Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Otto 27-04-2021

De enige shop die voor mij nog een Bosch vaatwasser had voor een geschikte prijs. De rest was allemaal duurder. Top vaatwasser, vlot geregeld. Om 19:30 besteld de avond er voor en om 18:30 de volgende dag bezorgd. Netjes geplaatst. Was een moeilijk plekje om de machine te plaatsen, maar geen enkel probleem. Keurig opgelost allemaal. Oude machine en het verpakkingsmateriaal weer keurig meegenomen. Top dus.

Marc 27-04-2021

Onze oude wasmachine begaf het na 18 jaar. We wilden zo snel mogelijk een nieuwe. Op de site van Bemmel en Kroon gekozen voor de Koningsdeal, een Siemens IQ700 WM6HXM70NL. Telefonisch besteld bij erg behulpzame medewerker. Goedkoopste prijs in NL en snelle levering. Binnen 28 uur geleverd op "Koningsdag". Uitgepakt, geplaatst, waterpas gezet, aangesloten en in bedrijf gesteld. Tevens de oude wasmachine mee retour. Prima service van de vriendelijke bezorgers van Dynalogic.
Wasmachine heeft al een grote was gedraaid (ruim 7 kg), hij staat als een blok.

Boersma 27-04-2021

Via Kieskeurig kwam ik bij deze winkel terecht. Afhandeling van de bestelling ging soepel. Er is de mogelijkheid om een dag te kiezen voor de bezorging, waarna de koerier op het half uur nauwkeurig aangaf wanneer hij zou arriveren. Levering met praktische tips over het apparaat. De koeriers namen het oude apparaat weer mee, zodat ik geen zorgen heb over het afvoeren daarvan.

Astrid 27-04-2021

Super service van Bemmel en Kroon. Eergisteren besteld, zelfs vandaag op.koningsdag geleverd door 2 hele aardige klantgericht mannen. We hebben al eens eerder besteld via B en K. Daarom nu weer. Top gewoon. BKI976083 miele combi oven gekocht.

Mathilda van Oostende 27-04-2021

Ongelooflijk wat een service bij dit bedrijf! Zondag een combi magnetron besteld, maandag in de namiddag in huis en de oude, kapotte meegenomen door een bijzonder aardige medewerker. De combi en ik moeten nog een beetje aan elkaar wennen maar ik ben er bijna zeker van dat dit goed komt. Chapeau!!

Saskia 27-04-2021

Mijn wasmachine was kapot en de volgende dag kwam de nieuwe. Snelle levering en heel vriendelijke en kundige bezorging en montage.

rRdam 27-04-2021

Omdat ik niet tevreden ben met het droog en wasresultaat van mijn nieuwe vaatwasser, ging ik in de papieren zoeken naar een probleemoplossing. Toen kwam ik erachter dat ik een andere vaatwasser geleverd heb gekregen, dan ik bij Bemmel en Kroon had besteld. Een nieuwer model, wel tegen een lagere prijs. Achteraf blijkt dit in kleine letters op de factuur te staan. Ik had dat niet eerder gezien. De factuur zat als bijlage bij een uitgebreide mail en in die mail stond het niet vermeld. De oorspronkelijk bestelde vaatwasser had ik juist uitgekozen na lang zoeken, omdat deze goed scoorde in reviews en testen. Ik vind het raar dat ik geen telefoontje kreeg om alternatieven door te nemen. Nu kom ik er pas achter nadat de vaatwasser tegen de nodige kosten is geplaatst en geïnstalleerd.

Astrid 27-04-2021

Perfecte service, keurig geleverd, kan niet beter! Was-droog-combinatie besteld, is bezorgd op Koningsdag. Kon verwachte levering goed volgen, 2 toppers hebben het apparaat met een glimlach bezorgd, aangesloten en de oude weer meegenomen. Super!

Andrea Maceiras order number 975792 27-04-2021

Really good client service and fast delivery. I have found here a product that I couldnt find anywhere
The only thing is that I have to call them to make an appointment for the delivery even if they say that you receive an email, I guess this happened because I ordered during the weekend

Ellen 27-04-2021

Ik ben zeer tevreden met de winkel Bemmel & Kroon, maar de levering door VBK Service vond ik matig. De leidinggevende meneer van VBK deed zijn werk, maar deed weinig moeite de klant tevreden te stellen. Mopperend deed hij wat hij vond dat van de extra service verwacht kon worden, maar meevoelen met de klant vond hij niet zo belangrijk.
De extra service die ik vroeg wilde hij eigenlijk niet doen, maar toen ik een fooi in het vooruitzicht stelde deed hij het wel.
Ik had van te voren de halve keuken vrijgemaakt, om voor hem het plaatsen makkelijk te maken, maar kreeg daarvoor geen enkele waardering.
Jammer, want ik vind Bemmel & Kroon een fijne winkel en wil daar wel klant blijven.

klaas 27-04-2021

correcte afhandeling winkel, snelle levering en plaatsing.
Goede uitleg over gebruik

MB 27-04-2021

Goed te volgen informatie op de website en adequate afhandeling van het verkoopproces tot en met levering. Afleverend bedrijf maakte zich van levering af door enkele handelingen niet uit te voeren (waterpas stellen en volledig opbouwen wasmachine). Dit lag niet bij leverend bedrijf, maar bij samenwerkende partner. Jammer bij de koop van deze veelbelovende wasmachine.

Jabbie 26-04-2021

Dit bedrijf behandelt je nog echt als klant en niet als nummer.
Vandaar dat ik hier een vaatwasser gekocht heb.
Ze komen afspraken absoluut na en wanneer u een probleem heeft met het vinden van een passende oplossing omtrent inbouw koel-vriescombinatie voor een keuken die ouder is dan 25 jaar wordt er ook veel moeite gedaan om alles naar tevredenheid op te lossen.
Daar waar anderen met een glimlach, je niet verder kunnen helpen staan ze voor je klaar.
Aankopen bij Bemmel &Kroon zeker aan te bevelen.

Laurens 26-04-2021

Ik was opzoek naar wasmachine LG F4WN509S0. Bemmel & Kroon heeft immers de laagste Prijsgarantie.
Ik vond deze elders bij een gerenommeerd Familie Bedrijf voor €469,00 minus €25,00 kassakorting.
Reactie : Wij gaan er vanuit dat het model op marktplaats geen nieuw model meer is zonder originele verpakking.
Het is dus niet te vergelijken met een nieuw model wat wij verkopen.
Mijn Reactie : Ook dit is het laatste nieuwe model & zit nog in de originele verpakking, dus in de doos.
Hebben er meerdere op voorraad.
Als klap op de vuurpijl deze week €25,00 extra kassa korting.
Dus?
Verder geen reactie meer.

E 26-04-2021

Goede prijs en service.levering volgens tijdschema, vriendelijke attente bezorgers

Peter 26-04-2021

Goede producten. Gunstig geprijsd. Mooie kortingen. Snelle online offertes. Prima afspraken te maken voor levering. Prettige telefonische contacten met echte mensen die de gevraagde informatie over de producten bij de hand hebben. Vriendelijke en behulpzame mensen, zowel bij B&K als het door hen gebruikte vervoersbedrijf.

Mario 26-04-2021

Voor 22:00 besteld, de volgende dag bezorgd, dit klopt helemaal.
Via track & trace, word je up to date gehouden over het aflever tijdstip, dit wil wel nog eens opschuiven naar later op de dag. Vriendelijke chauffeur, die ook het oude defecte product mee retour neemt.
Een minpuntje vind ik, dat voor een top product, zoals deze ATAG HI9271M inductiekookplaat, dat er geen snoet bijzit ( beetje jammer van de fabrikant) (wel extra bij te bestellen).
Verder viel op bij het aansluiten, dat men echt het schema achter op de kookplaat moet hanteren, want het bijgevoegde schema klopte niet. ( Opmerking door een erkend elektricien).
Verder alles prima naar wens verlopen.

Astrid 26-04-2021

Een oven gekocht bij B&K welke snel en netjes werd geleverd. De prijs was ook goed tov andere aanbieders. Ik ben tevreden met de service.

Ilse 26-04-2021

Op 3 April een oven online gekocht. Bij navraag bleek dat het apparaat pas 2e week van juni binnen zou komen. We hadden geen haast, maar voor alle zekerheid toch maar even zelf met de leverancier gebeld. Daar werd verteld dat de oven in de week van 26 april weer op voorraad zou zijn. Bemmel & Kroon kregen uiteindelijk de oven al eerder binnen en op vrijdag 23 april stond de leverancier voor de deur. Dus we zijn heel blij met de toch nog snelle levering.

Marijke 26-04-2021

Na bestelling van de wasmachine is deze volgens afspraak de volgende dag afgeleverd. Plaatsing verliep vlekkeloos, klantgerichte bezorgers, kortom positieve ervaring

jeebee 26-04-2021

Zeer snelle levering en plaatsing door een meedenkende installateur; de installateur werkte heel netjes, stelde alles minutieus af en gaf nog een tip over mijn warmwaterapparaat.

Sander 25-04-2021

Zaterdag besteld, zondag geleverd !!
Dat is vlot, had t niet verwacht.
Gekozen voor uitpakken en neerzetten, deden ze vlot. Voor de koelkast gaven ze goede tip: 6u laten rusten vanwege transport. Ik had zo de stekker er in gedaan anders. Ook fijn dat ze verpakkingsmateriaal weer meenamen.
Alles bij elkaar, scherpste prijs en snel geleverd. Top!

J. Houweling 25-04-2021

Zijn zeer tevreden over deze firma
Groot assortiment in diverse prijsklassen.
Keurig geholpen
Na 2 dagen bezorgt en vaatwasser keurig ingebouwd.
Zou deze firma zeker aanbevelen

Alexandra 25-04-2021

Vandaag bestel morgen in huis,klantenservice heeft me ook goed geholpen met mijn bestelling.
De bezorgers waren ook top!

Wouter 25-04-2021

Al eerder wat keukenapparatuur bij Bemmel en Kroon besteld, toen gingen er wat dingen mis maar dat werd keurig opgelost. Daarom nu weer bij deze winkel besteld. Snelle levering, en ideaal dat de wasmachine naar de zolder werd getilt en dat de oude meegenomen werd.