Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G. van den Eng 02-01-2024

Voor het eerst bij deze winkel online een Inventum koelkast gekocht voor een gunstige prijs met 23% korting I.v.m. de jaarwisseling😉We zijn erg tevreden over de online site, duidelijke uitleg met foto’s,snelle levering met uiterste precisie qua bezorgtijd, vriendelijke bezorger. Koelkast was keurig verpakt en voldoet aan onze verwachting. We zijn in alle opzichten erg tevreden.

Wim 02-01-2024

Heel tevreden. Klantvriendelijk tijdens de bestelling, snelle service en de levering verliep ook vlekkeloos.

Ruiters 02-01-2024

Snelle reactie en levering. Komt afspraken na. Op de dag van levering op de hoogte gehouden van levertijd. Was 2e keer dat wij hier iets besteld hebben. Wij hebben besreld onder ordernummer BKI1256426. Top geregeld!

lidia 02-01-2024

Uitstekend. Snelle levering, goede prijs en ook vriendelijk bezorgers die op tijd komen.

Ronald 02-01-2024

Vaatwasser besteld die in de aanbieding was .
Kreeg de volgende dag al telefoontje dat de vaatwasser niet meer leverbaar was maar dat er wel een soort gelijke vaatwasser was alleen duurder.
De verkoopster kwam al snel met een oplossing om het verschil te delen qat we hebben gedaan .
Zeer aangename communicatie en zeer snelle levering en een zeer te vreden klant erbij .

Petra 02-01-2024

Goede aankoop nieuwe vriezer, duidelijke site, keuring van kieskeurig erbij vermeld, snelle afhandeling en keurige levering.

Kuiper189 02-01-2024

Bij Bemmel & Kroon bestelling geplaatst voor Miele wasmachine, deze was elders 104 euro duurder. Wasmachine werd keurig op de dag van levering besteld. Vooraf geïnformeerd over dagdeel, daarna nauwkeuriger en uiteindelijk exacte tijdstip ontvangen waarop keurig de heren de wasmachine kwamen leveren. Oude mee retour genomen. Er prettig en snelle service.

Jan van den Beemt 01-01-2024

Winkel, prijs en service zijn prima. De bezorgservice door Dynalogic was dramatisch: geen update na een 3 uur tijdsluik, de track en trace die zou werken vanaf start rit bezorger gaf tot 5 minuten voor bezorging in Zaandam aan dat de bezorger nog niet van startpunt Voorschoten was vertrokken zodat wij onvoldoende tijd hadden de koelvriescombi te ontruimen en verzendklaar te maken. Vervolgens smoesjes van de bezorgers voor de retourzending: vrachtwagen te vol, daarna geen tijd, daarna zou er water kunnen lekken. Na aandringen hebben ze het apparaat toch meegenomen nadat wij alle laden eruit gehaald hadden. Zo'n distributiebedrijf past niet bij zo'n goede winkel

Jos 01-01-2024

Tweede ervaring bij telefonische helpdesk super ! Levering en prijs conform afspraak met deskundige medewerker (dhr. Rietveld).
Bij eerste contact helpdesk: ondeskundige medewerker die zegt nog nooit van de door mij gezochte inbouwmaten van een inductie kookplaat gehoord te hebben. Terwijl B&K die wel verkoopt. Gemiste kans !

Thiërry Verplancke 01-01-2024

Ik had snel mijn product op de duidelijke site van Bemmel en Kroon gevonden.
Door de goede omschrijving van de afzuigkap die ik gevonden had, kon ik makkelijk tot de juiste keuze komen.
Ik kreeg na bestelling direct een bevestiging per mail. En in aankoop procedure aangegeven welke dag van leveren op mijn adres de voorkeur had. Ook hiervan volgde snel een bevestiging, en werd tot op de dag van levering op de hoogte gesteld van voortgang en tijdstip van levering
Ik ben vaker voor producten bij Bemmel geweest, dit bevalt mij zeer goed. Dus ik blijf terugkomen.
Zou andere ook Bemmel en Kroon aanbevelen

Rob Barendregt 01-01-2024

Altijd vriendelijk en vakkundig personeel die je uitstekend adviseren.
Er is een ruime keuze in de winkel en ook ideaal dat je het gelijk kan ophalen in het magazijn.

RvG 01-01-2024

Fantastisch geholpen, hierdoor de juiste keuze kunnen maken. Het is en blijft een fijne winkel, vriendelijk, verstand van zaken, ruime keuze en goede prijs kwaliteit verhouding. En niet te vergeten snelle levering.

Petra 01-01-2024

Duidelijke website, eenvoudig producten te vergelijken en nadat ik de stofzuiger besteld heb een hele snelle en goede levering.

Marcel Uijen 01-01-2024

Op de avond voor de levering ( lees 2 e kerstdag) van de wasmachine om 21.45 uur nog een wasdroger aan mijn bestelling kunnen toevoegen. Heel klantvriendelijk geholpen en was geen probleem, zelf de bundel korting werd nog zonder vragen toegepast.
Levering volgende was perfect verzorgd incl installatie. Werd via berichten op de hoogte gehouden wanneer de heren zouden arriveren. Kortom Bemmel en Kroon is heel klantvriendelijk en een goede service

Ron 31-12-2023

Afzuigkap besteld, netjes bezorgd zoals aangegeven, moet nog uitpakken en installeren maar de extra doos ziet er onbeschadigd en netjes uit, prijs is prima mooie aanbieding (Inventim afzuigkap AKD6005ZWA, zeer tevreden enige wat me verbaasde was de transactie kosten van
€ 9,95 met de betaling van mijn Creditcard.

Verder tot op heden super tevreden.

Brigitte Verhoef 31-12-2023

Niet te geloven op zondag oudejaarsdag me nieuwe Bosch wasmachine gekomen. Heel blij mee! En wat een Top bezorging! Echt een compliment voor de bezorgers. Wat een vakkundige, lieve mensen die hem hebben aangesloten! Helemaal blij het nieuwe jaar in !

Poppy T 31-12-2023

Zo'n 23 Jaar geleden onze AEG wasmachine en wasdroger bij Bemmel & Kroon gekocht. Toen gewoon langs de zaak, uitgebreide informatie, genoeg keuze, goede prijs-kwaliteitverhouding en prettige service. Geen problemen gehad en als we ondertussen informatie of hulp nodig hadden werden we zeer goed geholpen. Deze maand, vlak voor de Kerstdagen zijn onze nieuwe wasmachine en wasdroger goed en snel afgeleverd. en installatie was binnen een mum van tijd gepiept. 'Tuurlijk hebben we rondgekeken en andere leveranciers gecheckt, maar we kwamen toch terug bij B&K en ook bij AEG. Dit keer besteld via de website; om dezelfde redenen, maar net iets makkelijker, via de website. Plus erbij; aflevering via hun bezorgdienst ging ook erg goed, kundig, snel en zonder schade. ;-)

Jaap 31-12-2023

Prima webshop, complete en correcte informatie.
Duidelijke info omtrent levertijd en zeer goede communicatie over de exacte afleverdatum.

Frans 31-12-2023

Snelle vlotte behandeling in de winkel. Vlotte resctie, meerdere betaalmogelijkheden en dan ook nog snelle levering

Neggers 31-12-2023

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe aankoop .duidelijke en vriendelijke behandeling .

Jolanda 30-12-2023

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het assortiment groot is, mooie showroom, personeel geeft goed advies en denkt met je mee, de levering is keurig op tijd zoals afgesproken, je wordt vooraf goed geïnformeerd hoelaat ze komen. Ik heb hier een inbouw combi oven/magnetron en een Bosch vaatwasser gekocht, nadat mijn oude machines waren overleden. Net op tijd om het oude jaar met lekkere gerechten uit de oven af te sluiten en het nieuwe jaar in te luiden. Ook heel fijn dat ik de afwas niet meer op de hand hoef te doen.

van Houte 30-12-2023

Gisteren besteld, Vandaag in huis! Mooi op de hoogte gehouden via track en trace. Vriendelijke bezorgers namen oude apparaat direct mee, daar was ik mooi vanaf. Volgende keer weer zo!

Richard 30-12-2023

Geweldige winkel en zoals beloofd werd de stofzuiger de dag na de aankoop netjes geleverd! Dus een aanrader voor iedereen en komen na wat ze beloven.

Jaap 30-12-2023

Scherpe prijs en super snelle en betrouwbare levering. Duidelijke berichtgeving via mail.

Albert 30-12-2023

Ondanks het 4 weken wachten omdat het apparaat gewoon niet sneller geleverd kon worden door de fabrikant toch altijd prettig contact gehad met Bemmel en kroon en de levering was picobello bedankt.