na vijf jaar, 7 reparatie pogingen uiteindelijk de geest geeft met kortsluiting. Bemmel & Kroon staat niet open voor de vraag om een andere oplossing (deel geld terug / omruilen tegen korting voor een andere) dan weer een reparatiepoging. Direct elders een nieuwe wasmachine gekocht. Treurig dat Bemmel en Kroon vaste klanten zo door laat modderen, empathie is ver te zoeken. Men reageert helaas niet op onze mail, welke is verstuurd naar verkoop en "klantenservice". After sales (onze eerste ervaring...) is bar en wij zijn boos! Hou hier rekening mee als u bij B & K koopt! Wij bevelen Bemmel en Kroon niet meer aan.

Martin, Best 06-01-2024

Goed mondeling advies, correcte levering en een scherpe prijs. daarom koos ik weer van Bemmel & kroon