Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Tim keersmaekers 29-07-2022

Mijn ervaring:

Begint al bij de levering, zondag besteld met keuze om het de volgende dag te laten leveren, ik nam het zekere voor het onzekere en zette de levering op donderdag, zodat er voldoende tijd was.
Je krijgt dan de melding dat men op de dag van levering je smorgens verwittigd.. beetje raar, maar ok, je gaat er dan van uit dat de levering op de geplande datum doorgaat.
dus donderdag verlof genomen,… niks gezien, vrijdag thuisgebleven, ook niks gezien…gebeld naar de klantendienst die doodleuk vertelde dat er niets was ingepland…en dan hebben we een datum afgesproken.
hier kan de communicatie dus veel beter en sneller gebeuren, want ik ging ervan uit dat de koelkast donderdag geleverd werd..

Dan wordt de Amerikaanse koelkast geleverd tot op zijn plaats (had de extra service bijgenomen)
Hiervoor hadden ze niet het juiste materiaal bij, enkel een te klein steekkarretje, wat resulteerde in beschadigde vloer en achterkant koelkast.
Wel waren ze zo vriendelijk om de koelkast aan te sluiten (elektriciteit en water).
Hierna had ik de inhoud van mijn vorige koelkast ingeladen en had nog een wasmand plaats te kort, na veel wikken, wegen en proberenhebben we dan na 6 dagen besloten contact op te nemen met Bemmel en Kroon om de koelkast te herroepen.
Ik voelde me wat verveeld met de zaak om dit terug te sturen en stelde te compensatie voor een ander model bij hun te kopen (wat toen 250€ duurder stond als op Coolblue, aan hun prijs) Deze koelkast was veel groter van binnen maar dezelfde grote buiten en zelfde merk.
Hierdoor kon met het verpakkingsmateriaal herbruiken, want al de dozen en piepschuim van de eerste koelkast was meegenomen.
Aangenaam gesprek gehad via telefoon met een persoon van de klantendienst en hij vroeg me dit op mail te zetten, zodat het verder behandeld werd.
Hierop kreeg ik een mail terug van de klantendienst met de melding dat na grondig onderzoek men niet inging op het voorstel omdat de inhoud niet veel verschilde tussen de 2 aparaten, 52 liter volgens hun onderzoek wat neerkomt op 2 flessen …🤔
Omdat het toestel was aangesloten wordt het bezien als 2de hands en moest ik 700€ laten vallen. (30%) en 45€ ophaalkosten..

Ik had hierop gebeld om verdere uitleg te vragen over hun beslissing, maar daar beweerde men, dat Bemmel en kroon nooit een koelkast aansluiten, dat dit duidelijk in de afspraken staat.
Nu als een firma bij mij thuis een koelkast levert, het water aankoppelt(met de nodige fouten), het stopcontact insteekt en de koelkast in de voorziene nis schuift, ik dit zie als aansluiten van een toestel.
Hierop misbruiken zij dit regeltje op hun site, om zo onder het herroeprecht uit te komen vind ik.

Dus wat heb ik geleerd van mijn ervaring bij Bemmel en Kroon:

- slechte leveringscommunicatie
- slechte levering service hebben
- je niet kan terug vallen op een herroeprecht (waar Coolblue en bol wel heel sterk in zijn)
-een klantendienst heeft die niet kan tellen😜, want 2 flessen water komt niet overeen met 52 liter (wat dus wel ongeveer overeen komt met de wasmand spullen die ik niet terug in de koelkast kreeg)

Ik beveel deze firma niet aan, en o wat heb ik spijt niet bij een Concurrent ben geweest die wel prat gaat op een goede retour beleid

Goenee 29-07-2022

Heb de laatste jaren al mijn keukenapparatuur vervangen met aangekochte producten van Bemmel en Kroon
Ik vindt de prijs kwaliteit verhouding goed met tevens een snelle levering

Jaap 28-07-2022

Bij de aankoop van een magnetron goede, deskundige en duidelijke voorlichting gehad, snelle levering door vriendelijjke mensen.
Zeer tevreden.

arjan 28-07-2022

na velen wikken en wegen bij bemmel en kroon een kook plaat gekocht een ETNA KIF890ZT 90 cm top model scherp geprijst 5 jaar garantie .

eergister gekocht gister eigenlijk moetten leveren maar omdat er in nederland zoveel personeels tekort is dagje later .

zeer corekte dame heeft me gebeld dag van bezorging (eigen lijk dag eerder dus ) dat het een dagje later was en kon direct tijd afspreken waneer Dynalogic het paket kwam afleveren zelfs in de avond uren dus je hoeft er niet vrij voor te nemen netjes dus

ik beveel iedereen dit bedrijf aan bemmel en kroon top spul tegen mooie prijzen

D. van der Toorn 28-07-2022

Veel keuze aan apparatuur. Goedkoper dan elders en snelle levering. Voor 22.00 uur besteld dan al de volgende dag bezorgd.

Raymond 28-07-2022

Na eerder iets besteld te hebben en pas geleden ook onze keuken nu een nieuwe koelkast voor in de schuur. Volgende dag netjes op tijd geleverd en in goede orde ontvangen. Helaas kon de bezorger de oude niet meenemen omdat deze te groot was en hiervoor moeten we een nieuwe afspraak inplannen dus wel handig om dit van tevoren aan te geven zodat de bezorgers met zijn tweeën komen. Wederom zeer tevreden

Marieke 28-07-2022

Van Bemmel en Kroon bied een breed scala aan kwalitatieve producten.
Communiceren vakinhoudelijk en houden je strak op de hoogte over de status van je bestelling(en) en wanneer je de bestelde producten mag verwachten. De levering is snel, accuraat en wordt vakkundig afgehandeld door Dynalogic.

Susan 28-07-2022

Ik heb deze winkel gekozen om hun kennis van zaken en weten waar ze over praten gewoon goed is. Kan mediamarkt nog wat van leren.

monique thehu 28-07-2022

altijd goede service en goede prijzen woon zelf in maastricht en al heel vaak wat besteld

Itsme 27-07-2022

Goede webwinkel met goede prijzen. Helaas niet een heel goede ervaring met de bezorgers, ze waren gehaast en wouden het niet tot boven aan mijn appartement brengen. (Dynalogic België)

Henk 27-07-2022

Was op zoek naar een goede vriezer en Liebherr is een perfect product daarin.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit bij Bemmel en Kroon en dit bedrijf kon mij deze vrieskast leveren en vooral ook nog eens voor een mooie prijs. Ja dan is de keuze snel genomen en het mooie is dat het zeer snel is geleverd en de oude kast is ook meegenomen , Chapeau !!!!!!! Daarom prijs ik dit bedrijf van harte aan !!

Ina van Helden 27-07-2022

Duidelijke informatie en snelle levering, fijne pakketservice, product werkt zoals aangegeven en ik ben zeer tevreden

Luc 27-07-2022

Geleverd volgens afspraak.
Via track en tracé duidelijk te zien wanneer geleverd word.
Mooi apparaat. Simpel en duidelijk.

De Merel 27-07-2022

Tijdens mijn zoektocht naar de ETNA kookplaat kwam ik Bemmel & Kroon ook tegen, en dat stond me wel aan. De prijs was OK, voorraad OK, en de ervaringen van andere klanten hebben mede de doorslag gegeven. Goed op de hoogte gehouden tijdens de snelle levering. En zeer tevreden met de vrijstaande 2 pits inductie-kookplaat van ETNA.

De wit 27-07-2022

Ik ben super geholpen via de telefoon .duidelijke uitleg ze denken met je mee
En super snelle levering . Met trackcode en ook nog sms op de minuut nauwkeurig. Een dikke 10

rob adams 27-07-2022

Chris en Max hebben het prima afgeleverd, zonder gedoe en met een goed humeur!

Corina 27-07-2022

Topbedrijf.
Leuke korting, geen bezorgkosten, veel keuze wanneer je het apparaat kan laten bezorgen en ook nog eens goed info hoe laat ze komen op de desbetreffende dag. Klopte tot op de minuut.
En vriendelijke bezorgers!
Aanrader.

Van Roosmalen 27-07-2022

Snelle en accurate levering. Binnen 24 uur een nieuwe koelkast. Transporteur heeft ons op de hoogte gehouden en netjes via de achterzijde van onze woning de koelkast op zijn plaats gezet. Bezorgers waren vriendelijk en meedenkend. Aanrader dus.

Rob 27-07-2022

De shop is oke. De verdere afhandeling van de order ook. Echter de levering laat veel te wensen over. Giga levertijd

Levering was gepland op maandag. Niemand gezien.
Gebeld. Veel excuses ( zeer aardige dame). Planning gemaakt voor volgende dag in de ochtend . Je raadt het al.. niemand.
Weer gebeld. Zelfde aardige dame. Zelfde excuses. Maar werd wel opgelost.
Levering einde dag! Helaas op prive adres.
Nu moet ik dus nog met 4 vaatwassers gaan slepen naar ontvanger.
Helaas. Het is niet anders.

Dit mag beter dus.

Order BK******

PVH 27-07-2022

Snelle levering bij ordernummer BK☆☆☆, vriendelijke en doortastende klantenservice!

WillemV 26-07-2022

BKI1109202
Witgoed koop ik bij voorkeur bij Bemmel en Kroon. Grote voorraad en als blijkt dat ze het gewenste artikel niet hebben, wordt er een voorstel voor een gelijksoortig product gedaan tegen dezelfde prijs (als het duurder is). Het bestelproces is makkelijk en het voordeel is dat je de dag van bezorging kan kiezen. Vervolgens krijg je op de ochtend van levering een nog nauwkeuriger bericht wanneer de levering plaats gaat vinden. De bezorgers... vriendelijke mannen die weten hoe het werkt :-) Afleveren, de leverbon laten tekenen en weer de deur uit. Ik ben een tevreden klant

Yvonne 26-07-2022

Via Google bij Bemmel en Kroon gekomen en moest digitaal een prijsopgave van onze Bosch vaatwasser laten doen. Snelle reactie hierop ontvangen per e-mail. Daarna nog een aanvullende bestelling gedaan en ook vlot, na telefonisch contact, in de offerte opgenomen. Bezorging kon al de volgende dag, nadat de aanvullende bestelling bij Bemmel en Kroon was ontvangen. Netjes tot in de keuken bezorgd, oude apparaat is meegenomen. We hebben zelf de installatie gedaan. Netjes en vlot bestelproces geweest!

Bert 26-07-2022

De koop was zo gesloten. Ik wist welke droger ik wilde kopen. Zij waren de voordeligste aanbieder. De aflevering (extern bedrijf) was treurig!

van der Kleij 26-07-2022

Fijn geholpen, er werd nog nader gekeken voor n droger met een deur die omgezet kon worden naar de andere draaikant.

Marius 26-07-2022

Aflevering is netjes. Op een email wordt niet gereageerd.Koelkast heeft wieltjes aan de achterzijde en de kast schuift daardoor gemakkelijk naar achter. Koeltemperatuur is nauwelijks in te stellen.