Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Sigrid 15-06-2021

Gekozen voor Bemmel en Kroon omdat het gunstig te bereiken is. Ik ben uitstekend geholpen en heb goed advies gekregen. Levering ging perfect en het opstellen en aansluiten werd ondanks een hobbel qua aanwezige afvoer heel netjes opgelost. Ik ben erg blij met mijn apparatuur, wasmachine en droger werken perfect.

Gerard 15-06-2021

De website is overzichtelijk en duidelijk. Gunstige prijzen en toch veel service, zonder verborgen kosten. Bemmel & Kroon is een firma die ook in de regio een aantal "fysieke" winkels heeft. Dat maakt het voor mij eenvoudiger om via de webwinkel te bestellen, omdat er altijd een winkel in de buurt is. Het bestellen via de webwinkel verliep vlotjes. De communicatie via de mail is duidelijk en de bezorging verliep vlekkeloos. Het bevestigt het idee dat ik de website uitstraalde: een klantgerichte, betrouwbare winkel.

Johan 15-06-2021

Betreft ordernummer BKI990263.
Overzichtelijke webshop. We bestelden een droger. Zondag besteld en maandag in huis! Levertijden bij Coolblue en Bol.com waren langer voor hetzelfde product, dus de keuze viel op Bemmel en Kroon. Het gekozen artikel bleek uitverkocht, maar we kregen een gelijkwaardig artikel aangeboden tegen een lagere prijs. Via track en trace konden we de bestelling volgen. De vriendelijke bezorgers leverden de droger op het afgesproken tijdstip en namen de oude droger mee. Tip top geregeld!

Bloom 14-06-2021

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf van alle apparatuur van een nieuwe keuken.

Voordelen:
- geen hijgerig verkoop, gewoon goed advies en luisteren naar wat ik nodig heb.
- verstand van wat ze verkopen
- scherpe prijzen

N Mulder 14-06-2021

Open en eerlijk advies gekregen in filiaal Leidschenveen. Levertijd was kort en keurig op tijd. Leuke korting gehad. Prima professionals in alle opzichten. Alles op zn plekje gezet en pas weg toen alles correct functioneerde. Een aanrader voor een ieder !!!

Piet kruijssen 14-06-2021

Zeer concurrerende prijzen.
Makkelijk te bestellen en heel goed in zicht wanneer en hoe laat product geleverd wordt.

J. Jordaan 14-06-2021

Website werkte goed, betaling verliep soepel, op tijd geleverd door een heel aardige en beleegde bezorger. De bezorger heeft mij geholpen met de vriezer in mijn auto te plaatsen. Top service!! Ik kon zelfs in het weekend laten bezorgen !!

JvdSloot 14-06-2021

Goede winkel en webshop met verrassend groot aanbod aan keukens en huishoudelijke/keukenapperatuur...en voor mij persoonlijk heel interessant, ook met bovenlader wasmachines..die echt niet makkelijk te vinden zijn!😉
Mijn keuze was een bovenlader voor een 1-2 pers. huishouden van het Duitse merk AEG, die snel en netjes bezorgd werd..ook werd hij keurig aangesloten en de eerste wasbeurt ging uitstekend!👍..tot nu toe ben ik best tevreden over deze aankoop & dit bedrijf en zou Bemmel & Kroon dan ook aanbevelen..bedankt!🙏👏

C.R. 14-06-2021

Prima shop ervaring. Ik had de koelkast zo besteld. Een dag later werd de koelkast bezorgd. Je kon zelfs de route volgen tot aan het moment van bezorgen. Helemaal goed. De koelkast is op zolder op zijn plek gezet. Aardige bezorgers. Prima service.

Natasja Poels 14-06-2021

Met dit mooie weer had onze vrieskast het begeven, en op zondag waren we snel op zoek naar een nieuwe diepvries. Het ging ons vooral om wie waar kon maken vandaag (op zondag) bestelt, morgen in huis (in dezelfde prijsklasse van het apparaat). De enige die dat kon, was Bemmel en Kroon, dus die werd het. De vrieskast is netjes op tijd geleverd, ziet er prima uit, heb de chauffeurs nog een koude versnapering meegegeven! Kortom, over ons product nog geen review, maar wel over de snelle levering!

Peter 14-06-2021

Zeer uitgebreide keuze zowel in witgoed als in keukens, goede begeleiding in het maken van de keuze en snelle service (binnen 1 dag). Doordat de leveringsdienst gebruik maakt van een uirgebreide track-app kan je de levering van het product per minuut volgen. Snel en vakkundig werd het oude apparaat meegenomen en het nieuwe geïnstalleerd.

Ben 14-06-2021

ordernummer: 983566
Bemmel en Kroon heeft een zeer groot assortiment, waarbij de prijzen online actueel worden gehouden, de bezorging van onze amerikaanse koelkast verliep geheel volgens afspraak. met een bezorgdatum en tijdvenster werden wij op de hoogte gehouden van de levering waarbij er aanvullend nog 5 minuten voor tijd mobiel werd gebeld of we thuis waren , kortom heel goed georganiseerd. nog niet eerder meegemaakt met andere bezorgdiensten.

Marloes 14-06-2021

Bosch vaatwasser besteld en was overal niet leverbaar behalve bij Bemmel en Kroon. Zaterdag besteld en kon direct een dag kiezen voor bezorging. Maandag netjes bezorgd met duidelijke tijdsindicatie. Top service!

Willemdezwijger 14-06-2021

Super winkel met goede service helemaal top zelfs op de zondag werd onze droger bezorgd!

Einar de Croon 14-06-2021

Alles loopt gesmeerd bij Bemmel en Kroon. Het loskoppelen en opnieuw installeren van de wasmachine was een lastige klus, maar de monteurs namen de tijd en sloten alles netjes aan ondanks dat ze formeel maar 10 minuten de tijd hier voor hadden van b en k.

Alex 14-06-2021

Dit is een super goed bedrijf .helpen je als je een probleem heb direct met een goede uitleg .ik raad dit bedrijf zeker aan om uw aankopen te doen .

Vallino 13-06-2021

Super prijs …! Geweldige service .. heel tevreden 😊. Superrrr … de oude ijskast meegenomen.. de nieuwe uitgepakt !!! En op de plaats gezet ..👍👍👍

Michael 13-06-2021

Snelle en goede service. Artikel op zaterdag besteld en op zondag nog geleverd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader

Mmpm 13-06-2021

Ik weet eigenlijk geen aanbevelingen, de aankoop, levering, en installatie liepen in alle opzichten soepel en dat tegen de scherpste prijs in de markt voor deze machine

David 13-06-2021

Prima service. De bezorgers waren op tijd en we konden het gelijk gebruiken.

Juriaan 13-06-2021

Zaterdagavond besteld en zondagochtend geleverd. Bosch wasmachine en droger.

Do 13-06-2021

Een overzichtelijke webshop, erg fijn.
Voor 22:00uur besteld = morgen in huis = geweldig! Gisteravond mijn koelkast besteld en vandaag al in huis.
Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en de bezorging. Niks op aan te merken en de volgende keer zeker weer.

Marianne 12-06-2021

Door eerdere positieve ervaringen wederom voor Bemmel en Kroon gekozen. De wasmachine leek te lekken. Met telefonische tips bleek de aansluiting met de kraan niet genoeg aangedraaid. Gelukkig een klein probleem dus en voortvarend opgepakt. Er was dus eigenlijk niet veel aan de hand. Grootste pluspunt was dat binnen 24 uur, na het stuk gaan van de oude wasmachine, er een nieuwe draaiende bijna geluidloze machine staat. Blij mee.

Jacob1961 12-06-2021

Wat is het toch fijn om met een terzake kundige verkoper keukenapparatuur te kunnen uitzoeken. Uiteraard heb je jezelf al wat voorbereid maar het is goed om te horen dat je daarbij dan op 1 lijn zit. Zo kan het dus gebeuren dat je binnen drie kwartier een wasdroger, een wasautomaat, een koelvries apparaat, een combimagnetron en een inductiekookplaat hebt gekocht. Omdat het dan een package is, kun je het woord “korting” ook nog eens in de mond nemen. Ik geef nu een 9 als cijfer omdat het apparatuur betreft die over een week of zes kan worden geleverd omdat onze zoon dan de sleutel van zijn appartement krijgt. Omdat we Bemmel en Kroon ook al uit eerdere transacties kennen, hebben we er vertrouwen in dat de levering op 1 dag zal plaatsvinden en de apparatuur zal worden aangesloten. Het zal dus zeker het cijfer 10 worden.

Richard 12-06-2021

Top zaak koop veel mijn witgoed,
Komen altijd afspraken en beloftes na.
Leveren tegen zeer scherpe prijzen.
Ergens anders bewijsbaar goedkoper, ook dan leveren ze meestal voor die prijs

Leveren meestal ook erg snel.