Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Arjan 20-01-2021

Al 20 jaar koop ik mijn witgoed hier. Vfr persoonlijke winkelervaring heeft plaatsgemaakt voor een meer volumegericht bedrijf. In deze tijd misschien noodzakelijk maar het is daarin iets achteruit gegaan. De prijs is concurrerend en scherp. Meerdere apparaten aanschaffen biedt ruimte tot onderhandeling. De levering was pas na drie weken. De bezorging en montage overhaast. Ik had niet de juiste splitter op de afvoer waardoor de droger niet kon worden aangesloten op de afvoer. Ik kon een splitter kopen op hun website was het advies en weg waren de bezorgers. Mij lijkt dat dit vaker moet voorkomen. Servicegericht is het niet. Bemmel en Kroon kan de bezorging uitrusten met deze splitters waarmee de bezorging de service direct had kunnen uitvoeren. Uiteindelijk is het een paar dagen alsnog opgelost maar daar heb ik wel zelfstandig voor moeten bellen. Het naar beneden tillen van de machines zorgde voor water op de vloerbedekking. Of dit uit de leidingen kwam kan ik niet met zekerheid zeggen maar deze had men kunnen vastplakken om water hieruit te voorkomen. Al met al beveel ik het bedrijf nog steeds aan maar wel met het advies voor potentiële klanten de aflevering rondom dit soort zaken goed in de gaten te houden.

Jimmy 20-01-2021

Heb een vaatwasser besteld.
Enkel bleek deze niet meer op voorraad maar kreeg direct een aanbod voor een nieuwere model voor hetzelfde bedrag.

Volgende dag op zondag werd deze netjes thuis bezorgd.

Niets te klagen!

Tim 20-01-2021

Vaatwasser besteld, was helaas niet meer voorradig maar wel een gelijkwaardig alternatief ontvangen. Vakkundig geplaatst door de monteur. Vriendelijke gast met een aantal goede tips voor het gebruik!

JM 20-01-2021

Meerdere keren bij van Bemmel en Kroon apparatuur gekocht. Duidelijke webshop en snelle levering, ook wanneer niet in eigen voorraad. Laagste prijs.

Wouter 20-01-2021

Hele snelle reactie, zelfs op tijdstippen dat je geen reactie verwacht. Er wordt meegedacht en advies gegeven.

bemmel en kroon 20-01-2021

prima service verkeerde kookplaat besteld gebeld was geen probleem andere besteld binnen een paar omgeruild zonder verdere kosten dankjewel

Bert 20-01-2021

Duidelijke website en de klantenservice is goed bereikbaar voor vragen.
De levering was keurig volgens afspraak.
Zeer tevreden.

Roland Meiland 20-01-2021

Een duidelijke webshop, Een snelle levering en een vriendelijke klantenservice

Wouter 20-01-2021

Nieuwe Bosch WAU28T70NL wasmachine gekocht via Bemmel & Kroon, de oude machine werd netjes afgevoerd en de nieuwe geplaatst en geïnstalleerd. Korte uitleg en even spoelen voor gebruik, ready to go. De machine is stil (erg fijn als je een houten vloer hebt) en heeft vanmiddag gelijk z'n diensten bewijzen.

Joke 20-01-2021

Ik ben tevreden over deze shop. Ik heb hier al diverse keren een apparaat aangeschaft. Ook ditmaal was de levering snel en werd tevens een ander bedrijf ingeschakeld om een aanpassing op elektrisch gebied aan het apparaat te verrichten waarna dit tot volle tevredenheid functioneert.

Tjitze van der Lecq 20-01-2021

Mijn eerste contact contact was met Marco.Op een prettige en speelse manier maakte hij met mij een reis door de mogelijkheden van inductie kookplaten.Er kwamen twee platen uit die aan mijn verwachtingen voldeden.Ik vroeg hem bedenktijd om ook nog wat om mij heen te kijken.Maar zowel prijs als voorlichting deden mij voor uw bedrijf kiezen .De levering is smetteloos verlopen en ik kon precies volgen wanneer de kookplaat afgeleverd werd.Ook dit gebeurde op een prettige manier.Kortom ik kan iedereen aanraden hier zaken te doen

Jan 20-01-2021

Ik was op zoek naar vakkundig advies bij de aankoop van onze gaskookplaat. In deze Corona tijd niet zo evident . Na lang zoeken online kwam ik online bij Bemmel en Kroon terecht. 1 woord: FANTASTISCH: service en professionaliteit. Daarboven de installatie perfect. Heb daarom vandaag ook gelijk de damp kap besteld . Trouwens , de prijzen zijn vergeleken met anderen zeer goed . Dus wat wil je meer 👍

Mike 20-01-2021

Goedkoopste prijs, duidelijke website, snelle reactie bij contact via mail. Netjes geleverd.

Job Kruyt 20-01-2021

Duidelijke website met heldere produktbeschrijving en foto's. Prima prijs. Makkelijk te bestellen. Uitstekende levering met prima communicatie. Keurige vriendelijke bezorger.

Dennis van der Pluym 20-01-2021

Snelle service! In eerste instantie ander apparaat besteld, maar bleek niet op voorraad. Gister gebeld en geschakeld met de mensen van B&K. Goed alternatief vandaag ontvangen! Top

Jurgen 20-01-2021

Wasdroger besteld bij Bemmel&Kroon, helaas bleek deze niet meer leverbaar.
Zonder meerprijs de opvolger gekregen van deze, dat noem in nog eens service!
Deze werd ondanks alle drukte toch nog binnen een paar dagen geleverd, dus wij zijn zeer tevreden over de firma Bemmel&Kroon

D.N 20-01-2021

Goede snelle levering.
Duidelijk te volgen via de track and trace.

De mannen die de koelkast kwamen brengen waren erg vriendelijk. Namen de oude zonder gemak mee.

Jules Schneiders 20-01-2021

Geweldig: laagste prijs voor Bosch wasdroger en medewerker Hans droeg hem alleen naar de 2-de etage en hij zette hem in de achterkamer !!
Bezorging was trouwens prima binnen de tijd, inclusief waarschuwings-telefoontje.

Steven 20-01-2021

Eenvoudige gebruiksvriendelijke site vond ik.
Levering zeer correct, zoals gevraagd. Uur van levering exact zoals was aangegeven. Vriendelijke jongens.
Geweldig wasmachine. Voldoet volledig aan alles wat ik had vooropgesteld.

Joyce 20-01-2021

Een aantal grote dingen aangeschaft, niet alles was gelijk op voorraad maar fijn en snel contact via de mail hierover. Toen eenmaal alles geleverd kon worden was de bezorger er binnen de aangegeven tijd en ze bellen netjes van tevoren. Ook oude apparatuur meegenomen. Top!

Simon 19-01-2021

Ook vanuit afstand goed advies en meegedacht voor de beste oplossing tegen een goede prijs.
Afspraken allemaal keurig nagekomen

Andrew 19-01-2021

Met Blackfriday bestelling gedaan voor wasmachine en wasdroger. Na betaling enkele dagen gewacht en uiteindelijk maar eens contact opgenomen. Blijkt dat de droger niet op voorraad was en deze pas in januari (2 maanden later) geleverd kon worden. Inhoudelijk wordt niet goed op mails gereageerd (bv. welke alternatieven zijn er). Na weer contact opgenomen te hebben, bleek de wasmachine te leveren en dit werd ook gedaan met als extra service dat deze naar boven werd getild. Echter, toen eindelijk de droger kwam werd deze NIET naar boven gebracht. Als extra service voor het zeer lange wachten had dit toch wel het minste kunnen zijn. De communicatie had veel actiever moeten zijn vanuit het bedrijf. Pas nadat ik diverse keren contact had gezocht, kreeg ik te horen dat er leveringsproblemen waren. Een pro-actievere klanthouding had veel irritatie kunnen voorkomen.
mattdrew25 20-01-2021

Update! Na het plaatsen van de review werd er zeer snel contact met mij opgenomen door Richard. Hij gaf mij werkelijk de indruk dat hij oprecht geïnteresseerd was in hetgeen fout was gegaan. Ik voelde mij serieus genomen en dat was eigenlijk voldoende om een update te plaatsen t.a.v. de review. Kortom, volwassen bedrijf en medewerkers die hun verantwoordelijkheid durven te nemen! Ik beveel dit bedrijf alsnog aan.

Cato 19-01-2021

Fijne shop, goede prijs. Makkelijk online bestellen en betalen, geen verzendkosten. Bestelling werd snel geleverd en oude apparaat werd meegenomen.
Gewone goede en snelle service.