Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

D.R. 06-09-2021

Eerder hebben we een oven besteld en toen was de prijs de beste en de service prima.
Nu een wasdroger, en deze was een stuk goedkoper dan bij anderen. Levering e.d. prima volgens afspraak

Marja 06-09-2021

Ik heb al eerder huishoudelijke apparaten bij deze shop gekocht en had nu weer voor deze shop gekozen vanwege de snelle levering. Mijn AEG wasmachine van 9 jaar oud had het vrijdag begeven en omdat een reparatie te duur werd, zaterdag 4 september een nieuwe Bosch machine besteld. Deze zou zondag al geleverd worden en stond ook ingepland maar ik kreeg zondagmiddag een melding van het transportbedrijf dat het niet ging lukken. Dat was dus wel een domper. Nieuwe afspraak ingepland voor vandaag en gelukkig nu wel geleverd. Een nadeel vond ik wel dat ik kon kiezen uit levering tussen 8 en 22 uur of tussen 9 en 17 uur, en niet uit een ochtend, middag of avond. Vanwege de niet nagekomen 1e leverings datum geef ik dus geen 10 maar een 8 is ook een prachtig cijfer toch?

Jan en wilma 06-09-2021

Prima service en snelle levering. Ook het tijdstip van levering werd gemeld en werden wij die dag steeds op de hoogte gehouden. Dit is de tweede keer dat wij iets aangeschaft hebben bij Bemmel & Kroon en zullen dit in de toekomst zeker weer doen!

Fantastisch 06-09-2021

Wat een FANTASTISCHE SERVICE !
Ik had een combiset besteld van een wasmachine en wasdroger. Bij het afleveren bleekwater de wasmachine te ondiep was om daar bovenop de wasdroger te plaatsen.
Meteen naar Bemmel en Kroon gebeld .De nieuwe wasmachine werd direct mee teruggenomen.Telefonisch een andere wasmachine uitgezocht en die werd meteen de volgende dag bezorgd!
Erg meegedacht door de verkoper maar ook de bezorgdienst krijgt een dikke pluim .Erg aardige en meedenkende bezorgers !

Kim 06-09-2021

Duidelijke webshop waarin ik heel handig een suggestie kreeg. Zo kon ik meteen zien welke droger er bij mijn wasmachine paste. De levering op de dag zoals afgesproken en keurig op de vooraf aan gegeven tijd. Twee hele vriendelijke mannen die ook de tijd namen om advies te geven en uit te leggen hoe alles werkte! Echt helemaal top!

Jeanne 06-09-2021

Miele wasmachine en droger op zondag besteld. Ze hadden het als één van de weinige webwinkels op voorraad en ook nog tegen de laagste prijs die ik kon vinden op het internet. Het werd de volgende dag (maandag) al bezorgd. Ik had iets extra betaald voor het installeren en meenemen van het verpakkingsmateriaal en het meenemen van de oude machines en dat was top geregeld. Enige minpunt was dat de levering iets later werd dan in track en trace stond (maar dat was ook te overzien). Al met al keurig netjes allemaal.

Mariëlle Henzen 06-09-2021

Makkelijke site en top service! Er zat een foutje in m'n emailadres door de automatische invulling vanuit m'n laptop. Ik werd meteen vanuit henzelf gebeld en binnen een minuut had ik de bevestiging binnen. Dag erna product geleverd op afgesproken tijdstip. 👍

Jan van Houten 06-09-2021

Service bij ons bekend en nu weer een prettig bezoek en goede uitleg verkoper

Mila Vink 06-09-2021

Ik heb gekozen voor deze online winkel omdat het erg overzichtelijk was en relatief goedkoop. Het product kwam op tijd aan en is in goede conditie. Ik ben erg blij met de combi-oven die ik heb uitgekozen en ben erg blij met de service die erbij komt. Ze hebben het tot in de keuken afgeleverd en de oude oven mee genomen ondanks de conditie waarin die was.

Bas 06-09-2021

Prijs/kwaliteit is prima.
Website duidelijk en snel.
Bezorgers vriendelijk en behulpzaam.
Snelle levering

H. van de Heide 06-09-2021

Bij het zoeken naar onze Bosch koelkast zijn we weer bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Zowel de prijs als de service spreken ons erg aan en hebben ons wederom niet teleurgesteld. We zijn zeer tevreden en blij met onze nieuwe grote koelkast, de Bosch KGE49AICA. Ruim, heel stil en een feest om de binnenkant te zien en te vullen. Praktische grote laden voor groente en fruit, aparte lade voor vlees en kaas en nog een praktisch flessenrek.
De service was weer uitstekend. De levertijd werd goed doorgegeven. De mannen waren uiterst voorzichtig en attent. Fijn dat het zo goed te regelen was allemaal. beslist een aanrader.

c van der zeijden 06-09-2021

Het is duidelijk ,en kregen zomer korting ,en snel geleverd,de wasmachine,doet het super goed ,ben er heel blij mee

Dekker 06-09-2021

Je wordt heel goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling komt.
En waren super netjes op tijd.

Joke. 05-09-2021

Zaterdag wasmachine stuk zondag een andere, bezorgd door vriendelijke mannen. Waar vind je dat op zondag bezorgen.Keurig neer gezet.

Hanise yilmaz 05-09-2021

De winkel is erg leuk best ik heb me produckt makkelijk gevonden en heb makkelijk besteld en betaald had de volgende dag binnen.

Jeannette 05-09-2021

Goede service! Snelle reactie op vragen en duurder alternatief geboden voor zelfde prijs omdat gekozen artikel niet meer leverbaar was.

Marco 05-09-2021

Bestelling soepel duidelijk overzichtelijk levering precies op tijd en netjes afgeleverd

Monique 05-09-2021

Bemmel en Kroon heeft een zeer goed assortiment, zeer kundig personeel en prettige communicatie. De bezorging kon al de volgende dag worden ingepland, met 1 woord super!

Michel 04-09-2021

Wasmachine via website gekocht voordelig en goed geleverd.Netjes aangesloten en de kapotte meegenomen.
Ben zeer tevreden .

Willem Jan 04-09-2021

Goede zaak, top service ( Patrick bedankt! ). Niet de eerste keer dat wij hier wat kopen, levering gaat altijd volgens afspraak.

Sandra 04-09-2021

Online een wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon. Prima website, goede prijs-kwaliteit verhouding en ruime keus met duidelijke keuze-opties.
Wasmachine de volgende dag zoals afgesproken geleverd, oude apparaat netjes meegenomen.
Wat erg fijn was was de track en trace die nauwkeurig het tijdvak van verwachte levering aangaf en verkleinde naarmate de tijd van aankomst naderde. Ook een sms en belletje vlak van tevoren waren fijn, daar konden we goed op anticiperen.

Dominique 04-09-2021

Prix excellent, grand choix de modèle, service rapide et au top , timing de livraison respecté. Nous sommes super contents de notre achat ! A refaire pour d’autres articles.

Bas 04-09-2021

Besteld artikel had een goede prijs kwaliteits verhouding en is op tijd bezorgd.

Norman 04-09-2021

Het juiste product voor (in vergelijking) weinig geld (scherpe prijs). Én snel geleverd ook in het weekend.

Bram 04-09-2021

De service van de bezorgers was top. Zeer vriendelijke lui! Zonder moeite plaatsten ze de droger op de juiste plek.