Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marijke Schellen 30-10-2021

Ik was erg blij met de snelle levering van de droger en zeker de prijs die ik uitgekozen had uit de testen van de consumentenbond. Hij bevalt prima !

d

Stein 30-10-2021

Goede service en bereid om mee te denken. Ook kunnen ze kritisch naar de eigen prijzen kijken en een mooie deal maken als je meerdere apparaten koopt.

Kloris 30-10-2021

Tot nu toe twee grote stukken witgoed gekocht bij Bemmel & Kroon.
Snel en goed en volgens planning geleverd.
Bij vragen en nazorg wordt ook accuraat gewerkt.

Marina 30-10-2021

Snelle en duidelijke communicatie
Offerte aangevraagd en na telefonisch contact binnen 10 minuten in de mail

c de vries van essen 30-10-2021

er werd vriendelijk en vakkundig uitleg gegeven wat betreft de wasmachine. de aflevering was exact de afgesproken tijd. de twee medewerkers waren zeer vriendelijk en kundig. ik ben dus heel tevreden en geef als cijfer een dikke tien. ook de oude wasmachine is meegenomen.

HD 30-10-2021

Winkel staat goed aangeschreven zie online review
Product was idd hier het goedkoopst
Snelle levering en duidelijk tijdstip levering
Prima shop dus

bert 30-10-2021

miele stofzuiger bestelt tegen de laagste prijs .volgende ochtend in huis, super vriendelijke bezorger,de stofzuiger zuigt perfekt en is super stil. top aankoop

Paul 30-10-2021

Als je wasmachine uitvalt dan heb je gelijk een probleempje, althans ik wel. Via de wasmachine test van de consumenten bond een nieuwe uitgekozen. Dat werd dit model van Miele. Echter bleek het apparaat niet heel goed leverbaar. Toch via Bemmel&Kroon bestelbaar en ook nog binnen een week geleverd (mijn agenda stond snellere levering niet toe). Prettig is ook nog dat ik de machine heb kunnen kopen voor de laagste prijs die ik online kon vinden nadat ik er even een mail over stuurde.

P. van der Burg 29-10-2021

Een makkelijk te vinden site tevens overzichtelijk en ook een goed telefonisch advies gehad over de wasmachine en de levering is supersnel na bestelling stond hij binnen 24 uur geïnstalleerd en te draaien.

Reinten 29-10-2021

Inductie kookplaat aangeschaft. Snelle en vriendelijke reactie op vragen via email en telefoon. Goede prijs en volgende dag in huis.

Peter van Hagen 29-10-2021

Fijne site om te bestellen. Duidelijk en overzichtelijk.
Klantenservice telefonisch en per e-mail makkelijk te bereiken.
Indicatie voor de levering, onverwacht snel.
Goede en snelle levering, adequaat en technisch kundig.

Monique 29-10-2021

Een inductiekookplaat besteld.
Eerst telefonisch een prijs opgevraagd.
Ze correct, snel en klantvriendelijk geholpen.
De bestelling was snel geplaatst.
Volgens afspraak is de bestelling bezorgd en de plaat ziet er perfect uit.
Zeer tevreden over dit bedrijf

Wim 29-10-2021

Op site was de juiste wasmachine zo gevonden, maar de juiste droger was niet zo eenvoudig. De keuze tussen condens, afvoer of warmtepomp is al lastig dan heb je ook energieklasse en allerlei extra's. Kortom wat is de beste keus voor een klein huishouden. Voor advies heb filiaal Cruquius gebeld, hier werd ik prima en deskundig geholpen en waren wij er al snel uit. Hier ook telefonisch meteen mijn order voor een wasmachine en droger in orde gemaakt. Alles voor een mooi prijs en volgende dag in huis.

Dirk 29-10-2021

Nette winkel prima te woord gestaan goede uitleg.
Keurig afgeleverd en geplaatst oude machine meteen meegenomen.

Henry Blijleven 29-10-2021

Helemaal top, goede service, keurig op tijd en alles netjes geinstalleerd en uitleg gegeven over de werking.

Sigrid 29-10-2021

Fijne webshop . Veel keuze . Duidelijke omschrijving van de producten . Goede prijs . Goede levering

Aljc boot 29-10-2021

Prima service donderdag avond besteld vrijdag al in huis top super winkel beveel dit bedrijf in ieder geval voor 100 procent aan

g.w.hoogzaad 29-10-2021

uitmuntende service perfect te volgen op de track en trace code en keurig afgeleverd. was de goedkoopste met de aanbieding van dit apparaat

VanB 29-10-2021

Gewoon geleverd vlgs afspraak. Er was een probleempje bij transporteur voor aflevering, was binnen een uurtje door Bemmel en Kroon opgelost.

AvdM 28-10-2021

LG wasmachine gekocht in winkel in Zoeterwoude Rijndijk, nadat onze dure Miele veel te vroeg kapot was gegaan door aangetast trommelkruis (dus nooit meer een Miele!). We zijn zeer netjes en deskundig te woord gestaan door XXXl, die ons ook wees op de refund actie van LG. Besluit tot aankoop snel genomen.
Levering en plaatsing door Dynalogic op zich prima en op de afgesproken dag, ook fijn dat men even hielp om de zware droger weer op de wasmachine te zetten. Toch een paar verbeterpunten:
- Vervelend om pas 's ochtends om 6:00 een mail te krijgen met het verwachte tijdsblok qua levering, dit moet echt minimaal de avond er voor.
- Oude machine werd dusdanig door huis gesjouwd, dat er veel (minder fris) water uit liep
- Na uitpakken nieuwe machine buiten lag er een flinke hoeveelheid piepschuim in kleine stukjes in de voortuin, wat niet opgeruimd is.
En nog een punt: de nieuwe machine is erg fijn, maar resoneert hoorbaar in het hele huis nogal bij wassen en centrifugeren. Vandaag contact gezocht met Bemmel en Kroon, er werd aangegeven dat dit waarschijnlijk komt door de houten vloer én de plastic bak waar hij (net als de vorige machines) in staat + de afstelling is waarschijnlijk nét niet goed. Ik had bij de koop toch een vraag hierover verwacht en/of dat de plaatsers hier beter op hadden gelet.
Maar komende dinsdag is beloofd komt iemand kijken om het op te lossen, dus ik ga er vanuit dat het goed komt.

JL de Goeij 28-10-2021

Deze winkel heeft een uitstekende reputatie, zowel ikzelf als mijn dochters hebben hier vaker apparatuur gekocht. De verkopers zijn zeer bekwaam en geven nuttig advies wat de mogelijkheden zijn. Ook het bedrijf wat de apparatuur instaleerd heeft zeer bekwame monteurs.

Ilona Kramer 28-10-2021

Wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon, omdat het een overzichtelijke en duidelijke site is en tevens prijs van het product is goedkoper dan ergens anders. Service niks op aan te merken en duidelijk van te voren aangegeven wanneer het product bezorgd zou worden.

Jacco 28-10-2021

Goede omschrijving van het product. Snelle levering en goede communicatie over de levering.

Evelien 28-10-2021

Prima advies. Ik heb er eerdere apparatuur gekocht. Altijd goed. Goede service.

Kitty en Ruud 28-10-2021

Wij hebben voor bemmelenkroon gekozen voor het totaal gemak.
Prijs is zeer scherp.
In de winkel loopt vakkundig personeel tot aan de bezorging die op de datum keurig op tijd geleverd hebben.
Wat verwacht je nog meer !!!!!
Bedankt