Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rinze 05-08-2021

Makkelijk toegankelijke zaak met een gunstige prijs en vriendelijk en klantgericht personeel!

Flipje 05-08-2021

Perfect ander model als besteld zeer tevreden. Het bestelde artikel was niet voorradig daardoor een ander model.

Griet 05-08-2021

Via internet een oven gekocht. Toen die ergens anders iets goedkoper bleek, werd de prijs meteen aangepast. Prima service!

J C Collet Mw 05-08-2021

In de winkel prima geadviseerd.

De bezorging was uitstekend en bijzonder vriendelijk en beleefd.

Marc 05-08-2021

Duidelijke site, vriendelijke, proffesionele en meedenkende klantenservice. Zeer snelle bezorging (met installatie).

Floris 05-08-2021

Echt top service, bij een kleine fout van Bemmel & Kroon gratis upgrade gehad naar een beter model wasmachine. De bezorging was op tijd en vlekkeloos. De bezorgers waren snel, accuraat, heel vriendelijk en grappig. Als ik meer witgoed nodig heb ga ik opnieuw naar Bemmel & Kroon.

Carin 05-08-2021

Fijne webshop. Veel keuze en scherpe prijzen. Goed bereikbaar en tijdens een telefonische vraag ook netjes geholpen. Ook fijne en behulpzame bezorger! Binnenkort gaan we een nieuwe bestelling plaatsen.

Peter Karel 05-08-2021

Hoofd klasse ... van bestelling tot levering van mijn AMERIKAANSE Koellkast (Bestelnummer BKI1003464 !!

Alles vlot en korrekt verlopen zoals beloofd.!!

EAvS 04-08-2021

Uitermate correcte afhandeling van aanvraag via de website en aansluitende bestelling. Goede communicatie in besteltraject en bij de levering! Geeft zeker aanleiding om hier terug te komen. (5 sterren!)

Annemieke 04-08-2021

Het is een fijne webshop. Ik plaatste mijn bestelling (gasfornuis incl oven) en kon meteen de bezorgdatum invullen. Ook het tijdschema werd keurig aangehouden, bovendien ziet hij er ook nog eens mooi uit, zonder beschadigingen! Top service!

Tineke Heemskerk 04-08-2021

Bemmel en Kroon beveel ik van harte aan iedereen die een nieuwe wasmachine nodig heeft! Ik kreeg keurig een avond voor de bezorg dag een e-mail met de mededeling dat ze de volgende morgen tussen 8.00-10.30 de wasmachine kwamen bezorgen. Om half negen werd ik gebeld dat ze om negen uur langs zouden komen om de wasmachine te bezorgen. Precies om negen uur stonden ze met de nieuwe wasmachine op de stoep. Oude wasmachine meegenomen en de nieuwe keurig aangesloten. Dus alles volgens afspraak geregeld. Kortom om voor Bemmel en Kroon een tien met een griffel! Toppie!!!

Sibilla 04-08-2021

Top bedrijf. Vooraf gebeld of artikel aanwezig was. Zeer behulpzame medewerker. Bestelling plaatsen ging zeer gemakkelijk. De volgende dag reeds geleverd. Prima koerier. Zeer aan te bevelen.

Rolf 04-08-2021

Eind december alles in één keer gekocht met nog een leuke extra korting. Levering was pas 6 maanden later vanwege uitloop oplevering van ons huis, dit was geen probleem. Alles kon bij B&K in het magazijn blijven staan en werd pas geleverd wanneer wij het nodig hadden. Ook tussentijds nog een aanpassing kunnen doen, daarbij vriendelijk en deskundig geholpen.
Al met al kan ik iedereen Bemmel en kroon aanbevelen!

Jeroen van Driel 04-08-2021

Alles verliep perfect. Ik bestelde iets voor 22 uur en mijn wasdroger werd de dag erna precies op tijd geleverd. Gelijk na de orderbevestiging kreeg ik een melding dat mijn product niet meer leverbaar was. Dit werd opgelost door een nieuwere (duurdere) versie, zonder meerkosten, te leveren.
Ik kreeg netjes volgens afspraak om 8 uur een melding met een levertijdsindicatie, die vervolgens exact op tijd was.
De bezorgers waren twee vrolijke, nette jongens die duidelijk hun vak serieus uitoefenden en netjes te werk gingen. Dit is echt een verademing. Er kunnen veel online diensten een voorbeeld nemen aan deze service.

Jesse 04-08-2021

Bezorger was enorm aardig en wilde helpen met tillen. Magnetron is heel en zeer snel aangekomen thuis. Mijn complimenten!

Jomabi 04-08-2021

Bemmel en Kroon geeft zijn klanten goed en degelijk advies. Tevens zijn ze zeer concurrerend met hun prijs.

Saskia 03-08-2021

Beste prijs en volgende dag keurig geleverd door de bezorgers. Tegen kleine vergoeding werd de wasmachine op zolder gezet.

Peter 03-08-2021

We hadden snel een goedkope maar stille vaatwasser nodig, en zijn hierbij goed ( telefonisch ) geholpen.
Binnen een paar dagen was de vaatwasser geleverd en geïnstalleerd.
Vriendelijk en goed geholpen.

Jacqueline 03-08-2021

Goede service, prijs en snelle levering. Zeker een aanrader voor andere consumenten.

Peter 03-08-2021

Maandag een nieuwe combioven besteld,en deze dinsdag al binnen gekregen.
Het apparaat, een Bosch, ziet er erg mooi uit en is eenvoudig te bedienen.
Ik heb op internet na deze oven gezocht, en las positieve berichten van gebruikers, en na kort zoeken kwam Bemmel en Kroon er het beste uit wat de prijs betreft.
Snelle en nette levering, en het oude apparaat nemen ze voor je mee.
Zeer tevreden over de gang van zaken, en van de oven gaat dat volgens mij ook wel goed komen.

Piet 03-08-2021

Zeer snel en goed geleverd en goed op de site van bemmelenkroon het artikel beschreven

Rudolf 03-08-2021

Bemmel en Kroon heeft een uitstekend assortiment huishoudelijke apparaten tegen zeer scherpe prijzen

Margarete Rossberg 03-08-2021

Bin durch Zufall auf diesen Shop gekommen da meine Mikrowelle kaputt ging.
Hier hat mein Mann eine Samsung bestellt.
Ich wollte eine AEG. Der Umtausch lief ohne Probleme per Telefon. Alle Mitarbeiter waren freundlich und kulant. BEMMEL & KROON wechselte das Gerät am Montag und lieferte dann innerhalb von 24 Stunden meinen AEG Combioven und ist jetzt mein Favorit für die weiteren Käufe. Ich kann diesen Shop nur empfehlen.
Vielen Dank an Alle .

Femke 03-08-2021

zeer snelle reactie ook in de avond uren, netjes alles verzorgd en order zeer snel in huis

Mariska Schuur 03-08-2021

We hebben een koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. in de winkel waren ze heel duidelijk over de verwachte levertijd en de reden daarvoor. De levering ging prima . Ze haalde de oude koelkast op en plaatste de nieuwe.