Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rick 27-10-2022

Ondanks de koelkast niet op voorraad was toch evengoed 3 dagen later de koelkast ontvangen.

Louis de Kort 27-10-2022

We zochten een Liebherr vriezer energie klasse C. Nergens op voorraad maar ook niet te leveren. Bij B&K was hij ook niet op voorraad maar konden wel leveren. Prima op tijd geleverd. Hoe het product bevalt moeten we nog ervaren. Maar dat is meer voor Liebherr.

Maarten 27-10-2022

We hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat we vorige keren goed geholpen zijn.
Nu was dat niet anders: bestelproces via internet ging snel en goed. De volgende dag stond de afleverdienst netjes op de stoep en hebben de zeer vriendelijke heren onze aankoop naar boven getild, aangesloten en netjes het afval meegenomen.
Niets te klagen!

lis 27-10-2022

Goed product, een combi koelvriescombinatie. Overzichtelijke en uitgebreide beschrijving. Mooie actie mbt prijs. Alles wat ze beloven mbt bezorgen wordt nagekomen.

Trudy 27-10-2022

Beste Bemmel & Kroon,

Waarom worden we zo onbehoorlijk behandeld bij het afleveren van de, op zich niet zo spannende vriezer? Ondanks dat we extra hebben betaald voor het plaatsen, aansluiten en meenemen van de vriezer werd dit niet gedaan en benaderde de chauffeur ons echt agressief. Heel raar en onnodig

Familie Van As 27-10-2022

Zeer kundig advies over aan te schaffen wasmachine, droger en koelkast bij winkelbezoek. Wij kregen goede adviezen, die we online nooit hadden gekregen. Dus wij raden ten zeerste aan om voor aanschaf van uw witgoed een winkelbezoek bij dit bedrijf af te leggen.
Binnen 2 dagen na bestelling werd onze order geheel volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd.
Gewoonweg top service!

Luc 27-10-2022

Prettig en vakkundig geholpen in de winkel. Bezorgers waren net vriendelijk en snel.

Theo de By 27-10-2022

Alles klopt bij Bemmel & Kroon. Van bestellen tot afleveren en installeren. De monteurs doen ongevraagd iets extra's om de hele installatie perfect te doen zijn, dat betreft ordernr. BKI1128275. Ik kom iedere keer weer bij Bemmel & Kroon terug omdat ik enkele jaren terug heb ervaren dat, zelfs als de garantie verstreken is, ze je helpen om een claim, in dit geval bij de wasmachine fabrikant, tegen gunstige voorwaarden vervanging van het apparaat te bedingen.

Thea 27-10-2022

Goede producten en zeer goede service en vriendelijk personeel en de bezorging was ook goed gegaan en prima afgeleverd

Cmoree 27-10-2022

In eerste instantie zou het fornuis een week later komen maar het werd dus een week eerder! Heel fijn. Keurig afgeleverd door hele aardige meneer.

Marianne 27-10-2022

Je kunt goed volgen tussen welk tijdsvak het artikel wordt bezorgd. Daarnaast wordt je ook nog ongeveer een half uur van te voren gebeld dat ze komen. Netjes afgeleverd.

John 27-10-2022

Scherpe prijs goede service en super snel, kijk daar hou ik van.
Met goede communicatie over hoe en wanneer geleverd wordt. Top!

E.Lommerde 27-10-2022

Geweldig personeel,
Ze werken goed , vragen zelfs om een stofzuiger, zijn heel precies,
En heel beleefd

K Zwarts 27-10-2022

We kwamen voor een wasemkap Prima geholpen goed advies gekregen de winkel is goed begaanbaar als je slecht ter been bent

Carly 27-10-2022

Duidelijke uitleg over het product op de site.,
Bemmel&Kroon was dan ook de goedkoopste,
Met deze koelkast (tafelmodel) inventum KK550
Heldere website ! En mooi dat je zelf de bezorg datum kan kiezen
Makkelijk betalen
Snelle levering en bezorging !

Bos 26-10-2022

Goede service in de winkel; fijn afgehandeld. Ook de de levering ging perfect!

Michiel 26-10-2022

Na het bestellen van een nieuwe wasmachine, duidelijke communicatie over de levering die een dag later al was. Klein probleempje bij de levering/ afhalen oude wasmachine, maar na een telefoontje netjes excuses en netjes alles geregeld.
Zeker een aanrader om hier je apparatuur te kopen, top service!!!!!

Margriet 26-10-2022

Wij hebben nog nooit zo snel een duur apparaat gekocht ,maar met de duidelijke uitleg was de keuze echt binnen 5 min. gemaakt … super .

R.Bouwknegt 26-10-2022

De goedkoopste, Snelle levering op afgesproken tijdstip..
Vriendelijk personeel.

Michel 26-10-2022

Helder verhaal, goede klantenservice, eerlijke prijzen. Bij vorige bestelling ging iets mis, wordt met prijs vereffend met volgende aankoop

Laura Bruessing 26-10-2022

Ging heel soepel en snel de levering. Netje tijdslot binnen gekregen en sms wanneer ze zouden komen. Hartelijk dank echt heel blij mee, super service

Chris Duindam 26-10-2022

Mijn dochter is helemaal gelukkig met de nieuwe wasmachine. Daar doe je het voor. De service was erg goed.

Riet 26-10-2022

In het verleden heb ik de keuken gekocht en laten plaatsen door Bemmel & Kroon en we zijn hierover zeer tevreden, onze vaatwasmachine moest worden vervangen, ouderdom. En ik heb telefonisch een nieuwe kunnen bestellen met de juiste maat.
Tevens kon ik dit laten plaatsen door een derde partij, waarover ik ook zeer tevreden ben.

van der sommen 26-10-2022

waarde loze gasten die hem gebracht hebben extra service betaald wisten niet dat ze de oude diepvries mee moesten nemen

Nicole 26-10-2022

Gekozen voor een wasmachine en droger van Miele. Veruit de beste prijs en in minder dan 12 uur thuisbezorgd. Top!