Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Esther vd Wijk 09-10-2021

Vaatwasser besteld.Hele goede service en snelle online verwerking.
Goed op de hoogte gehouden wanneer bezorgers zouden komen. Perfect aangesloten door de vriendelijke bezorgers.
Al met al top!!

G. de Jongh 09-10-2021

Na wat speurwerk via vergelijkingssites kwamen bij uw winkel terecht en na het lezen van de reviews hebben we besloten om de wasmachine bij u te bestellen. Fijn dat we zelf een leverdatum konden kiezen. Vandaag is de wasmachine netjes bezorgd door twee vriendelijke heren, deze hebben hem aangesloten het spoelprgramma ingesteld en de oude wasmachine weer mee retour genomen volgens afspraak.
Wat ons betreft een hele positieve ervaring goede service en geleverd volgens afspraak. TOP

Fred Bergman 1941 09-10-2021

Wij hadden afwijkende omstandigheden en eisen, dat was geen enkel probleem. Er moest een zware Miele droger worden afgevoerd over een stijle smalle trap en een nieuwe warmtepomp droger na de smalle trap over verhuisdozen gedragen op een verhoging geplaatst worden en aangesloten.

SN 09-10-2021

Klantenservice reageert snel en adequaat bij vragen. Prijs/kwaliteit was voor dit product het beste. Snelle levering en afhandeling! Zeker een aanrader. Nu hopelijk genieten van een goed product

Eva 09-10-2021

De service is efficiënt en betrouwbaar. Een droger aangeschaft, uitvoerig de verschillen in het ruime keuze aanbod besproken. Na eenmaal een keuze te hebben gemaakt bleek het apparaat niet op voorraad. Direct een passend alternatief aangeboden gekregen, en de volgende dag al geleverd! Zeer tevreden!! Je betaald niets teveel vanwege de actuele prijzen die men bijhoudt. Kan het zeker aanraden!
Ordernr ZTW1023039

Rik 09-10-2021

Fijne website. Snelle levering en wasmachine goed aangesloten. Je krijgt na bestellen een link met verwachte aankomsttijd. Ze waren wat eerder dan aangegeven op de tracking, maar dat ging gelukkig net goed want ik kwam net terug van een boodschapje.

Marjan 09-10-2021

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser kwam ik deze site tegen. We wisten welke (Siemens) we wilde hebben. Een beetje huiverig voor het bestellen via een website omdat je vaak slechte berichten leest toch eerst even gebeld en werd zeer correct geholpen. Dit haalde de aarzeling weg.
Bestellen/betaling via internet was duidelijk en eenvoudig. De bezorging vanmorgen en de berichtgeving hierover van te voren via sms was duidelijk en klopte. De bezorgers waren zeer correct. De oude machine werd meegenomen.

Peter H. 09-10-2021

Wat een snelheid van bezorging. In amper 14 uren in huis. Grote klasse van Bemmel &. Kroon. Ook de perfecte planning via mail en sms bericht over de tijd van aankomst. Wij zijn met de firma Bemmel en Kroon erg blij met onze keuze aan deze webwinkel. Ruime keuze en eerlijke prijzen!

Theo 08-10-2021

Ik heb deze gekozen omdat het de goedkoopste was en best beoordeeld was en ik had een kookplaat besteld en kreeg netjes mail van de levering dag en werd ook nog gebeld op de levering dag hoelaat ze kwamen en ze waren netjes op tijd, top voor de levering en de service van Bemmel en kroon

Pascal 08-10-2021

Altijd goed en eerlijk advies en een nette aflevering. Dit is nog een bedrijf waar ze de tijd voor je nemen en de klant koning is.

Dirk 08-10-2021

Goed advies en motivatie
Deskundig personeel met aandacht voor de klant . Goed en vriendelijk personeel

Hardeman 08-10-2021

Duidelijke website, prima prijs, vervoer goed te volgen duidelijk, snel geleverd

B. Vos 08-10-2021

De navigatie van de website is heel gebruikersvriendelijk. We hebben hier een kookplaat gekocht, die elders niet op voorraad was. Het product is snel geleverd, op de dag die we zelf hebben kunnen kiezen. Via track & trace hebben we de status van de levering kunnen volgen.

Myra 08-10-2021

Snelle service, keurige mail afhandeling, nette chauffeurs/monteurs die je heel graag helpen. Zeer tevreden. Mijn eerste wasje draait al!

Hans 08-10-2021

Onze vraag over vervanging van een Siemens kookplaat en oven werd snel opgepakt en een prima advies gegeven. Snelle levering. Gewoon perfect.

MarcoJ 08-10-2021

Had jaar geleden al een nieuwe wasmachine gekocht bij Bemmel&Kroon,alles was naar wens en zeer tevreden.Nu een dik jaar later ook een energiezuinige warmtepompdroger aangeschaft.Prijs was zeer scherp en uiteraard weer snelle levering.Echt een aanrader deze webshop!!

A & C 08-10-2021

Ik had nog nooit eerder geshopt bij Bemmel en Kroon maar kwam deze per toeval tegen omdat ik op zoek was naar een nieuwe droger en deze was bij hun in de aanbieding. De recensies waren lovend dus ik dacht ik ga het ook wagen.
Het is prima bevallen goede prijs , duidelijke communicatie d.m.v. mailtjes en sms'jes tot bijna op de minuut nauwkeurig.
De droger werd gebracht door twee koeriers deze waren zeer beleefd en supervriendelijk. Mocht ik in de toekomst nog wat nodig hebben dan ga ik sowieso weer voor Bemmel en Co.

OpaSjakie 08-10-2021

Zelden een shop tegen gekomen die zo overzichtelijk was en waar ze waar maakte wat er stond voor 22.00 uur besteld morgen in huis. De info/afhandeling na je aankoop was eveneens prima. De Firma Dynalogic was daarna onderdeel van de levering. Zoals zij de bestelling afmaakte door de levering aan huis daar kan DHL nog iets van leren. Ronduit het aanbevelen waard Bemmel&Kroon.

Fam.Chung 08-10-2021

Wederom bij Bemmel en Kroon gekocht vanwege de goede service, advies en montage. Alles is weer conform afspraak gemonteerd en uitgelegd en onze oude vaatwasser is weer meegenomen. Ook ditmaal weer de verlengde garantie erbij gekocht, deze kwam goed van pas bij de koelkast en ben je toch 5 jaar zorgeloos verzekerd. Onze bestelling ditmaal is de nieuwste AEG vaatwasser echt heel fraai.
Fa. Chung. Order DH1020366

Ger 07-10-2021

Snelle levertijd correcte afhandeling en goeie prijsverhouding duidelijke omschrijving en informatie

Hanny 07-10-2021

Je wordt vriendelijk, correct en vakkundig geholpen .
Ook de levering loopt volgens plan! Kort een prima zaak
voor je witgoed!

Joost 07-10-2021

Vlot en efficiënt geholpen door medewerker aan telefoon. Goed advies en snel woorden in daden omgezet en bestelling gerealiseerd. Ingeschakelde monteur extern ook prettig in zijn contact en vakmanschap. Positief verrast.

Richard 07-10-2021

Whirlpool inbouwkoelkast goedkoper ergens anders gezien Bemmel en kroon gaf de zelfde prijs en gelijk te leveren top geregeld.

Ria 07-10-2021

Wat n nette en snelle service van dit bedrijf.
Netjes verpakt, echt TOP.
Zal zeker voor de volgende aankoop Bemmelenkroon op internet weer kiezen.

Maryna 07-10-2021

I ordered at 8pm and got my freezer at 2 pm next day! Excellent service! Thanks!