Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Nico 13-05-2021

Kwam bij de prijsvergelijking als goedkoopste uit de bus. Daarop volgde de kennismaking via internet. Niets dan lof. Correcte benadering, snelle en accurate communicatie. Zelfs de levering volgde tot op de minuut nauwkeurig.

M. Lammets 13-05-2021

Tijdens onze verhuizing ging onze oude wasmachine kapot maar dankzij Bemmel en Kroon hadden wij snel een nieuwe wasmachine.
De service was echt uitstekend, twee medewerkers droegen de wasmachine naar boven en sloten in een mum van tijd alles aan. Zeer behulpzaam. We hadden extra accessoires besteld maar de mannen zeiden dat wij deze niet nodig hadden. Ter plekke regelden zij dat het geld werd teruggestort op onze rekening. Wij zijn zeer tevreden.

Henk Hoeksma 13-05-2021

Communicatie is super en wat er is beloofd is gedaan, ook het transport was super.
Als wij nog wat nodig hebben bestellen we het absoluut bij Bemmel & Kroon.👍👍👍👍

Anne 13-05-2021

Bemmel en kroon is heel betrouwbaar en vriendelijke. Gisteren een wasmachine bij hun besteld met order nummer BKI981036.
Vandaag op Hemelvaartsdag heb ik hem in huis. Echt super. De mannen waren ook heel vriendelijk die de wasmachine kwamen brengen en de oude ophalen.

Louis Vloet 13-05-2021

Keurig volgens afspraak geleverd en geheel aangesloten op de 1e verdieping. Geen omkijken mee gehad.

Mmw 13-05-2021

Oude machine werd netjes afgekoppeld. En nieuwe machine aangesloten.
Beiden service monteurs waren erg vriendelijk en werkten netjes en snel.

Hummel 13-05-2021

Vriendelijk personeel, snelle service en goede communicatie over mijn bestelling! Ze belden tijdens mijn telefoontje ‘even’ met de fabrikant om mij direct van de juiste informatie te voorzien!

Lex 13-05-2021

Deze online winkel biedt een eenvoudig bestelproces en levert snel. Betrouwbaar.

Wdit 13-05-2021

Eerder al gekocht bij Bemmel en Kroon, nooit teleurgesteld, nu ook niet.
Prima product , snelle levering , zelfs op zondag , erg handig voor werkende mensen zoals wij!

Eugène 13-05-2021

Beste prijs, behoorlijk verschil, besteld voor 22.00 uur, dag erna om 14.00 uur JAZEKER geleverd. Perfecte niet te evenaren logistiek met realtime volgen van de levering zodat je de bestelling als het ware ziet aankomen zodat alles werkelijk perfect verloopt. Beter bestaat niet.

Yannick 13-05-2021

Een super aanbod aan erg scherpe prijzen. Erg vlotte communicatie en perfecte dienstverlening. Had een heel klein probleempje met mijn product en dat is in een mum van tijd heel correct opgelost geweest. M.a.w. niets op aan te merken, in tegendeel, kan het alleen maar aanraden.

Van os 12-05-2021

Winkel is bekend bij ons, de service is zeer goed.
Snelle reactie .
Verkoper weet waar ie het over heeft.

C. Mesters 12-05-2021

Bij binnenkomst op de vestiging Forepark direct goed doorverwezen naar de wasmachine afdeling. De medewerker heeft ons meegenomen naar een Bosch wasmachine die bijna gelijk was aan degene die we via de website hadden uitgekozen. Onze vragen zijn duidelijk beantwoord en de koop was heel snel gesloten. We waren op dinsdagmiddag in de showroom en woensdagmorgen vroeg werd de wasmachine al geleverd. Prima service. Twee bezorgers hebben de machine naar de tweede etage gedragen, aangesloten en een kort wasprogramma laten draaien, zodat de machine direct gebruiksklaar was. We hebben gekozen voor de Bosch A klasse, type WAV28MH0NL, omdat deze machine simpel te bedienen is en een duidelijk scherm heeft.

P.Askamp 12-05-2021

Bemmel zet een kroon op zijn werk met mijn bestelling en bezorging binnen 24 uur en de bezorger stond exact voor de deur op de aangegeven tijd. Mij nog met een brede smile een fijne avond toewensend stapte hij vrolijk in zijn auto. Op naar een volgende tevreden klant.

Ludwig 12-05-2021

Koel- vriescombinatie gekocht bij dit bedrijf. Goede prijs, snelle levering en goede informatie over bestelling en levering ontvangen. Was mijn 1e bestelling daar, en zeker niet de laatste.

GK 12-05-2021

Goede website, een van de goedkoopste aanbieders van ons gewenste model, om 19.30 besteld, via e-mail perfect op de hoogte gehouden en apparaat om 16.15 afgeleverd, dus maken hun belofte volledig waar. Prima!

Eric 12-05-2021

De winkel kwam zijn toezeggingen keurig na en was concurrerend op prijs. Ook de behandeling aan de telefoon was plezierig toen er door een vergissing aan mijn kant iets mis ging. Mijn enige kritiekpunt is de afstemming tussen de verkoper en de installateur over welke machine waarin past. De winkel zei dat de bestelde machine zonder problemen in de nis zou passen, maar de installateur vond dat hij net niet past, en heeft heel wat moeten zagen voordat de machine in de nis paste. De verkoper kan nog wat leren van de installateur als het gaat om de maten. Maar verder prima.

Merel 12-05-2021

Het product was voordelig, en werd ontzettend snel bezorgd. De bezorgdienst was heel precies in de bezorgtijden en erg vriendelijk. Een hele goede ervaring!

BKI980595

Hans van Poelgeest 12-05-2021

Ruim assortiment, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg met onafhankelijk advies hebben ons goed geholpen bij de keuze van een nieuwe wasmachine.

Tiffany 12-05-2021

Heb een Amerikaanse koelkast besteld en hier waren ze het snelste met bezorgen en de beste prijs.

Pooh 12-05-2021

Goed advies en fijn geholpen. We hadden 4 verschillende apparaten op de site uitgezocht, maar werden geadviseerd om van 1 merk te kiezen. Hierdoor werd de garantie van 2 naar 5 jaar verlengt en kregen we nog eens 15% korting. Altijd welkom, toch!

Peter 12-05-2021

Wasmachine aangeschaft (ordernummer ***) en besteld via de webshop op zondag 9 mei. De levering was gepland op 10 mei. Alles ging prima op tijd geleverd met een betrouwbaar tijdslot. Ook had ik nog wat vragen over de prijs en model. Deze vragen werden goed beantwoord en opgelost. Doordat het bestelde model niet meer leverbaar was had ik 40 euro teveel betaald, dat bedrag werd binnen 1 dag terug betaald.

CeeJee 12-05-2021

De kookplaat is fantastisch, en de monteur (niet in dienst van Bemmel & Kroon trouwens) heeft keurig werk afgeleverd. De winkel in Cruqius was rommelig en niet erg gesorteerd. En de verkoper liep erbij alsof hij liever thuis achter zijn gameboy zat.

Frank 12-05-2021

Nu vier besteld. Eerst prijsvergelijk via internet en dan een scherpe prijs vragen bij bemmel & kroon. Komen het laagste uit en reageren snel daarnaast snel leveren en goede service.

Freek Sloots van Brouwershaven 12-05-2021

De winkel
Heeft een goede uitstraling. Mooi duidelijk en overzichtelijk en betrouwbaar. Zeer vriendelijk en zeer deskundig personeel. Ik had een combimagnetron van Samsung aangeschaft en die is gratis! Bezorgt.ook nog eens 50 euro lente korting! Bij levering uitgepakt zat een kleine beschadigingen op. Gebeld en werd direct omgeruild voor een nieuwe! Binnen 1 dag! Wat een fijne winkel. Is nog bezorgt op zondag ook! Dat is nou service!