Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra Viereck 27-11-2021

Ik vind de Samsung combi magnetron echt geweldig en mooi design zwart, voor die prijs. De aangeprezen artikelen op de site zijn duidelijk en snelle levering Voor 22.00u besteld en de volgende dag al in huis. Toppy!!!

Arnaldo Kruin 27-11-2021

Reeds eerder een Miele wasmaschine gekocht Prima levering en prijs!
Nu een Liebherr vrieskast.

Dave 27-11-2021

Overzichtelijke website, concurrerende prijzen. Beloofde levertijd tijdens bestelproces komt overeen met werkelijkheid. Goede berichtgeving over moment van levering.

Natasja 27-11-2021

Donderdagavond om 21.15u een bestelling geplaatst voor een Inventum Amerikaanse koelkast en om het zaterdags te laten leveren. 2 min later een bevestigingsmail gekregen.
Zaterdag de koelkast geleverd gekregen.
Goed verpakt, en wat een mooie koelkast.
Hier kan je zeker wel een bestelling plaatsen.
Snelle reactie, bevestigingsmail, update van levering.

Tevreden 27-11-2021

Shop staat helemaal vol met bijna allemaal, voorlopig niet leverbare, combi magnetron-ovens. Heel vervelend verkopen voor behulpzame, vriendelijke verkoper die mij wees op een Black Friday aanbieding van een op voorraad zijnde Miele. Uiteraard wat boven budget, maar je moet wat. Na ruggespraak met thuisfront overgegaan tot koop. Kon het apparaat gelijk meenemen (ging niet achterop de fiets) of volgende dag laten bezorgen. Alles perfect verlopen en kortom een geheel tevreden klant. 1038900

DB 27-11-2021

Prima prijs en supergoed geholpen. Vaatwasser was beschadigd bij levering. Contact met klantenservice opgenomen en zonder morren de beschadigde omgeruild voior een nieuw exemplaar.

Davo 27-11-2021

Artikel zou op voorraad zijn, toch voor de zekerheid even gebeld. Daarna bestelling geplaatst en is binnen 24-uur geleverd.
Top, zo hoort het ook.

Ronald 27-11-2021

Bemmel en Kroon komen systematisch hun afspraken niet na, de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet. Betuigen spijt maar: compenseren niet (3x afspraak voor levering niet nagekomen) en communiceren ook niet. Slecht bereikbaar bovendien (telefoonnummer uit de lucht, pas vanaf 09.30 via een ander nummer bereikbaar en dan: 10’ wachttijd).
Echt ongelooflijk. Zonder de vriendelijke **** had ik ze een 1 gegeven.

Bea Traa 27-11-2021

BKI1039778. Perfect en snel mijn bestelling binnengekregen. Blij verrast met deze snelle levering. Zelf had ik nog niet eerder gehoord van Bemmel en Kroon. Ik ga de leverancier niet vergeten en zal hem zeker aanbevelen.

Benny 27-11-2021

Prima zaak, goed advies, ruime keuze. Ben al meer dan 20 jaar klant, dat zegt genoeg.

Monique 27-11-2021

Wilde eerst wat info en werd heel netjes en goed geholpen door de klantenservice. Product besteld en kon eigen leverdatum uitkiezen. Werd mooi op de hoogte gehouden vwb levertje en netjes gebeld door de bezorgers dat ze er aan kwamen. Droger is geïnstalleerd.. nu uitproberen maar ik lees goede recensies dus komt wel goed denk ik ..

rogier 26-11-2021

duidelijke site met scherpe prijzen, mogen duidelijker zijn over voorraad. als er leverbaar staat blijkt dat het een verassing is wanneer ze gaan leveren. binnendienst zeer behulpzaam en probleem opgelost.
Levering door eigen mensen, dat is fijn, track en trace zou fijn zijn, nu wordt je een half uur van te voren gebeld in een venster van 3 uur. prima winkel, goeie mensen, goeie oplossing.

Frank 26-11-2021

snelle, duidelijke communicatie. Binnen 1 dag geleverd. Super scherpe prijs. Geen klachten.

Michel 26-11-2021

Meerdere keuken apparaten nu bij Bemmel en Kroon aangeschaft, erg tevreden over de service , fijne overzichtelijke winkel en altijd scherp geprijsd.

Vrieskist 26-11-2021

Snel besteld, snel geleverd. Keurig te volgen op wel tijdstip. Aardige bezorgers

Herman 26-11-2021

Goede winkel, met klant vriendelijke medewerkers die kennis van zaken hebben. Ook de bezorgers verdienen een compliment, netjes en beleefd.
Blij met de aankoop.

Vaatwasser gelukkig niet uitverkocht... 26-11-2021

Mijn order BKI1035844 zijnde een vaatwasser bleek een schot in de roos. Eigenlijk wilde ik niet online bestellen en was daarom al bij BCC geweest. En een order geplaatst. En deze vaatwasser uit de showroom die ze kwamen plaatsen was eigenlijk niet onze eerste keus, maar omdat er bijna geen vaatwasser meer te koop is, hadden we deze maar gekocht. Je moet wat hè. Bij plaatsing bleek deze ook kapot te zijn. Na een voorstel van BCC (overigens een prettige winkel) voor een 'minder' merk toch maar besloten ons geld terug te vragen en online verder te zoeken. Via mijn zwager kwamen we uit bij Bemmel en Kroon. Had ik nog nooit van gehoord. Tot nu. De website was zeer prettig EN... ze hadden de vaatwasser die ik wilde hebben nog in voorraad. EN... ze plaatsen ze ook. Niet langer over nagedacht en meteen besteld. De correspondentie met het montagebedrijf verliep ook zeer professioneel en de nieuwe vaatwasser ik dan ook deze week geplaatst door een vakkundige monteur waar het overigens ook nog eens plezierig kletsen was. Al met al ben ik (tot nu toe) zeer tevreden.

Nicole 26-11-2021

We hebben een beko vaatwasser gekocht, was een maandagmorgen product, er ging letterlijk van alles mee mis. Na een maand zijn we overeen gekomen om de vaatwasser om te ruilen voor een ander merk. Goed contact en medewerking. Hebben inmiddels een nieuwe vaatwasser, vriezer en droger besteld. We hebben wel vertrouwen in het bedrijf iets minder in het merk Beko. De verkoopmedewerker dacht ook mee. Altijd prettig om het ook van hem te horen.

Wilma Aenmeij 26-11-2021

Ik had mijn vorige wasmachine al gekocht bij Bemmel & Kroon en wilde alleen bij hen mijn nieuwe kopen. Zowel bij de tlf bestelling als bij de aflevering was alles top!

CFS 26-11-2021

Heel meedenkend voor mijn persoonlijke situatie, goed advies en super snelle levering.
Gisteren een wasmachine besteld en vandaag staat het al klaar voor gebruik op mijn overloop.

Beekman 26-11-2021

CRQ1039103. Gistermiddag in de winkel geweest waar ik goed ontvangen ben door de verkoper. Niet opdringerig en tijd om zelf eerst te oriënteren. Verzoek om hulp/uitleg wordt goed gedaan en er wordt ruim de tijd genomen om de verschillen en extra adviezen uit te leggen. Een groot verschil met de concurrenten waar ik ook ben geweest.

Herman F. 26-11-2021

Vandaag een Bosch wasmachine geleverd gekregen van Bemmel &Kroon.Wat een superfijn bedrijf.De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.De prijzen zijn lager dan bij de concurrent.En de levering door de bezorgers was ook super.Nette, beleefde en snelwerkende jongens die zonder moeite doen waar ze voor komen.Wat een fijn bedrijf

Hans Vierstra 26-11-2021

Via google onderzocht welke bedrijf het beste voldeed aan onze kritische eisen en voor welk aantrekkelijk bedrag ze dat aanboden. Nou daar kwam Bemmel en Kroon uit. Gisteren besteld en vanmorgen binnengekregen via Dynologic . Zet er allemaal perfect uit!

AJM Grauwmans 26-11-2021

Kwam deze shop tegen tijdens surfen op internet, was op zoek naar een nieuwe koel/vriescombinatie.
Hier vond ik mijn keuze tegen een scherpe prijs, maar wat mij over de streep trok was de snelle levering en het vertrouwen dat de website uitstraalde, de website is zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik
Ook de mensen die hem afleverde waren zeer klantvriendelijk en netjes.
Alles naar wens geleverd.
Hartelijk dank hiervoor.

Aad 26-11-2021

Na een eerdere succesvolle aanschaf bij Bemmel & Kroon nu een inductiekookplaat gekocht en laten installeren. En bepaald niet teleurgesteld. De kookplaat is uit voorraad geleverd en was honderden euro's goedkoper dan andere leveranciers offreerden. Prettige en klantvriendelijke website, offerte werd binnen een kwartier uitgebracht. Goed werk!