Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

MarcJ 26-05-2021

Vlotte en heldere communicatie.
Snelle levering!
Overzichtelijke website!
Dik tevreden!

Marieke B 26-05-2021

Zeer slechte klachtafhandeling. Na foutief plaatsen (door/namens Bemmel en Kroon waarvoor ik extra heb betaald) van een was-droog combinatie, is ernstige schade aan het apparaat ontstaan. Bemmel en Kroon is vervolgens niet te bereiken. Al vele malen is door de klantenservice beloofd dat de klachtbehandelaar mij terugbelt, maar zonder resultaat. Met als resultaat dat ik inmiddels al 2 weken niet kan wassen/drogen met een gezin met 2 opgroeiende kinderen.

Miranda 26-05-2021

Goede duidelijke overzichtelijke site. Producten goed voorzien van specificaties en supersnelle levering door een uitstekend logistiek bedrijf. Ben heel tevreden!!

Lowlander 26-05-2021

Prettig verrast door de soepele afhandeling van de bestelling. Van winkel tot aflevering werden wij uitstekend op de hoogte gehouden van de vooruitgang van de bestelling. Via track & trace werd een strak tijdvenster gegeven (1 uur), wat ook klopte.
Kan niets anders dan een 10 geven voor het totaal.

Dirk Haaksman 26-05-2021

Bemmel & Kroon is een vertrouwde naam in de provincie Zuid-Holland. Ooit daar onze keuken besteld en nu een droger. Het maken van een keuze, het bestellen en betalen via de website verliepen heel soepel. De prijs was concurrerend. Het door ons uitgekozen type was gewoon op voorraad. Bijna van uur tot uur werd je op de hoogte gehouden van de komst van de bezorgers. In een vloek en een zucht -dat eerste figuurlijk en het tweede letterlijk, want de droger moest naar de tweede etage- werd het apparaat geplaatst en aangesloten. Alle verpakkingsmateriaal werd net als de oude droger meegenomen. Binnen een kwartier waren ze weer weg. Kortom: perfecte service!

Tinustennis 26-05-2021

Om eerlijk te zijn: onze wasmachine ging kapot op vrijdag, en ik wilde graag een nieuwe voor het weekend! Waar anderen beloofden bij bestelling voor 22.00: de volgende dag leveren, en dit vervolgens niet na konden komen, deed B & K dit wel. Goede prijs, makkelijk te tracen en correcte bezorgers. De oude machine werd meegenomen, en de nieuwe stond al snel te draaien.
Top ervaring dus!

William 26-05-2021

Goede service, snelle antwoorden op vragen en levering binnen 1 dag. Helemaal top

Dick de Graaff 25-05-2021

zaak heeft een grote keuze het personeel is bekwaam met geeft terdege een goed advies mbt het gekozen product.
Men geeft de voor en nadelen van het product en geeft alternatieven aan om dan een goed afgewogen beslissing te kunnen maken. Goed geholpen door vriendelijke medewerker.

Saskia van den Boogaard 25-05-2021

Heel vriendelijk en rustig geholpen in de winkel. Bezorging super snel! Helaas wel een beschadiging bij het bezorgen opgelopen maar ook hier heel snel een reactie en service gekregen. Zeker een aanrader

Sharona 25-05-2021

Ik ben ontzettend goed geholpen, ik ben 40 weken zwanger en onze wasmachine begaf het, niet handig! Met de snelle service en deskundigheid van Bemmel&Kroon hebben wij nog geen dag later een nieuwe wasmachine staan, perfect en netjes afgeleverd. Wij zijn super tevreden en kunnen lekker de baby wasjes draaien 🥰!

Menno 25-05-2021

Wij zagen op de site twee koelkasten die aan onze voorwaarden voldeden. Aangezien ze dezelfde specificaties hadden maar de prijzen zo'n €70 uit elkaar lagen hebben we natuurlijk de goedkoopste gekozen. Echter bleek het gekozen model niet meer leverbaar. Hebben we vervolgens het aanbod gekregen om het duurdere model voor dezelfde prijs te krijgen ! Wat een service van dit bedrijf

Jeroen 25-05-2021

Hallo hier nogmaals een positieve reactie. Vorige week koelkast van Bosch gekocht en afgelopen zaterdag 22 mei een nieuwe vaatwasser van Siemens gekocht en werd vandaag keurig op tijd bezorgd. Wij zijn wederom goed geholpen en hebben daarom deze prachtige machine gekocht echt een aanrader. Vriendelijke groeten van jeroen.

Mieke 25-05-2021

Prima service en levering, goede communicatie en afspraken worden nagekomen. Kortom heel tevreden.

Peter 25-05-2021

Al in 1982 hadden wij prima ervaringen met Bemmel & Kroon. Een goede reden dus om weer terug te gaan, dit keer in Cruquius. We zijn niet teleurgesteld. Prima advies en prettig geholpen. Dus koop gesloten. Ook de installatie door Ajtec verliep zoals afgesproken en deskundig. Kortom, uitstekend.

michelle 25-05-2021

ik had al goede ervaringen met ze maar nu ook telefonisch gewoon heel goed geholpen met een advies en toen in de webshop besteld. Prima apparaat en goede prijs. De levering keurig en op tijd.

Samjur gouw 25-05-2021

Om te beginnen! Odernummer - BKI984377
Een dikke 10 waard !! De was droog combinatie die mijn man en ik hebben uitgekozen doet het perfect! is super stil mooi design kan veel in en doet zijn werk meer dan goed !
Ik ben weer helemaal gelukkig met mijn nieuwe was droogcombinatie en zeker met 3 kindjes was deze was droogcombinatie zeker nodig tis een aanvulling voor mijn huishouden !!
Mijn order is de volgende dag Gratis bezorgd !
Netjes zoals aangegeven.
alles was heel duidelijk netjes op de plek bezorgt die aangegeven was 2 hoog zonder lift super fijn!
Vriendelijke bezorgers.
En de service van van bemmel en kroon is meer dan uitmuntend!
Bezorgt op een feestdag namelijk 2e pinksterdag ! Ik stond er van te kijken dat ze ook de daadwerkelijke dag die aangegeven was, kwamen leveren gezien de meeste bedrijven het (corona) smoesje gebruiken.
Gratis bezorgen
Op een verdieping
Duidelijke communicatie
Beter als dit kan niet !!
Dus om een lang verhaal kort te maken ! Meer dan een dikke vette tien waard !!!
Ik heb mijn nieuwe vaste witgoed winkel gevonden.

Wim den Ouden 25-05-2021

Mooie overzichtelijke web winkel
Goede en vakkundige klantenservice
Ik had een foutje bij het bestellen van de afzuigkap gemaakt en werd bijzonder goed en snel door de klantenservice geholpen en toen de juiste afzuigkap besteld het teveel bedrag werd direct terug gestort
De levering is perfect gegaan
Ik beveel Bemmel & Kroon bij iedereen aan

Sjoerd 24-05-2021

Dit overkwam ons weer! Je vaatmachine geeft op een zondag een storing aan en gezien de kosten was repareren geen optie voor ons. Ik wist welk type we wouden bestellen en kwamen vervolgens bij B&K terecht. Ik een mail sturen en binnen 10 minuten een offerte ontvangen en de nodige antwoorden op mijn vragen. Binnen 4 dagen was mijn vaatmachine geleverd en aangesloten door hun partner. Geweldig dat ze direct antwoord gaven en de kwaliteit en service leveren die de verkoper beloofd heeft. Volgende bestelling is weer bij BemmelenKroon

Cobie 24-05-2021

Ik heb hier voor het eerst een vaatwasser besteld en levering was top er stond bij drempel levering maar heeft hem netjes in de keuken gezet

Eugene 24-05-2021

Duidelijk vergelijk naar de juiste koelkast voor ons. Aankoop gemakkelijk te doen en bezorging netjes. We stonden ervan te kijken dat er op 2e pinksterdag werd bezorgd, maar erg handig als je beide werkt.

Marjan 24-05-2021

Keurig ingedeelde winkel met verkopers met kennis nemen de tijd om dingen uit te zoeken als ze iets niet zeker weten en niet opdringerig

Barend 24-05-2021

Makkelijke site, goedkoop en kompleet dus geen extra dingen moeten bestellen. Bezorgers vriendelijk en behulpzaam.

Carla 24-05-2021

Top bedrijf goede service, met een extra optie brengen ze het artikel voor je naar de eerste verdieping en nemen het oude apparaat mee retour, dus van alle gemakken voorzien, nu wachten tot mijn droogtrommel stuk gaat.

TinaV 24-05-2021

Snel, professioneel en vriendelijke bezorgers.kon precies volgen wanneer geleverd zou worden en alles netjes aangesloten.
Ordeent 984210-1

sandor van Rooijen 24-05-2021

De droger werd netjes op tijd afgeleverd. De machine is netjes achter in de tuin uitgepakt. en geplaats op zolder.
Oude machine werd met waterspoor achter weg gehaald. De bezorg dienst was vergeten de waterbak dicht te zetten.
De nieuwe droger gaat langzamer dan de oude maar dat komt zeker door de zuiniger systeem.